Halo Reachiin liiketunnistusta?
Kotaku paljastaa hieman kahdesta tulevasta Halo-pelistä:
- Halo: ODST ei ole ainakaan kokonaan putkiräiskintä, vaan liikkua voi myös vapaasti avoimessa maailmassa
- mukana on enemmän mysteerien selvittämistä ja johtolankojen etsintää kuin normaalissa räiskepelissä
- Halo Reach -pelissä tullaan todennäköisesti käyttämään Project Natalin liikkeen/puheen/kasvojentunnistustekniikkaa
Keskustelut (19 viestiä)
30.06.2009 klo 20.21
30.06.2009 klo 20.28
30.06.2009 klo 20.30
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.
Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.
Rekisteröitynyt 02.12.2007
30.06.2009 klo 20.37
Tunkekaa toi liikkeentunnistuksenne jonnekin todella syvälle.
Asiaa ei voi paremmin ilmaista.
30.06.2009 klo 20.50
30.06.2009 klo 21.16
30.06.2009 klo 21.21
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.06.2009 klo 21.27
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.
Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.
Casualissa jotain vikaa? Niin kauan kuin muistan, niin aikakautensa casualeimmat pelit ovat aina olleet suosittuja.
Esmes, miksi tuubipaska half life oli niin paljon suositumpi, kuin joku nerokas system shock 2?
Enemmän itseä ahistaa se, että peliin tungetaan väkisin joku gimmicki, että saataisiin jotain seittemän kybän lisäturhuutta myytyä väkisin.
"- mukana on enemmän mysteerien selvittämistä ja johtolankojen etsintää kuin normaalissa räiskepelissä"
En tiedä pelimekaniikasta, mutta jos tuo on tunnelmassa, niin ovat viimein tajunneet, miksi Halot ovat olleet ykkösen jälkeen tasaisessa pudotuksessa.
Rekisteröitynyt 02.11.2008
30.06.2009 klo 21.28
Rekisteröitynyt 04.11.2007
30.06.2009 klo 21.51
JES! Todella siistiä, jos voi kameran edessä hyppymällä pelata Haloa!!
Luultavasti pelissä käytetään Natalia vain lisänä taistelutovereiden käskyttämiseen, valikkojen selaamiseen tai muuhun vastaavaan. Räiskintään Natal ei oikein sovellu pääohjaustavaksi.
30.06.2009 klo 21.56
Esim. joku sellane 360 näyttö. Lattia jotenki liikkuva. Sit heitetää ase kätee ja lähet ampuu porukkaa :)
Lattia liikkuis sitä mukaa ku juokset, ettet lennä ulos.
Eli kyl mun mielest uudistukset peleihi on aina hyvii. Ei sitä ny missää muussakaa tyydytä samaan vanhaan.
30.06.2009 klo 21.57
Ajattelitte Martti & kumppanit ett pelejä ohjattais aina jollai parilla napilla ja tatilla. Ei mun visioihi ainakaa oikee sovi tulevaisuuden peleist.
Esim. joku sellane 360 näyttö. Lattia jotenki liikkuva. Sit heitetää ase kätee ja lähet ampuu porukkaa :)
Lattia liikkuis sitä mukaa ku juokset, ettet lennä ulos.
Eli kyl mun mielest uudistukset peleihi on aina hyvii. Ei sitä ny missää muussakaa tyydytä samaan vanhaan.
Piti laitta kyssärimerkki ekaan lauseeseen... (ettette ihmettele)
Rekisteröitynyt 04.07.2007
30.06.2009 klo 21.58
30.06.2009 klo 23.42
omasta mielestä ollut aina mielikuvitukseton tusina räiskintä :|
Rekisteröitynyt 30.07.2007
30.06.2009 klo 23.51
Mitä uutta halo 3 on ikinä tuonut mihinkään :|
Ja tämä liittyy uutiseen miten...?
-4 player online co-op
-Forge
-Theater
-Kahta ylläolevaa yhdistelevät yhteisöominaisuudet
-Pelaajien tekemää contentia virallisessa Matchmakingissä
Melko köyhäksi tulevat pelikokemukset jäämään, jos jokaiselta peliltä odottaa elämää suurempaa innovaatiota.
Uutiseen:
Kyseessä tuskin on liikkeentunnistamisen hyödyntäminen sen laajemmassa skaalassa kuin esim. PS3-peleissä käytetään tällä hetkellä. Lisämauste siis esim. äänikomentojen ja head trackingin muodossa.
01.07.2009 klo 17.03
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.
Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.
Halot on yhtä casual roskaa kuin CS ja oikeastaan kaikki MP räiskinnät sitten.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
01.07.2009 klo 17.27
03.07.2009 klo 12.17
Hei, muuten jos saisivat semmosen päänkääntösysteemin kuin Arma kakkosessa oon nähny, niin voisi olla aika siistiäkin.
Hidastaisi pelin tempoa liikaa, joten tuskin sitä tähän tulee.
En ole vieläkään nähnyt yhtään Halo-uutista, joka ei olisi alkanut tällaisella ihme "Halo on paskaa!" -tyylisellä makumisella.
Tämä Natali ei tietenkään voi olla pakollinen, sillä Reach tulee vuosia ennen Natalin ilmestymistä. Mietin vain että miten tätä voisi hyödyntää. Räiskimisestä tuskin tulee yhtään mitään Natalin välityksellä eikä käsiä viitsi ottaa irti ohjaimesta keskenkaiken. Vaihtoehtoisena kokeiltavana juttuna tämä voisi olla ihan hauskaakin.
30.07.2009 klo 00.51
Hei, muuten jos saisivat semmosen päänkääntösysteemin kuin Arma kakkosessa oon nähny, niin voisi olla aika siistiäkin.
Hidastaisi pelin tempoa liikaa, joten tuskin sitä tähän tulee.
En ole vieläkään nähnyt yhtään Halo-uutista, joka ei olisi alkanut tällaisella ihme "Halo on paskaa!" -tyylisellä makumisella.
Tämä Natali ei tietenkään voi olla pakollinen, sillä Reach tulee vuosia ennen Natalin ilmestymistä. Mietin vain että miten tätä voisi hyödyntää. Räiskimisestä tuskin tulee yhtään mitään Natalin välityksellä eikä käsiä viitsi ottaa irti ohjaimesta keskenkaiken. Vaihtoehtoisena kokeiltavana juttuna tämä voisi olla ihan hauskaakin.
Miltä kuulostais tapaus, joss ODST tyyppi ottaa kypärän pois ja siinä on sun pärstäs ja sitten se alkais puhumaan sun äänelläs. Oli se kyllä tosi hienoa jos pääsisi ite sisään peliin. Ei Natal räiskintään sovi, mutta kaikkeen muuhun kyllä. Tosin, tuntisin itseni aika idiootiksi kun karjuisin TV:n ääressä jatkuvasti käskyjä joukoilleni.