Musiikkipelien ystävät ovat myös musiikin ystäviä
Yhdysvalloissa peräti 25 miljoonaa ihmistä pelasi huhtikuun aikana erilaisia musiikki- ja laulupelejä, kertoo Gamesindustry.biz. Uuden tutkimuksen mukaan soittopelien ystävät ovat myös musiikin suurkuluttajia.
Musiikkipelejä pelaavat lataavat jopa kaksi kertaa muita ihmisiä enemmän laillista musiikkia verkosta ja lähes puolet pelaajista kuuntelee musiikkia myös erilaisten sosiaalisten verkkopalveluiden välityksellä. Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin.
Musiikkipelejä pelaavat lataavat jopa kaksi kertaa muita ihmisiä enemmän laillista musiikkia verkosta ja lähes puolet pelaajista kuuntelee musiikkia myös erilaisten sosiaalisten verkkopalveluiden välityksellä. Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin.
Keskustelut (13 viestiä)
27.06.2009 klo 23.22
27.06.2009 klo 23.56
28.06.2009 klo 00.38
28.06.2009 klo 00.39
Rekisteröitynyt 15.09.2008
28.06.2009 klo 01.09
28.06.2009 klo 03.33
Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!
28.06.2009 klo 05.00
Rekisteröitynyt 31.12.2007
28.06.2009 klo 07.57
Rekisteröitynyt 17.04.2007
28.06.2009 klo 08.19
28.06.2009 klo 10.18
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
28.06.2009 klo 10.36
Juomapelien ystävät ovat myös juomien ystäviä.
Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!
"Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin."
Uutisen ns. pointti oli tässä, mutta pääsitpä nyt mouhoamaan taas JOURNALISMISTA.
Rekisteröitynyt 02.02.2008
28.06.2009 klo 13.17
30.06.2009 klo 01.48
Juomapelien ystävät ovat myös juomien ystäviä.
Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!
"Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin."
Uutisen ns. pointti oli tässä, mutta pääsitpä nyt mouhoamaan taas JOURNALISMISTA.
Otsikointi voisi sitten olla vähän osuvampaa. Yleensä jos asian oleellinen pointti on asia X, mainitaan asia X otsikossa ja uutisessa ensimmäisenä. Vähemmän tärkeät asiat jätetään loppupäähän ja uutisen lukemisen voi lopettaa kesken missä tahansa vaiheessa ilman, että lukijalle jää epäselvyyttä uutisen tarkoituksesta ja muusta.
Enkä minä nyt aivan niin usein täällä mouhoa.