Tuorein sisältö

PS3:lle kehitetyt pelit saatetaan pian rampauttaa heikompia koneita varten

04.11.2008 klo 12.01 | Luettu: 31237 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Sonyn Ison-Britannian johtaja Ray Maguire on paljastanut Videogamerille PlayStation 3:n olevan valmis studioiden pääkehitysalustaksi. Maguiren mukaan on lähes itsestään selvää, että studiot tahtovat kehittää pelinsä ensisijaisesti grafiikan ja tekoälyn osalta tehokkaimmalle koneelle eli PS3:lle. PS3-versiosta sitten karsittaisiin osa ominaisuuksista pois, jotta se pyörisi myös hitaampaa prosessoria käyttävissä konsoleissa.

Esimerkiksi Mirror's Edge on kehitetty ensisijaisesti PlayStation 3:lle, joten nähtäväksi jää miten paljon pelin Xbox 360 -versiota on jouduttu heikentämään prosessorin tehovajeen vuoksi.

V2.fi | Matti Lintula
< Tuore video paljasta... Paras maalitemppu lö... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (47 viestiä)

Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

04.11.2008 klo 12.19

Mirror's edge oli kyllä demon perusteella ärrrrrrrsyttävää tuubaa.
lainaa
pööpöileväapina

04.11.2008 klo 12.22

Heh. Nyt tulee varmaan sota :D. Kiva että joltain kuulee nuo kauanodotetut sanat :).
lainaa
3r0xi0d

Rekisteröitynyt 07.08.2007

04.11.2008 klo 12.38

"Esimerkiksi Mirror's Edge on kehitetty ensisijaisesti PlayStation 3:lle, joten nähtäväksi jää miten paljon pelin Xbox 360 -versiota on jouduttu heikentämään prosessorin tehovajeen vuoksi."

Todennäköisesti käy niin kuin muillakin multiplattareilla eli toimiikin nopeammin ja paremmalla graffalla xboxilla. Kun ei niitä pelejä kuitenkaan pelkällä prosessorilla pyöritetä.
lainaa
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

04.11.2008 klo 12.50

3r0xi0d kirjoitti:
"Esimerkiksi Mirror's Edge on kehitetty ensisijaisesti PlayStation 3:lle, joten nähtäväksi jää miten paljon pelin Xbox 360 -versiota on jouduttu heikentämään prosessorin tehovajeen vuoksi."

Todennäköisesti käy niin kuin muillakin multiplattareilla eli toimiikin nopeammin ja paremmalla graffalla xboxilla. Kun ei niitä pelejä kuitenkaan pelkällä prosessorilla pyöritetä.

Näinpä, grafiikkapiiri se kuitenkin suurimmaksi osaksi grafiikoista huolehtii. Ja koska tämä "uutinen" tulee Sonyn miehen suusta, sen painoarvo on tasan 0. Sama jos MS:ltä sanottaisiin samaa XO:n suhteen (tosin se on tällä hetkellä totta, että XO on pääkehitysalusta).

Mun puolesta ihan sama kummalle kehittävät, kunhan kumpikin versio tehdään huolella.
lainaa
EiNTYTRe

04.11.2008 klo 12.53

Fallout näytti taas kuinka "tehokas" se PS3 on. No ei nuo johtajat ole ennenkään tienneet mistä puhuvat.
lainaa
smallvictory

04.11.2008 klo 13.09

Bearing in mind some of the UE3 disappointments on PS3 - it's remarkable that the PS3 version is as close as it is in what is clearly a cutting edge game. According to the Digital Foundry frame analyser, both games operate at 30fps, but in the sample of 10,875 frames (around 3 minutes of like-for-like video), only 178 frames were torn in the 360 version - a paltry 1.6%.

The PS3 version is more difficult to analyse as the vast majority of the torn frames are restricted to the first couple of lines of resolution - basically imperceptible to the human eye, most likely hidden in the overscan area of your HDTV, and therefore shouldn't be included in the analysis. So adjusting the detector to disregard those, the figure rises to 3.8%. In short, even though the 360 version is basically v-locked and the PS3 version isn't, frame rate is not a problem in either version of this game, especially as it appears that most of the tearing crops up in the intro to the main mission in the demo. For what it's worth though, in the 10,875 frame sample, PS3 runs 0.3fps more smoothly at the expense of more torn frames.

