Fablen tekeminen ajoi tekijöitä turmion tielle
Kotakun mukaan Lionhead Studiosin ensimmäisen Fable-pelin valmistaminen oli kova paikka monelle sen tekijälle.
Studiojohtaja Peter Molyneux kertoo: "Rehellisyyden nimissä on sanottava että Fable tuhosi ihmisten elämiä; me tuhosimme tiimin. Viikkon viikon jälkeen, kuukausi kuukauden, he työskentelivät 50, 60, 70, 80 tunnin työviikkoja. Se tuhosi heidän elämänsä ja heidän avioliittonsa. Sellaista ei voi tehdä enää. Sellaista ei voi tehdä."
Fable II:n kohdalla tilannetta jo muutettiinkin, eikä aikataulua tarvinnut kiristää kuin lopuksi.
"Tiedän että olen kuuluisa siitä, että olen kamala pelien kehittelijä. Aikaisemmin kävelin toimistoon ja heiluttelin käsivarsiani ympäriinsä kehuen hienoa ajatustani - ryyppyreissun jälkeen - ja sen vuoksi tuhlasimme paljon rahaa turhanpäiväisyyksiin, joista ei syntynyt mitään."
Keskustelut (3 viestiä)
18.03.2009 klo 17.47
FUND IT!
18.03.2009 klo 22.57
Rekisteröitynyt 10.01.2009
20.03.2009 klo 00.38
Tai sitten ei...