Fallout 3:ssa yli 200 erilaista loppua
Bethesdan Todd Howard on paljastanut, että Fallout 3:ssa on jopa yli 200 erilaista loppuratkaisua juonelle. Howardin mukaan peli on myös tuplasti laajempi kuin mitä suunnitteluvaiheessa arvioitiin. Päähenkilön kaverina pelissä häärii kerrallaan vain yksi ihmismäinen hahmo, mutta lisäksi seuralaisena voi olla myös edellisistä osista tuttu Dogmeat.
Myös sarjan historiasta tuttu Brotherhood of Steel nähdään pelissä sukupuuttonsa partaalla. Peli on Howardin mukaan valmis, mutta vaatii vielä rutkasti hiomista. Sisältöä lisätään peliin vielä viimeistelyvaiheessakin. Pelkkä pääjuonen läpipelaaminen kestää 20 tuntia ja sivujuonia seuraten peliin saa uppoamaan jopa 100 tuntia aikaa.
Fallout 3 on Howardin mukaan edelleen julkaisukunnossa tämän vuoden syksyllä.
Lähde: Destructoid
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.04.2007
25.03.2008 klo 13.58
"Fo1 has 19 different endings, with 360 possible permutations. Fo2 has 47 endings with 1,105,920 permutations. If 200 is the number of permutations for Fo3, they are seriously behind. That would correspond to maybe 10-20 endings. But I'm assuming they'd have to be talking about permutations since you should know when designing a game whether you'll have ~12 or ~200 endings. You don't accidentally hop from 12 to 200 endings late in the development process and send in an order for 188 additional voiceovers from Ron Perlman (because he will KILL YOU). With permutations it would be thinkable, at least."
-NMA
Rekisteröitynyt 25.07.2007
25.03.2008 klo 13.59
onneks ei ole pakko ostaa
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.03.2008 klo 14.18
Rekisteröitynyt 12.05.2007
25.03.2008 klo 14.30
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.03.2008 klo 14.43
Rekisteröitynyt 22.01.2008
25.03.2008 klo 14.50
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.03.2008 klo 15.05
Sitten kun ei olisi pakollinen fps ja olisi vielä vuoropohjainen
onneks ei ole pakko ostaa
Luojan kiitos ei ole vuoropohjainen. Isoissa taisteluissa oli perseestä odotella vihollisten tekemisiä.
Rekisteröitynyt 29.05.2007
25.03.2008 klo 15.50
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.03.2008 klo 16.34
^ Eikös tästä tullutkaan vuoropohjaista? Itselleni se on lähestulkoon yksi ja sama.
Eo. Reaaliaikasta + pause-toiminto (jos haluaa).
Minä itse en niinkään välitä miten taistelut toimivat, haluan vain nähdä Falloutin maailman uudemmilla grafiikoilla (graffahoro D:)
Rekisteröitynyt 03.01.2008
25.03.2008 klo 16.49
Sitten kun ei olisi pakollinen fps ja olisi vielä vuoropohjainen
onneks ei ole pakko ostaa
Luojan kiitos ei ole vuoropohjainen. Isoissa taisteluissa oli perseestä odotella vihollisten tekemisiä.
Aivan. Vuoropohjaisuus aiheutti vain rasittavaa pelaajan simputusta Fallout 2:ssa. Tokihan tähän vaikuttaa hahmotyyppi jolla haluat pelata, mutta puhtaasti aseisiin suuntautunut hahmo kun ei ota mitään lähitaistelu skillejä, niin erityisesti pelin alku on melkoista tuskaa kun yrität potkimalla tai keihäällä vihuun osua. You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Hit with 8 points, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed, You Missed... no joo meni pointti varmaan perille. Myöhemmin taas isot taistelut aiheuttavat melkoista haukottelua.
Siitä huolimatta vaikka vuoropohjaisuutta ei nähdä Fallout 3:ssa ja peli on First Person kuvakulmasta, pelkään vähän, että tästä tulee Oblivionin kaltainen tylsä mättö. Toisaalta, suurin ongelma itselleni Oblivionissa oli tylsä maailma ja yllätyksetön ympäristö (sekä level skaalautuvat vihut), olisin kaivannut vähän enemmän silmät reväyttäviä vihuja (esim. lohikääremeitä tai muita kokoluokassaan vastaavia vihollisia), upeampia luolastoja ja vaihtelevampia ilmastoja jne. Koska Falloutin maailma on jo todettu mielenkiintoiseksi (ydintuhon jälkeiset maailmat kiehtovat minua suuresti) saattaa tämä suurin ongelma olla tipotiessään Fallout 3:n kohdalla. Noh, näkee mitä tuleman pitää. Toivotaan parasta.
13.04.2008 klo 01.16