http://img219.imageshack.us/img219/7140/mirrorsedgebk4.jp
lainaa
bettercolors

04.11.2008 klo 13.11

Mirrors Edge Graphics Comparison:Ps3 version looks slightly better
http://thefloptimes.blogspot.com/2008/10/mirrors-edge-gra
lainaa
late

04.11.2008 klo 13.22

Hyvä että vihdoin alkaa oppia koodaamaan PS3:lle pelejä muutkin pelinkehittäjät kuin Sonyn sisäiset studiot.
lainaa
peksi

04.11.2008 klo 13.52

Ollaan tultu paljon jo eteenpäin viime vuodesta jolloin PS3:lla oli 30fps vs XO 60fps pelejä. Useimmat pelit on tällä hetkellä tasoissa, muutama jo parempia PS3:lla esim. Burnout Paradise, Dead Space ja nyt ilmeisesti myös tämä peli. Ainakin EA:n useat studiot ja esimerkiksi Lucasarts on ottaneet jo PS3:n pääkehitysalustakseen. Tämä kyllä osoittaa kuinka pelit on parempi kehittää ensin PS3:lla ja portata XO:lle kuin toisinpäin.
lainaa
Ewqwerty

04.11.2008 klo 13.56

Se että multiplatformit kehitetään PS3:lla hidastaa vain kehitystä! Kyllähän se on jo selvää että Xboxi on tehokkaampi kuin PS3.
lainaa
Gelnoth

Rekisteröitynyt 06.07.2008

04.11.2008 klo 14.08

Ewqwerty kirjoitti:
Se että multiplatformit kehitetään PS3:lla hidastaa vain kehitystä! Kyllähän se on jo selvää että Xboxi on tehokkaampi kuin PS3.


Jep jep.....sähän ny faktaa heität
lainaa
Ewqwerty

04.11.2008 klo 14.17

Gelnoth kirjoitti:
Ewqwerty kirjoitti:
Se että multiplatformit kehitetään PS3:lla hidastaa vain kehitystä! Kyllähän se on jo selvää että Xboxi on tehokkaampi kuin PS3.


Jep jep.....sähän ny faktaa heität


Niin ne kymmenet multiplatformit jotka ovat osoittautuneet paremmiksi boxilla eivät todista mitään (GtaIV, Fallout3 jne.)? Tai se että boxilla on parempi näytönohjain, helpommin ohjelmoitavat prossut ja rautatason arkkitehtuuri on selvästi järkevämpi boxilla, jos vertaa PS3:een. Muistista nyt ei tarvitse edes muistuttaa! Joten missä sinun faktat?
lainaa
Jormamies

04.11.2008 klo 14.28

Se riippuu täysin siitä kummalle raudalle ne koodataan ensiksi. Arkkitehtuurit ovat täysin erilaiset molemmissa. Ja se mitä tulee typerään heittoon, ettei grafiikkaa prosessorilla tehdä on täyttä tuubaa. Joitakin varjostimia sun muita on helppo laskea gpu:lla mille ne on tarkoitettu, mutta esim. scenegraphin sun muun pyörittely tapahtuu kyllä ihan prossulla.

On typerää heittää killzone 2 ässä tähän, mutta kannattaa perehtyä siihen miten se renderöidään (deferred rendering) ja sitten miettiä miten sen tekisi XO:lla - ei mikään helppo homma. Luultavasti joutuisi karsimaan jostain muusta, kun sitä rinnakkaista prosessointitehoa ei ole paljoa.

Pääasiana on kuitenkin se, että eiköhän molemmilla konsoleilla saada hemmetin hienoa tavaraa ulos, mutta esim. ps3:n moniprosessoriarkkitehtuuri (pelikäytössä yleisesti) on suhteellisen uusi suuntaus, joten ottaahan se aikansa ennenkuin kaikki osaa hyödyntää sitä.

Kannattaa perehtyä asioihin ennenkuin laukoo typeryyksiä ja syyttää porttaajia/koodareita hitaudesta, ei niitä konsoleja...
lainaa
PS3Ihmelaite

04.11.2008 klo 14.40

Sonyn kannattaisi oppia virheistään, tehdä ensin ja retostella vasta sitten.

