Slain! viivästyy tappavan vaikeusasteen vuoksi
Viime vuonna paljastettu Slain!-tasoloikka viivästyy kesään. Alkujaan pelin oli määrä ilmestyä alkuvuoden aikana. Asiasta uutisoi Shacknews.
Viivästyksen syynä on perinteinen hiominen, joskin tällä kertaa suurimpana ongelmana on pelin vaikeusaste. Tekijöiden kertomuksen mukaan yksikään inhimillisillä rajoittella siunattu ihminen ei nimittäin pysty selviämään tasoloikkailun oheen ynnätyistä ansoista ja hirviöistä.
Slain! ilmestyy Wii U:lle, PlayStation 4:lle, Xbox Onelle, PS Vitalle sekä PC:lle alustavasti toukokuun ja heinäkuun välisenä aikana.
Viivästyksen syynä on perinteinen hiominen, joskin tällä kertaa suurimpana ongelmana on pelin vaikeusaste. Tekijöiden kertomuksen mukaan yksikään inhimillisillä rajoittella siunattu ihminen ei nimittäin pysty selviämään tasoloikkailun oheen ynnätyistä ansoista ja hirviöistä.
Slain! ilmestyy Wii U:lle, PlayStation 4:lle, Xbox Onelle, PS Vitalle sekä PC:lle alustavasti toukokuun ja heinäkuun välisenä aikana.
Keskustelut (2 viestiä)
27.01.2016 klo 15.48 1
27.01.2016 klo 17.17
Olis silti ihan kiva juttu julkaista tämä "inhimillisesti mahdoton" sillä varmasti monella japskipojulla kädet syyhyää päästä toteamaan väite vääräksi