Borderlandsissa jo yli 3 000 000 erilaista asetta
Borderlandsin asevalikoimaa ihmeteltiin jo viime vuoden lokakuussa kun pelissä luvattiin olevan 665 000 asetta. Nyt asemäärä on kasvanut roimasti ja erilaisia variaatioita on tarjolla jo 3 166 880 kappaletta. Mikäli pelaaja löytää yhden aseen minuutissa ja pelaa Borderlandsia 24 tuntia vuorokaudessa, on kaikki eri asevariaatiot nähty reilun kuuden vuoden kuluttua, laskeskelee MTV Multiplayer.
Gearbox Softwaren tieteisteemainen toimintapeli ilmestyy PlayStation 3:lle, PC:lle ja Xbox 360:lle tiettävästi 23. lokakuuta.
Keskustelut (15 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
29.07.2009 klo 17.20
29.07.2009 klo 17.21
Rekisteröitynyt 03.01.2008
29.07.2009 klo 18.15
29.07.2009 klo 18.20
=> 3.2 miljoonaa erilaista asetta
29.07.2009 klo 18.22
Aika turhaahan tuo miljoonien "eri" aseiden mainostaminen on kun aseet eroavat toisistaan vain statsien osalta. Kuinkahan monta eri skiniä tai modelia aseista oikeasti on.
tuosta saa sen käsityksen että olisi yli 9000 kertaa siistimpää jos jokainen ase käyttäytyisi tismalleen samalla tavalla mutta näyttäisi erilaiselta..? eiköhän kyseessä ole joku kultainen keskitie, vaikkakin luulisi että nimenomaan statseja yms on helpompi muunnella, joka pelillisesti toisi sitä sisältöä enemmän.
toivottavasti tämä peli ei vaan koe spore-ilmiötä ( ajatus jne vaikuttaa hienolta mutta itse peliin kyllästyykin parissa tunnissa )
29.07.2009 klo 19.47
"Pitchford: Yes, but it's not a sheet (laughs). There are millions of permutations. I think the last count was like 17,750,000."
Tossa vielä linkki: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=22032
Niin ja jokaisen aseen modeli on erilainen. Sekä muoto vastaa statseja, esim. pidempi piippu-->tarkempi. Musta--> nopeampi tulinopeus. Hopea-->tehokkaammat osumat. Pidempi tuki--> vakaampi. vihreä... jne.
29.07.2009 klo 20.36
Rekisteröitynyt 03.01.2008
29.07.2009 klo 20.39
Aika turhaahan tuo miljoonien "eri" aseiden mainostaminen on kun aseet eroavat toisistaan vain statsien osalta. Kuinkahan monta eri skiniä tai modelia aseista oikeasti on.
Tuosta saa sen käsityksen että olisi yli 9000 kertaa siistimpää jos jokainen ase käyttäytyisi tismalleen samalla tavalla mutta näyttäisi erilaiselta..? )
Pointti siis siinä, että kuinka monta originaalia modelia ja skiniä Borderlandissa todella on. Mutta toisaalta onko sillä mitään väliä? Eipä tuo "miljoonat aseet" vaikutakkaan olevan mikään varsinainen myyntivaltti. Peli vaikuttaa todella mielenkiintoiselta vaikka aseita ja vihuja generoitaisiinkin randomilla (tiettyjen kehysten sisällä tottakai).
Rekisteröitynyt 28.07.2009
29.07.2009 klo 20.54
Loput ovat tyyliin, jeeppi jossa on raskasplasmatykki, nopea ja tulivoimainen, mutta hajoaa tavallisen jalkaväkikaverin perus singonlaukaukseen heti ensimmäisestä osumasta. Niin ja maksaa valmistaa pelissä älyttömän paljon hyötyyn nähden minkä vuoksi on parempi suoraan pultata raskaampi ja paremmin suojattu ruonko tykille jo muutenkin.
29.07.2009 klo 22.52
Rekisteröitynyt 15.09.2008
29.07.2009 klo 22.59
Rekisteröitynyt 30.07.2009
30.07.2009 klo 00.26
Rekisteröitynyt 17.04.2007
30.07.2009 klo 10.51
Oikea luku taitaa kyllä olla noin 17 750 000...
"Pitchford: Yes, but it's not a sheet (laughs). There are millions of permutations. I think the last count was like 17,750,000."
Tossa vielä linkki: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=22032
Niin ja jokaisen aseen modeli on erilainen. Sekä muoto vastaa statseja, esim. pidempi piippu-->tarkempi. Musta--> nopeampi tulinopeus. Hopea-->tehokkaammat osumat. Pidempi tuki--> vakaampi. vihreä... jne.
En ole hirveästi matikkaa lukenut, mutta ainakin omasta mielestäni 17.750.000 on yli 3.000.000 niinkuin uutisessa sanottiin.
30.07.2009 klo 13.19
Rekisteröitynyt 13.06.2009
30.07.2009 klo 13.25
Tässä on taas sama ongelma kuin Warzone 2100 nimisessä strategiassakin. Yksiköitä joita pelissä voidaan rakentaa on 2100 erilaista. Mutta oikeasti hyödyllisiä perus työkaluja on ehkä vain 21 erilaista.
Loput ovat tyyliin, jeeppi jossa on raskasplasmatykki, nopea ja tulivoimainen, mutta hajoaa tavallisen jalkaväkikaverin perus singonlaukaukseen heti ensimmäisestä osumasta. Niin ja maksaa valmistaa pelissä älyttömän paljon hyötyyn nähden minkä vuoksi on parempi suoraan pultata raskaampi ja paremmin suojattu ruonko tykille jo muutenkin.
Omistan vieläkin tuon pelin ja sen pelaamista tylsyttää liika kalusto josta suuri osa on turhaa. Myös tehtävien aika on ärsyttävää.