Sonyn johto on keväästä 2005 asti hehkuttanut PS3:a pelaamisen täysin mullistavana ihmelaitteena ja supertietokoneena, jonka kaikki pelit tulevat olemaan sen sortin HD-tykitystä, ettei yksikään kilpailija tule yltämään läheskään samaan. Kohta on jo vuosi 2009, eikä PS3 ole vieläkään esittänyt mitään ihmeellistä.Cellin voima näyttääkin olevan vain tekosyissä, joilla voidaan selitellä miksi PS3-pelit eivät olekaan Xbox-pelien veroisia.
lainaa
DaffyD

04.11.2008 klo 14.42

"Esimerkiksi Mirror's Edge on kehitetty ensisijaisesti PlayStation 3:lle, joten nähtäväksi jää miten paljon pelin Xbox 360 -versiota on jouduttu heikentämään prosessorin tehovajeen vuoksi."

Ainakaan demon perusteella ei ilmeisesti ainakaan kovin kummoiselta nuo PS3:n tehot vaikuta. Mirror's Edgen XO versio pyörii noin 30fps:n nopeudella V-lock päällä 2xMSAA:n kanssa. V-Lockin ansiosta tearingia tulee vain noin 1,6% frameista, mutta joissain harvoissa kohdissa v-lock aiheuttaa pientä hidastelua. PS3 versio taas pyörii ilman V-lockia noin 0,3 fps paremmin kuin XO versio, mutta siinä ilmenee 3,8% framea tearingia. Suurin osa tearingista on kuitenkin kätketty overscan riveihin, joten ihan kaikissa TV malleissa ongelma ei ole ihan niin paha. Mirror's Edgen PS3 versiosta puuttuu kokonaan reunanpehmennys, joten siinä näkyy selkeästi enemmän sahalaitoja, kuin XO versiossa.
lainaa
Firenze

Rekisteröitynyt 11.10.2008

04.11.2008 klo 14.51

The fight has begun! Me has cheezburger.

Konsolit hidastavat vain pelien kehitystä. Suoraan PC:lle niin ei mitään ongelmia.
lainaa
Ripi

04.11.2008 klo 15.00

Vai Mirror's Edge parempi Ps3:lla? Voihan sitä tietysti haaveilla, mutta todellisuus on karu:

http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20081101#1225547563
lainaa
Eggerix

Rekisteröitynyt 04.06.2008

04.11.2008 klo 16.07

Ripi kirjoitti:
Vai Mirror's Edge parempi Ps3:lla? Voihan sitä tietysti haaveilla, mutta todellisuus on karu:

http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20081101#1225547563

Alappas kuule suomentaan tekstejä. Ne kertois enemmän myös faktaa
lainaa
siis_mitä

04.11.2008 klo 16.18

Eggerix kirjoitti:
Ripi kirjoitti:
Vai Mirror's Edge parempi Ps3:lla? Voihan sitä tietysti haaveilla, mutta todellisuus on karu:

http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20081101#1225547563

Alappas kuule suomentaan tekstejä. Ne kertois enemmän myös faktaa


Kuvistako sitten ei faktat ilmene?
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

04.11.2008 klo 16.31

Olkaa ihmisiksi pöljät :D
lainaa
stank

04.11.2008 klo 16.52

Näin siis Sonyn Ison-Britannian johtaja Ray Maguire. Ei ole varmaan oma lehmä ojassa.
lainaa
Jantsu92

Rekisteröitynyt 19.06.2008

04.11.2008 klo 17.20

Kyllä minun mielestäni Mirror's Edge näyttää Xboxilla paremmalta. PS3 versiossa on ainakin enemmän sahalaitoja. Se nyt vaan on totuus. Mutta sehän on selvä että PS3:sta löytyisi enemmän tehoa kuin Xboxista, mutta harva pelintekijä niitä saa PS3:sta otettua irti varsinkaan kun multiplattarit yritetään tunkea ulos aina mahdollisimman nopeasti. PS3:en todelliset tehot näkyy ainakin Unchartedissa, GT5 P:ssä ja MGS4:ssä. Niihin on tekijät selvästi panostaneet. Uchartedin tekijätkin muuten sanoivat että he käyttivät PS3:en tehoista vain n. 1/3. Suurin osa multiplattareista käyttää vain yhtä prosessoriydintä PS3:ssa ja CELL porssun yksi erikoisuuksista on se että sille voi siirtää osan näytönohjaimen työstä. Xboxissa on tehokkaampi näytönohjain, mutta PS3:sta saataisiin ulos paljon parempaa grafiikkaa, koska prosessorin tehot pystytään yhdistämään näytönohjaimen kanssa. Se ei vaan ole kaikille pelintekijöille helppoa :S
lainaa
nytkävinäin

04.11.2008 klo 17.28

Ei se antialising tee yksin kesää tai peleistä hyvän / paremman näköisiä. PS3 versio on paremman näköinen muuten.

