Iso projekti väistyi pienemmän tieltä - EA perui avoimen maailman Star Wars -pelinsä
Lähinnä konseptitaidevuodoissa esiintynyt, EA:lla kehityksessä ollut avoimen maailman Star Wars -peli on peruttu. Kotaku kertoo, että EA Vancouverin kehittämän pelin kehitys aloitettiin lokakuussa 2017. Sen pohjana toimi Visceral Gamesin aloittama "Ragtag"-nimellä kulkenut Star Wars -projekti, mutta touhu käynnistettiin lähes kokonaan uudelleen ja suoraviivainen toimintaseikkailu muuttui avoimen maailman muotoon.
Kotakun mukaan pelin koodinimi oli "Orca" ja sen kehitys oli edelleen melko aikaisessa vaiheessa. Pelaaja oli palkkametsästäjä, joka kiersi planeetalta planeetalle. Sivuston lähteiden mukaan projekti peruttiin, koska se olisi vienyt liian paljon aikaa ja EA halusi jonkun Star Wars -pelin markkinoille jo aiemmin (2020?). Nyt työn alla on siis jokin pienempi SW-projekti.
Ketään ei irtisanottu ja studiolla toivotaan, että Orca-projekti jatkuu, kunhan toinen peli saadaan valmiiksi.
Keskustelut (3 viestiä)
Rekisteröitynyt 18.01.2015
16.01.2019 klo 16.14 4
16.01.2019 klo 17.48 1
16.01.2019 klo 19.47