Syndicaten luoja ei ole vakuuttunut jatko-osan onnistumisesta
Alkuperäisen Syndicate-pelin luonut Sean Cooper ei usko sarjan palaavan enää alkuperäisen kaltaisena moderneille pelikoneille, kertoo Joystiq. Cooper kertoo nähneensä prototyypin jos toisenkin Electronic Artsin uusista Syndicate-hahmotelmista, muttei ole vakuuttunut yhdestäkään.
Cooperin mukaan ihmisten tappaminen oli alkuperäisen taktisen räiskinnän ydinajatus. Jos tehtävä niin vaati, laitettiin futuristisessa kaupungissa sileäksi vihollisagentit ja kaikki, jotka sattuivat jäämään tulilinjalle. Ilmeisesti EA:lla yritetään tehdä Syndicatesta jotain perustoimintaansa syvällisempää ja tämä ei Cooperia miellytä.
Cooperin mukaan ihmisten tappaminen oli alkuperäisen taktisen räiskinnän ydinajatus. Jos tehtävä niin vaati, laitettiin futuristisessa kaupungissa sileäksi vihollisagentit ja kaikki, jotka sattuivat jäämään tulilinjalle. Ilmeisesti EA:lla yritetään tehdä Syndicatesta jotain perustoimintaansa syvällisempää ja tämä ei Cooperia miellytä.
Keskustelut (9 viestiä)
27.06.2009 klo 17.42
Rekisteröitynyt 17.08.2008
27.06.2009 klo 18.18
27.06.2009 klo 18.51
Rekisteröitynyt 17.03.2009
27.06.2009 klo 19.14
Elikkä pelin ainoa innovaatio oli sivullisten tappaminen?
Turha sitä todellisuutta on alkaa siloittelemaan. Sota on rumaa, sairasta ja tarpeetonta, toisin kuin modernissa mediassa usein esitetään.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
27.06.2009 klo 19.40
Elikkä pelin ainoa innovaatio oli sivullisten tappaminen?
No Syndicate oli aikansa kovimpia cyberpunk-pelejä ja se sivullisten tappaminen oli vain pieni osa todella tiivistä kokonaisuutta. Esimerkiksi tuo hahmojen toimintojen parantaminen niskaan asennettua sirua säätelemällä toi oivaa lisävariaatiota peliin. Hahmoille pystyi antamaan boosteja mm. nopeuteen, mutta liikaa käytettynä sietokynnys kasvoi ja pian boosteista ei ollut mitään iloa ellei välillä vetänyt nopeusboosteria rajusti pakkasen puolelle ja antanut näin vieroitushoitoa hahmolleen.
Videollakin näkyy tuo hieno ajatustenhallintasysteemi, jolla sivulliset sai aivopestyä pikaisesti osaksi omaa porukkaa. Nämä poimivat sitten aseita kuolleilta poliiseilta ja agenteilta ja voitte kuvitella millainen tuhovoima oli 30 hengen aseistautuneella porukalla verrattuna 4 agentin ryppääseen. Tämä oli aikaan todella kovaa kamaa.
27.06.2009 klo 21.12
Elikkä pelin ainoa innovaatio oli sivullisten tappaminen?
Elikkä et ollut syntynytkään kun peli julkaistiin.
27.06.2009 klo 22.45
Rekisteröitynyt 17.08.2008
27.06.2009 klo 23.33
Elikkä pelin ainoa innovaatio oli sivullisten tappaminen?
No Syndicate oli aikansa kovimpia cyberpunk-pelejä ja se sivullisten tappaminen oli vain pieni osa todella tiivistä kokonaisuutta. Esimerkiksi tuo hahmojen toimintojen parantaminen niskaan asennettua sirua säätelemällä toi oivaa lisävariaatiota peliin. Hahmoille pystyi antamaan boosteja mm. nopeuteen, mutta liikaa käytettynä sietokynnys kasvoi ja pian boosteista ei ollut mitään iloa ellei välillä vetänyt nopeusboosteria rajusti pakkasen puolelle ja antanut näin vieroitushoitoa hahmolleen.
Videollakin näkyy tuo hieno ajatustenhallintasysteemi, jolla sivulliset sai aivopestyä pikaisesti osaksi omaa porukkaa. Nämä poimivat sitten aseita kuolleilta poliiseilta ja agenteilta ja voitte kuvitella millainen tuhovoima oli 30 hengen aseistautuneella porukalla verrattuna 4 agentin ryppääseen. Tämä oli aikaan todella kovaa kamaa.
Ah, nyt alkaa jo kuulostamaan paremmalta. Ihmettelinkin että miksi Ea tekisi uusioversion pelistä jossa ei muuta sen ihmeellisempää olisi kuin "Tapetaan sivullisia jos tarve vaatii". Noita listaamiasi ominaisuuksiahan on nykypeleihinkin verrattuna paljon. Alkoi itseasiassa jopa kiinnostamaan sen verran että pitääpi seurailla mitä tästä saadaan aikaiseksi.
28.06.2009 klo 13.16