Ei, taitosi eivät ole ruostuneet - uusitut Crashit ovat vaikeampia kuin vanhat
Eurogamer kertoo, että jonkun verran keskustelua aiheuttanut Crash Bandicoot N.Sane Trilogyn pelituntuman ero alkuperäisiin peleihin on nyt selitetty tekijöiden toimesta.
Vicarious Visions on nimittäin vahvistanut monen kommentoijan epäilykset siitä, että uusitut pelit ovat oikeasti vaikeampia kuin originaali-Crashit. Eroa on erityisesti hypyissä - ja varsinkin ykköspeliin verrattaessa. Kehittäjät lähtivät liikkeelle Crash Bandicoot 3: Warpedin kontrolleista ja säätivät jokaisen pelin ohjausta erikseen.
"Suurin ero on, että hahmo tippuu nopeammin X-napin irti päästämisen jälkeen kuin alkuperäisessä ykköspelissä." Myös törmäysten tunnistamisessa on eroavaisuuksia ja tekijät myöntävät, että jotkut hypyt vaativat enemmän tarkkuutta kuin aiemmin. Crash-aloittelijoita kehoitetaan pelaamaan ensin kakkos- ja kolmospelejä.
Sitä ei kerrota, aiotaanko kontrolleja viilata jossain tulevassa päivityksessä.
Keskustelut (4 viestiä)
18.07.2017 klo 19.04 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
18.07.2017 klo 19.15 1
18.07.2017 klo 19.18
Pikkuhiljaa vaan paljastuu eroja "joo ei tämä oikeastaan ollutkaan 1:1 remaster"
Rekisteröitynyt 11.04.2007
19.07.2017 klo 10.28