-Ps3 version has richer and more defined colors than the Xbox 360 version.

-Ps3 version has slightly sharper textures(Not to be confused with jaggies,which brings me to my next point).
lainaa
Intrasigent

Rekisteröitynyt 15.07.2008

04.11.2008 klo 17.28

Juu, ite en kyl jaksa uskoa SONYN puheita siitä, että PS3 olisi joku tulevaisuuden kehitysalusta ja muista versioista sitten karsittaisiin ominaisuuksii. Eiköhän se jatkossakin niin mene, että pelit tehdään boxille ja PS3 pelaajat sitten saavat enemmän tai vähemmän paskan käännöksen.

Sen sijaan usko yksinoikeuksiin PS3:n osalta on kova. Uncharted näytti mahtavalta, vaikka käytti vain kolmanneksen laitteen tehoista. Viellä paremmaksi laittoi Gran Turismo 5 Prologua, joka on nyttenkin kiistatta hienoin markkinoilla oleva ajopeli. Joulukuussa saadaan Resistance 2 ja konsoleilla tähän asti suurin 60 pelaajan nettipeli. Ensi vuonna laitetaan viellä enemmän pökköä pesään, kun julkaistaan uskomaton 256:n pelaajan MAG. Unohtamatta mahtavan näköistä Killzone 2:ta ja Heavy Rainia... Eli vaikka monialustapelit on vähän mitä on, yksinoikeuksille kasaisin todella paljon painoarvoa. ;)
lainaa
MirrorsEdge

04.11.2008 klo 17.29

Katsokaa kummasta erottuu enemmän yksityiskohtia. Etenkin helikopterin kylki jne.

http://img219.imageshack.us/img219/7140/mirrorsedgebk4.jp
lainaa
rambosata

04.11.2008 klo 17.42

Öö... Dead Space ei ole parempi pleikalla:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=282241&pa

"For those with both consoles, the more stable frame-rate makes the 360 build the one to have. "

Eikä ole Burnouttikaan:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92275

"Put simply, this is the first truly 'next-gen' game that truly is 99.9 percent identical across both PlayStation 3 and Xbox 360"

Eipä sit muuta, älkää vaan puhuko läpiä päähänne...
lainaa
Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

04.11.2008 klo 17.46

Intrasigent kirjoitti:
Uncharted näytti mahtavalta, vaikka käytti vain kolmanneksen laitteen tehoista.

Agreed. IMO nätein tän hetken peli. Vittuun harmaa- ja ruskeesävyt..
Eipä kyl tullut yllärinä, että viestimäärä ylittää kahdenkymmenen kun on tän sortin uutinen :D
Oikee pellemagneetti.
lainaa
oth

04.11.2008 klo 17.53

hankkikaa elämä..........eikö se ole aivan sama miten ja millä on paremmat grafiikat....... ps3 ei ole 360 ja toisin päin
lainaa
Pumpuli

04.11.2008 klo 18.11

"Katsokaa kummasta erottuu enemmän yksityiskohtia. Etenkin helikopterin kylki jne.

http://img219.imageshack.us/img219/7140/mirrorsedgebk4.jp"

Tietysti tuossa kuvavertailussa Ps3:n kuvissa näyttäisi olevan enemmän yksityiskohtia, koska sen kuvassa on suurempi kontrasti ja matalampi kirkkaus. Kyllä siinä boxin kuvassakin on samat yksityiskohdat, mutta koska asetukset ovat kuvan ottamishetkellä olleet pielessä, eivät ne näy.

Olen itse pelannut molempien versioiden demoa, ja täällä ilmoitetut 2xMsAA ja V-Lock pitävät paikkaansa boxi versiossa. (Nämä siis puuttuvat Ps3:lla) Muutoin pelit ovat identtisiä, joten jos omistaisin pelkän Ps3:n ei itseäni ainakaan häiritsisi muutamat hienommat pikselit, jotka kilpailevalla konsolilla saisi. Mahtava peli btw. ;)
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

04.11.2008 klo 18.18

Demonoid kirjoitti:
Mirror's edge oli kyllä demon perusteella ärrrrrrrsyttävää tuubaa.


Mirror's Edgen demo (PS3:lla) oli tosi mahtava, vaikkakin valitettavan lyhyt. Mutta koko peli on 100 % varma ostos. Ennen demoa vielä epäilin, mutta en pettynyt. Mahtavaa menoa.
lainaa
pööpöileväpaina

04.11.2008 klo 18.28

rambosata kirjoitti:
Öö... Dead Space ei ole parempi pleikalla:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=282241&pa

"For those with both consoles, the more stable frame-rate makes the 360 build the one to have. "

Eikä ole Burnouttikaan:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92275

"Put simply, this is the first truly 'next-gen' game that truly is 99.9 percent identical across both PlayStation 3 and Xbox 360"

Eipä sit muuta, älkää vaan puhuko läpiä päähänne...


Hyvät kuvat oli joo burnoutista :D! kumma ku itellä ei tolta näytä. Miks ton "ps3:n" kirkkaus ja contrasti täytyy laittaa noin vituillee? Miksi pitää vielä tv:n tarkkuus säätää pehmeimmälle :). Kyllä sen vaan tuosta huomaa. Koitappa seuraavan kerran laittaa vähän terävyyttä lisää ja nuo contrastit kuntoon.
Kaikki ps3:n omistajat. Saatte xboxin gaffat ps3:lle jos laitattte tarkkuuden huonoimmalle :D kokeilkaa. Ei vaikuta kun ihan sairaasti textuureihin.
lainaa
spaceee

04.11.2008 klo 19.05

Dead Space comparison video has been put up on Videogamer, showing the differences between the Xbox 360 and PS3 version is definitely the better looking of the two. While clarity, textures and framerate seemed identical it looks a little washed on the Xbox 360.
lainaa
eurolamerpaidbyms

04.11.2008 klo 19.08

Burnout Paradise: 360/PS3 Comparison

http://www.gamersyde.com/news_5656_en.html

As the two demos are now available on Sony and Microsoft's online platforms, here comes a short clip that tries to compare side by side the 360 (left) and PS3 (right) versions of Burnout Paradise, in 60 frames per second.

Update: Added a second comparison video by Dot50cal.

Update 2: Third and last video, again by Dot50cal, showing some slight slowdowns with the 360 version.
lainaa
tssssss

04.11.2008 klo 19.20

Mirror's edgessä nyt ei ainakaan nää mitään eroja konsolien välillä. Eikö se pyöri jollain aataminaikaisella unreal3 moottorilla muutenkin?
lainaa
yhyy

04.11.2008 klo 19.25

Burnout Paradise PS3 edition sports a slight visual edge

But which platform offers the consummate version of Paradise? While the PlayStation 3 edition sports a slight visual edge (a few superior textures, no screen tearing) and arguably superior controller triggers, the Xbox 360 offering plays identically, and both sport that amazingly intuitive online interface.
lainaa
DaffyD

04.11.2008 klo 19.45

"Dead Space comparison video has been put up on Videogamer, showing the differences between the Xbox 360 and PS3 version is definitely the better looking of the two. While clarity, textures and framerate seemed identical it looks a little washed on the Xbox 360."

Eurogamer on kyllä eri mieltä. Ja he käyttävät must tuntuu tekniikan sijaan kovaa työtä esimerksiksi tarkkuuden ja frame raten laskemisen suhteen. Molempien konsolien osalta kuva on kaapattu HDMI:stä maksimiasetuksilla.

For those with both consoles, the more stable frame-rate makes the 360 build the one to have. There are platform-exclusive downloads - costumes and the like - but the smoother, more responsive 360 gameplay experience gives it the edge.
lainaa
pööpöileväapian

04.11.2008 klo 20.21

"Eurogamer on kyllä eri mieltä. Ja he käyttävät must tuntuu tekniikan sijaan kovaa työtä esimerksiksi tarkkuuden ja frame raten laskemisen suhteen. Molempien konsolien osalta kuva on kaapattu HDMI:stä maksimiasetuksilla."

Nii.. voihan siitä boxinki kuvasta säätää kirkkauden, tarkkuuden ja kontrastin ihan pieleen niinkuin ne on tehnyt ps3:lle. Eli eurogameriin ei voi luottaa. Tuntuu, että harvaa noista paikoista oikeasti voi luottaa. Eurogameri tais olla sekin, joka oli ottanut molemmat gridit ps3:sta, mutta laittanut hienoimmat kohdat xboxille ja tylsät kohdat ps3:lle (jäi kiinni kun xbox-versiossa oli x ja o -näppylät).
lainaa
ggg

04.11.2008 klo 20.45

pööpöileväapian kirjoitti:
Eurogameri tais olla sekin, joka oli ottanut molemmat gridit ps3:sta, mutta laittanut hienoimmat kohdat xboxille ja tylsät kohdat ps3:lle (jäi kiinni kun xbox-versiossa oli x ja o -näppylät).


Se oli Gametrailers joka tuon teki, ja sekin oli vain inhimillinen erehdys.
lainaa
Gear2

04.11.2008 klo 23.51

Kyllä Xbox360 on ps3:sta tehokkaampi.
lainaa
boxi

05.11.2008 klo 00.25

Gear2 kirjoitti:
Kyllä Xbox360 on ps3:sta tehokkaampi.

Oliskin edes :(
lainaa
commandotuhat

05.11.2008 klo 00.35

rambosata kirjoitti:


Eikä ole Burnouttikaan:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92275

Eurogamerin vertailusta:

PS3 version has the edge in terms of texture filtering on the road surfaces
lainaa
Peksi

05.11.2008 klo 01.43

Intrasigent kirjoitti:
Juu, ite en kyl jaksa uskoa SONYN puheita siitä, että PS3 olisi joku tulevaisuuden kehitysalusta

EA focus on PS3 as lead platform for game development
http://gamer.blorge.com/2008/08/04/ea-focus-on-ps3-as-lea

LucasArts choose the PS3 as lead platform
http://www.lazygamer.co.za/xbox-360/lucasarts-choose-the-
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

05.11.2008 klo 05.24

Gear2 kirjoitti:
Kyllä Xbox360 on ps3:sta tehokkaampi.

Saahan sitä haaveilla, tosiasiat kuitenkin puhukoon puolestaan. ww.google.fi
lainaa
liikaapööpöilyä

05.11.2008 klo 16.23

pööpöileväapian kirjoitti:
"eurogameriin ei voi luottaa. Tuntuu, että harvaa noista paikoista oikeasti voi luottaa.


Koetahan, apina, pööpöillä hieman vähemmän.
lainaa
ErrorArma

05.11.2008 klo 16.41

xbotithaisee kirjoitti:
Gear2 kirjoitti:
Kyllä Xbox360 on ps3:sta tehokkaampi.

Saahan sitä haaveilla, tosiasiat kuitenkin puhukoon puolestaan. ww.google.fi


No näytä ne tosiasiat? Vai onko google liian haastava Armatrollille?
lainaa
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

05.11.2008 klo 18.28

EiNTYTRe kirjoitti:
Fallout näytti taas kuinka "tehokas" se PS3 on. No ei nuo johtajat ole ennenkään tienneet mistä puhuvat.

Muuten hyvä, mutta Windows koneille ensin kehitetty Fallout 3 portattiin muille koneille sellaisessa järjestyksessä, että ensin tuli ulos Xbox 360 porttaus, josta sitten portattiin vasta siitä Xbox360n versiosta PS3. Onhan se nyt itsestään selvää, että se ei mitään maailman paras käännös voi olla. PPC arkkitehtuurien väliset erot Xboxin Xenonin ja PS3n CELLin välillä ovat vaan niin suuret.

Tosin voitte lopettaa sen paskan jauhamisen Xboxin Xenoxesta. Se on teoriassa nopeami kuin PS3n RSX, mutta käytännössä nVidia vetää tässä kyllä pidemmän korren. Sisältö vain pitäisi optimoida alusta alkaen PS3lle joka on nyt vähän altavastaajan asemassa koska miltein kaikki optimoidaan Xboxille.
Katselkaa vaan pelejä kuten Wipeout HD, Metal Gear Solid 4, Kill Zone 2, ja Little Big Planet ja tulkaa sitten urputtamaan grafiikasta jolla ei ole oikeastaan mitään merkitystä kunhan peli itsessään on mekaniikaltaan hauska tai vähintäänkin jännittävä.
lainaa
armajee-pelleboo

06.11.2008 klo 21.04

ErrorArma kirjoitti:
xbotithaisee kirjoitti:
Gear2 kirjoitti:
Kyllä Xbox360 on ps3:sta tehokkaampi.

Saahan sitä haaveilla, tosiasiat kuitenkin puhukoon puolestaan. ww.google.fi


No näytä ne tosiasiat? Vai onko google liian haastava Armatrollille?

http://generationdreamteam.free.fr/imagesjeux/Comparaison
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova