Tuorein sisältö

Fablen tekeminen ajoi tekijöitä turmion tielle

18.03.2009 klo 17.00 | Luettu: 5314 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotakun mukaan Lionhead Studiosin ensimmäisen Fable-pelin valmistaminen oli kova paikka monelle sen tekijälle.

Studiojohtaja Peter Molyneux kertoo: "Rehellisyyden nimissä on sanottava että Fable tuhosi ihmisten elämiä; me tuhosimme tiimin. Viikkon viikon jälkeen, kuukausi kuukauden, he työskentelivät 50, 60, 70, 80 tunnin työviikkoja. Se tuhosi heidän elämänsä ja heidän avioliittonsa. Sellaista ei voi tehdä enää. Sellaista ei voi tehdä."

Fable II:n kohdalla tilannetta jo muutettiinkin, eikä aikataulua tarvinnut kiristää kuin lopuksi.

"Tiedän että olen kuuluisa siitä, että olen kamala pelien kehittelijä. Aikaisemmin kävelin toimistoon ja heiluttelin käsivarsiani ympäriinsä kehuen hienoa ajatustani - ryyppyreissun jälkeen - ja sen vuoksi tuhlasimme paljon rahaa turhanpäiväisyyksiin, joista ei syntynyt mitään."

V2.fi | Manu Pärssinen
< Aapelin pelisivut uu... Piru on itkenyt jo 1... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

Sandaali

18.03.2009 klo 17.47

"...hienoa ajatustani - ryyppyreissun jälkeen"

FUND IT!
lainaa
jake

18.03.2009 klo 22.57

Tainnu saaha ryypätessään falbe kakkosen aikoihi sellasen idean että tehää "vähä niiku peli paitsi ettei siinä voi kuolla"
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

20.03.2009 klo 00.38

Nyyh, kunpa kaikki pelintekijät omistautuisivat peleilleen tähän tapaan ;(
Tai sitten ei...
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova