Tuorein sisältö

Slain! viivästyy tappavan vaikeusasteen vuoksi

26.01.2016 klo 19.00 | Luettu: 4402 kertaa | Teksti: Markus Mesiä

Viime vuonna paljastettu Slain!-tasoloikka viivästyy kesään. Alkujaan pelin oli määrä ilmestyä alkuvuoden aikana. Asiasta uutisoi Shacknews.

Viivästyksen syynä on perinteinen hiominen, joskin tällä kertaa suurimpana ongelmana on pelin vaikeusaste. Tekijöiden kertomuksen mukaan yksikään inhimillisillä rajoittella siunattu ihminen ei nimittäin pysty selviämään tasoloikkailun oheen ynnätyistä ansoista ja hirviöistä.



Slain! ilmestyy Wii U:lle, PlayStation 4:lle, Xbox Onelle, PS Vitalle sekä PC:lle alustavasti toukokuun ja heinäkuun välisenä aikana.

V2.fi | Markus Mesiä
< Uuden Turtles-pelin ... Historiallista: USA:... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

kurpa

27.01.2016 klo 15.48 1 tykkää tästä

Liekkö markkinointikikka vaan että peli muka mahdoton kenellekään ihmiselle.
lainaa
sdjfopsdojp

27.01.2016 klo 17.17

Ei yhtään yllättäis että luovuuden innossa tehdään peli jossa ei ole mitään järkeä. Näitä modejahan on tuhansittain, ja itsekin on tullut tehtyä muutama, joita tehdessä ajattelee kuinka upeaa on kuin on näin paljon toimintaa ruudulla ja haastetta mutta sitten oikeasti kokeillessa toteaa että tämähän saa Dark Soulsin näyttämään Lego-peliltä

Olis silti ihan kiva juttu julkaista tämä "inhimillisesti mahdoton" sillä varmasti monella japskipojulla kädet syyhyää päästä toteamaan väite vääräksi
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova