Tuorein sisältö

Halo Reachiin liiketunnistusta?

30.06.2009 klo 20.00 | Luettu: 11969 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotaku paljastaa hieman kahdesta tulevasta Halo-pelistä:

- Halo: ODST ei ole ainakaan kokonaan putkiräiskintä, vaan liikkua voi myös vapaasti avoimessa maailmassa
- mukana on enemmän mysteerien selvittämistä ja johtolankojen etsintää kuin normaalissa räiskepelissä
- Halo Reach -pelissä tullaan todennäköisesti käyttämään Project Natalin liikkeen/puheen/kasvojentunnistustekniikkaa

V2.fi | Manu Pärssinen
< Konsolipelaajista ko... PS3:sta tulossa taas... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (19 viestiä)

Master_Cheff

30.06.2009 klo 20.21

Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.
lainaa
Martti

30.06.2009 klo 20.28

Tunkekaa toi liikkeentunnistuksenne jonnekin todella syvälle.
lainaa
rambokala

30.06.2009 klo 20.30

Master_Cheff kirjoitti:
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.

Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.
lainaa
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

30.06.2009 klo 20.37

Martti kirjoitti:
Tunkekaa toi liikkeentunnistuksenne jonnekin todella syvälle.

Asiaa ei voi paremmin ilmaista.
lainaa
nostradameus

30.06.2009 klo 20.50

noni, sontaa lisää vaan
lainaa
Halko

30.06.2009 klo 21.16

JES! Todella siistiä, jos voi kameran edessä hyppymällä pelata Haloa!!
lainaa
oki9955

30.06.2009 klo 21.21

Olette te PS ihmiset kateellisia että ette voi yltää mihinkään Halon tasoiseen peliin!
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

30.06.2009 klo 21.27

rambokala kirjoitti:
Master_Cheff kirjoitti:
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.

Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.


Casualissa jotain vikaa? Niin kauan kuin muistan, niin aikakautensa casualeimmat pelit ovat aina olleet suosittuja.
Esmes, miksi tuubipaska half life oli niin paljon suositumpi, kuin joku nerokas system shock 2?
Enemmän itseä ahistaa se, että peliin tungetaan väkisin joku gimmicki, että saataisiin jotain seittemän kybän lisäturhuutta myytyä väkisin.

"- mukana on enemmän mysteerien selvittämistä ja johtolankojen etsintää kuin normaalissa räiskepelissä"
En tiedä pelimekaniikasta, mutta jos tuo on tunnelmassa, niin ovat viimein tajunneet, miksi Halot ovat olleet ykkösen jälkeen tasaisessa pudotuksessa.
lainaa
Echou

Rekisteröitynyt 02.11.2008

30.06.2009 klo 21.28

Mulla on semmonen kutina, että Halo: Reachissa käytetään Natal järjestelmää sillä tavalla, että voit ohjata muita Spartalaisia äänikäskyillä, kuten ''regroup'' tai ''open/cease fire''.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

30.06.2009 klo 21.51

Halko kirjoitti:
JES! Todella siistiä, jos voi kameran edessä hyppymällä pelata Haloa!!

Luultavasti pelissä käytetään Natalia vain lisänä taistelutovereiden käskyttämiseen, valikkojen selaamiseen tai muuhun vastaavaan. Räiskintään Natal ei oikein sovellu pääohjaustavaksi.
lainaa
Pilo

30.06.2009 klo 21.56

Ajattelitte Martti & kumppanit ett pelejä ohjattais aina jollai parilla napilla ja tatilla. Ei mun visioihi ainakaa oikee sovi tulevaisuuden peleist.

Esim. joku sellane 360 näyttö. Lattia jotenki liikkuva. Sit heitetää ase kätee ja lähet ampuu porukkaa :)
Lattia liikkuis sitä mukaa ku juokset, ettet lennä ulos.

Eli kyl mun mielest uudistukset peleihi on aina hyvii. Ei sitä ny missää muussakaa tyydytä samaan vanhaan.
lainaa
Pilo

30.06.2009 klo 21.57

Pilo kirjoitti:
Ajattelitte Martti & kumppanit ett pelejä ohjattais aina jollai parilla napilla ja tatilla. Ei mun visioihi ainakaa oikee sovi tulevaisuuden peleist.

Esim. joku sellane 360 näyttö. Lattia jotenki liikkuva. Sit heitetää ase kätee ja lähet ampuu porukkaa :)
Lattia liikkuis sitä mukaa ku juokset, ettet lennä ulos.

Eli kyl mun mielest uudistukset peleihi on aina hyvii. Ei sitä ny missää muussakaa tyydytä samaan vanhaan.


Piti laitta kyssärimerkki ekaan lauseeseen... (ettette ihmettele)
lainaa
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

30.06.2009 klo 21.58

Tuskin nyt siitä mitään pakollista tule. Tyyliin jotain padien painaminen pelissä omalla kädellä olisi ihan jees, tai vaikka käsimerkit Echoun mainitsemille asioille. Nämä vielä onnistuisi yhdellä kädellä, omaa ohjainta pois laittamatta. Ei kuitenkaan peliä täyteen Natalia.
lainaa
Vesa

30.06.2009 klo 23.42

Mitä uutta halo 3 on ikinä tuonut mihinkään :|
omasta mielestä ollut aina mielikuvitukseton tusina räiskintä :|
lainaa
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

30.06.2009 klo 23.51

Vesa kirjoitti:
Mitä uutta halo 3 on ikinä tuonut mihinkään :|

Ja tämä liittyy uutiseen miten...?

-4 player online co-op
-Forge
-Theater
-Kahta ylläolevaa yhdistelevät yhteisöominaisuudet
-Pelaajien tekemää contentia virallisessa Matchmakingissä

Melko köyhäksi tulevat pelikokemukset jäämään, jos jokaiselta peliltä odottaa elämää suurempaa innovaatiota.

Uutiseen:
Kyseessä tuskin on liikkeentunnistamisen hyödyntäminen sen laajemmassa skaalassa kuin esim. PS3-peleissä käytetään tällä hetkellä. Lisämauste siis esim. äänikomentojen ja head trackingin muodossa.
lainaa
LolCop

01.07.2009 klo 17.03

rambokala kirjoitti:
Master_Cheff kirjoitti:
Jee nyt ne tekee Halostakin casual-roskaa.

Halot on, ja tulee aina olemaan Casual-roskaa.


Halot on yhtä casual roskaa kuin CS ja oikeastaan kaikki MP räiskinnät sitten.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

01.07.2009 klo 17.27

Hei, muuten jos saisivat semmosen päänkääntösysteemin kuin Arma kakkosessa oon nähny, niin voisi olla aika siistiäkin.
lainaa
sorwis

03.07.2009 klo 12.17

Mirr5 kirjoitti:
Hei, muuten jos saisivat semmosen päänkääntösysteemin kuin Arma kakkosessa oon nähny, niin voisi olla aika siistiäkin.

Hidastaisi pelin tempoa liikaa, joten tuskin sitä tähän tulee.

En ole vieläkään nähnyt yhtään Halo-uutista, joka ei olisi alkanut tällaisella ihme "Halo on paskaa!" -tyylisellä makumisella.

Tämä Natali ei tietenkään voi olla pakollinen, sillä Reach tulee vuosia ennen Natalin ilmestymistä. Mietin vain että miten tätä voisi hyödyntää. Räiskimisestä tuskin tulee yhtään mitään Natalin välityksellä eikä käsiä viitsi ottaa irti ohjaimesta keskenkaiken. Vaihtoehtoisena kokeiltavana juttuna tämä voisi olla ihan hauskaakin.
lainaa
MakeChef

30.07.2009 klo 00.51

sorwis kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Hei, muuten jos saisivat semmosen päänkääntösysteemin kuin Arma kakkosessa oon nähny, niin voisi olla aika siistiäkin.

Hidastaisi pelin tempoa liikaa, joten tuskin sitä tähän tulee.

En ole vieläkään nähnyt yhtään Halo-uutista, joka ei olisi alkanut tällaisella ihme "Halo on paskaa!" -tyylisellä makumisella.

Tämä Natali ei tietenkään voi olla pakollinen, sillä Reach tulee vuosia ennen Natalin ilmestymistä. Mietin vain että miten tätä voisi hyödyntää. Räiskimisestä tuskin tulee yhtään mitään Natalin välityksellä eikä käsiä viitsi ottaa irti ohjaimesta keskenkaiken. Vaihtoehtoisena kokeiltavana juttuna tämä voisi olla ihan hauskaakin.


Miltä kuulostais tapaus, joss ODST tyyppi ottaa kypärän pois ja siinä on sun pärstäs ja sitten se alkais puhumaan sun äänelläs. Oli se kyllä tosi hienoa jos pääsisi ite sisään peliin. Ei Natal räiskintään sovi, mutta kaikkeen muuhun kyllä. Tosin, tuntisin itseni aika idiootiksi kun karjuisin TV:n ääressä jatkuvasti käskyjä joukoilleni.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova