Tuorein sisältö

Musiikkipelien ystävät ovat myös musiikin ystäviä

27.06.2009 klo 23.04 | Luettu: 10113 kertaa | Teksti: Matti Lintula

Yhdysvalloissa peräti 25 miljoonaa ihmistä pelasi huhtikuun aikana erilaisia musiikki- ja laulupelejä, kertoo Gamesindustry.biz. Uuden tutkimuksen mukaan soittopelien ystävät ovat myös musiikin suurkuluttajia.

Musiikkipelejä pelaavat lataavat jopa kaksi kertaa muita ihmisiä enemmän laillista musiikkia verkosta ja lähes puolet pelaajista kuuntelee musiikkia myös erilaisten sosiaalisten verkkopalveluiden välityksellä. Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin.

V2.fi | Matti Lintula
< Kauppaketjun kesäale... Legendaarinen Rick D... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (13 viestiä)

Influ

27.06.2009 klo 23.22

No wai!
lainaa
Henkka

27.06.2009 klo 23.56

Sanoisinko ennemmin että musiikista pitävät ostavat musiikkia, myös pelin muodossa.
lainaa
lux

28.06.2009 klo 00.38

En minä vaan maksa musiikista! Enkä myöskään peleistä...
lainaa
Damn_Right

28.06.2009 klo 00.39

Ei olis kyllä uskonut!
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

28.06.2009 klo 01.09

Hyvä että tämäkin nyt on tutkittu. Oon pähkäilly usein tätä, enkä ois kyllä uskonu että näin menis.
lainaa
asd

28.06.2009 klo 03.33

Juomapelien ystävät ovat myös juomien ystäviä.

Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!
lainaa
Speitan

28.06.2009 klo 05.00

Olipas ny melkoinen ylläripylläri tämäkin...
lainaa
Radikaali

Rekisteröitynyt 31.12.2007

28.06.2009 klo 07.57

Hauki on kala.
lainaa
Gaeryc

Rekisteröitynyt 17.04.2007

28.06.2009 klo 08.19

On sitä tyhmempiäkin asioita tutkittu, kaikki pitää yrittää todistaa tai muuten on aina niitä jotka eivät usko ilman todisteita että hauki on kala. Sitten on toisaalta niitä jotka eivät ikinä tule uskomaan sen olevan kala :/
lainaa
japamuz

28.06.2009 klo 10.18

Tutkijat on taas kolme helvetin vuotta istunut pyöreän pöydän ääressä ja viimein saaneet vastauksen tähänkin juttuun.. Pääasia, että palkka tulee taskuihin.
lainaa
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.06.2009 klo 10.36

asd kirjoitti:
Juomapelien ystävät ovat myös juomien ystäviä.

Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!


"Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin."

Uutisen ns. pointti oli tässä, mutta pääsitpä nyt mouhoamaan taas JOURNALISMISTA.
lainaa
ClownCeros

Rekisteröitynyt 02.02.2008

28.06.2009 klo 13.17

Pics or it didn't happen
lainaa
asd

30.06.2009 klo 01.48

Mikko kirjoitti:
asd kirjoitti:
Juomapelien ystävät ovat myös juomien ystäviä.

Oikee vitun uutinen ja laadukasta journalismia jälleen kerran!


"Soittopelejä pelaavat ostavat peräti 67% enemmän äänilevyjä kuin keskivertokuluttajat, joten pelit toimivat levy-yhtiöille oivina markkinointikanavina suoraan suurkuluttajien sydämiin."

Uutisen ns. pointti oli tässä, mutta pääsitpä nyt mouhoamaan taas JOURNALISMISTA.

Otsikointi voisi sitten olla vähän osuvampaa. Yleensä jos asian oleellinen pointti on asia X, mainitaan asia X otsikossa ja uutisessa ensimmäisenä. Vähemmän tärkeät asiat jätetään loppupäähän ja uutisen lukemisen voi lopettaa kesken missä tahansa vaiheessa ilman, että lukijalle jää epäselvyyttä uutisen tarkoituksesta ja muusta.

Enkä minä nyt aivan niin usein täällä mouhoa.
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova