Kyllä! Mad Max tykittää pelinäkin
Mad Max: Fury Road -elokuvan tyylikäs vyöryvä action on saanut monet odottamaan innoissaan syksyllä saapuvaa Mad Max -peliä.
Siitä on nyt saatu tarinatraileri nimeltä Savage Road ja vaikuttaa siltä, että Avalanche Studioskin on käynyt leffan mulkaisemassa, vaikka peli ei suoraan siihen liitykään.
Autoja, räjähdyksiä ja toimintaa!
Keskustelut (8 viestiä)
27.05.2015 klo 12.43 7
Peli joko loistaa tai kaatuu ajomallinnuksensa mukaan, mutta potentiaalia on. Lisäksi pomotappelut voivat olla mitä tahansa helvetin esikartanoiden tai ok:n väliltä.
Arvosteluita odotellessa. Ennakkotilaamaan en ryhdy.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
27.05.2015 klo 19.36 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
27.05.2015 klo 20.57 2
27.05.2015 klo 21.07 2
Rekisteröitynyt 29.05.2007
27.05.2015 klo 22.00
Näissä peleissä on aina se riski että aavikko on tyhjää täynnä tai sitten ne vaikuttaa keinotekoisilta
Voisin arvata, että siellä täällä on pieniä tapahtumia/paikkoja mitä tutkia. Jos mallia olisi otettu parista ensimäisestä MM leffasta, niin tuo tyhjää täynnä voisi hyvinkin pitää paikkansa. :D
28.05.2015 klo 09.11
Näissä peleissä on aina se riski että aavikko on tyhjää täynnä tai sitten ne vaikuttaa keinotekoisilta
Voisin arvata, että siellä täällä on pieniä tapahtumia/paikkoja mitä tutkia. Jos mallia olisi otettu parista ensimäisestä MM leffasta, niin tuo tyhjää täynnä voisi hyvinkin pitää paikkansa. :D
Olisin esim. The Witcher 3:ssa tykännyt jos ne pelialueiden ulkopuoliset alueet kartalla olisivat sitä normaalia maalais-/metsämaisemaa, missä olisi satunnaisia eläimiä ja joitakin monstereita. Mitään tehtäviä tai muuta siellä ei olisi, koska ne eivät ole ns. "pelialuetta", mutta ne alueet toimisivat Fast Travelin sijaan rauhallisena maisemakierro, jos sellaista kaipaa.
Ensimmäisenä mieleen tuleva esimerkki on Daggerfall. Vanha Bethesdan The Elder Scrolls roolipeli, jossa oli ihan käsittämättömän kokoinen pelialue. Siinä sai talsia tovin jos toisenkin, jos ei halunnut Fast Travelia käyttää.
Toki voisi kysyä, että miksi tehdä tälläistä, kun harva koskaa kuitenkaan jaksaa tuntikausia viettää pelissä pelkkään matkustamiseen. Yksinkertaisesti siitä syystä, että illuusio säilyy paremmin kun ei tule näkymättömiä seiniä vastaan. Tai pelialuetta ei ole rajattu johonkin laaksoon tai meren keskelle mistä ei ole mitään pääsyä, kuin Fast Travel, pois.
28.05.2015 klo 11.06
Näissä peleissä on aina se riski että aavikko on tyhjää täynnä tai sitten ne vaikuttaa keinotekoisilta
Voisin arvata, että siellä täällä on pieniä tapahtumia/paikkoja mitä tutkia. Jos mallia olisi otettu parista ensimäisestä MM leffasta, niin tuo tyhjää täynnä voisi hyvinkin pitää paikkansa. :D
Olisin esim. The Witcher 3:ssa tykännyt jos ne pelialueiden ulkopuoliset alueet kartalla olisivat sitä normaalia maalais-/metsämaisemaa, missä olisi satunnaisia eläimiä ja joitakin monstereita. Mitään tehtäviä tai muuta siellä ei olisi, koska ne eivät ole ns. "pelialuetta", mutta ne alueet toimisivat Fast Travelin sijaan rauhallisena maisemakierro, jos sellaista kaipaa.
Ensimmäisenä mieleen tuleva esimerkki on Daggerfall. Vanha Bethesdan The Elder Scrolls roolipeli, jossa oli ihan käsittämättömän kokoinen pelialue. Siinä sai talsia tovin jos toisenkin, jos ei halunnut Fast Travelia käyttää.
Toki voisi kysyä, että miksi tehdä tälläistä, kun harva koskaa kuitenkaan jaksaa tuntikausia viettää pelissä pelkkään matkustamiseen. Yksinkertaisesti siitä syystä, että illuusio säilyy paremmin kun ei tule näkymättömiä seiniä vastaan. Tai pelialuetta ei ole rajattu johonkin laaksoon tai meren keskelle mistä ei ole mitään pääsyä, kuin Fast Travel, pois.
Samaa mieltä siinä mielessä että metsiköistä on melko helppokin tehdä kiinnostavia vaikka niissä ei olisi mitään. Jo pelkät puut, kukkakedot, purot ja satunnainen villieläin tekevät ihmeitä pelille, joku satunnainen vuori tai lumikerroskin siellä voi olla. Ehkä en vain ole aavikkoihminen mutta aavikoilla on lähinnä hiekkaa, hiekkaa, hiekkaa, kiviä ja muutama kaktus ja ruostunut romu
Elder Scrollsissa tykkään tyhjässä talsimisesta. Falloutissa yritin välttää kaikkea ylimääräistä. New Vegasin Hardcore-moodi onneksi vähän kannusti etsimään niitä ränsistyneitä kaivoja ja vessanpönttöjä
Rekisteröitynyt 27.05.2008
29.05.2015 klo 16.39
Mutta ei se ainakaan trailerin perusteella vielä pelkästään väkisin ulos paskotulta lisenssikikkareelta näyttänyt. Sitten odotellaan ensimmäisiä arvosteluja! :)