Tuorein sisältö

Iso projekti väistyi pienemmän tieltä - EA perui avoimen maailman Star Wars -pelinsä

16.01.2019 klo 11.00 | Luettu: 4585 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Lähinnä konseptitaidevuodoissa esiintynyt, EA:lla kehityksessä ollut avoimen maailman Star Wars -peli on peruttu. Kotaku kertoo, että EA Vancouverin kehittämän pelin kehitys aloitettiin lokakuussa 2017. Sen pohjana toimi Visceral Gamesin aloittama "Ragtag"-nimellä kulkenut Star Wars -projekti, mutta touhu käynnistettiin lähes kokonaan uudelleen ja suoraviivainen toimintaseikkailu muuttui avoimen maailman muotoon.

Kotakun mukaan pelin koodinimi oli "Orca" ja sen kehitys oli edelleen melko aikaisessa vaiheessa. Pelaaja oli palkkametsästäjä, joka kiersi planeetalta planeetalle. Sivuston lähteiden mukaan projekti peruttiin, koska se olisi vienyt liian paljon aikaa ja EA halusi jonkun Star Wars -pelin markkinoille jo aiemmin (2020?). Nyt työn alla on siis jokin pienempi SW-projekti.

Ketään ei irtisanottu ja studiolla toivotaan, että Orca-projekti jatkuu, kunhan toinen peli saadaan valmiiksi.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Pelaajat hylkäsivät ... Call of Duty: Black ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

16.01.2019 klo 16.14 4 tykkää tästä

Varmaan pelkäsivät, että peliin oli tulossa liikaa mikromaksuja, eikä kukaan olisi pelannut sitä.
lainaa
jrodnfjsf

16.01.2019 klo 17.48 1 tykkää tästä

ennemminkin oli liian vahan eika kannattanut. ratio pitaa ol 60 pelia 40 maksuja. jos on 90 pelia niin eihan siin ees huomaa maksuja
lainaa
ItsInTheDLC

16.01.2019 klo 19.47

No luojan kiitos sehän olis voinu nostaa ea:n kurssia ylöspäin..
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova