Tuorein sisältö

Ei, taitosi eivät ole ruostuneet - uusitut Crashit ovat vaikeampia kuin vanhat

18.07.2017 klo 17.20 | Luettu: 6308 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo, että jonkun verran keskustelua aiheuttanut Crash Bandicoot N.Sane Trilogyn pelituntuman ero alkuperäisiin peleihin on nyt selitetty tekijöiden toimesta.

Vicarious Visions on nimittäin vahvistanut monen kommentoijan epäilykset siitä, että uusitut pelit ovat oikeasti vaikeampia kuin originaali-Crashit. Eroa on erityisesti hypyissä - ja varsinkin ykköspeliin verrattaessa. Kehittäjät lähtivät liikkeelle Crash Bandicoot 3: Warpedin kontrolleista ja säätivät jokaisen pelin ohjausta erikseen.

"Suurin ero on, että hahmo tippuu nopeammin X-napin irti päästämisen jälkeen kuin alkuperäisessä ykköspelissä." Myös törmäysten tunnistamisessa on eroavaisuuksia ja tekijät myöntävät, että jotkut hypyt vaativat enemmän tarkkuutta kuin aiemmin. Crash-aloittelijoita kehoitetaan pelaamaan ensin kakkos- ja kolmospelejä.

Sitä ei kerrota, aiotaanko kontrolleja viilata jossain tulevassa päivityksessä.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Tuliryhmä ottaa Seka... Räiskintöihin erikoi... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (4 viestiä)

ebnu

18.07.2017 klo 19.04 1 tykkää tästä

Missä arvostelu?
lainaa
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

18.07.2017 klo 19.15 1 tykkää tästä

Tulossa on, tässä vain kesä tapahtuu. Hyppyjen eron havaitsin ykkösen veteraanina.
lainaa
sviphg

18.07.2017 klo 19.18

Arvaahan sen että Manu sanoo että Sonic oli ainoa oikea hyppely eikä tämä vieläkään toimi.

Pikkuhiljaa vaan paljastuu eroja "joo ei tämä oikeastaan ollutkaan 1:1 remaster"
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

19.07.2017 klo 10.28

Crash 2:ssa tuli vastaan ainakin kaksi mahdotonta hyppyä. Onneksi eivät vaikuttaneet etenemiseen, vaan jäi vaan parit lisäelämät poimimatta.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova