Tuorein sisältö

Bloodbornessa nähdään myös satunnaisesti luotuja tyrmiä?

22.11.2014 klo 17.00 | Luettu: 6103 kertaa | Teksti: Mats Kyyrö


Pelituottaja Masaaki Yamigawa kertoo tuoreessa Playstation Blog -postauksessaan uusia yksityiskohtia From Softwaren tulevasta Bloodbornesta. Uusien hahmojen ja alueiden lisäksi Yamigawa viittaa "Endless Dungeon" -tyyppiseen satunnaisesti luotuun sisältöön:

"Lopuksi voin jakaa vielä yhden kuvakaappauksen maistiaiseksi tulevista uutisista. Syvällä Yharnamin kaupungin alla on laaja ja monikerroksinen verkosto muinaisia raunioita, jotka ovat paljon kaupunkia itseään vanhempia. Ne vaikuttavat syntyneen muuten kuin ihmiskäsien kautta.

Mikä erikoisinta, rauniot näyttävät erilaiselta jokaiselle metsästäjälle, joka on tarpeeksi rohkea astumaan sisään. Odotamme kaikki innolla, että voimme kertoa aiheesta enemmän Jouluun 6. - 7. päivä järjestettäväsä Playstation Experiencessä."

Vaikuttaisi siis siltä, että luvassa on ainakin jonkintasoista satunnaisesti luotua sisältöä. Onkin mielenkiintoista nähdä, miten tällaiset tasot sopivat peliin, jonka edeltäjät ovat perustuneet pitkälti lyhyiden mutta vaativien alueiden ulkoaopetteluun.

V2.fi | Mats Kyyrö
< Lauantai-illan Kevyi... NVIDIA laittoi Metal... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (4 viestiä)

jopfsdpoj

22.11.2014 klo 19.51 3 tykkää tästä

Juu kun ei jakseta keskittyä kunnon kokemuksen luomiseen niin luodaan yllätyshattu josta tulee mitä sattuu. Ihan sama kuin jos kuuntelisi kaikki levyt satunnaistettuna

Odotan päivää jolloin kokonainen peli on täysin satunnaisgeneraattorilla luotua persoonatonta mössöä
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

22.11.2014 klo 20.49 3 tykkää tästä

jopfsdpoj kirjoitti:

Odotan päivää jolloin kokonainen peli on täysin satunnaisgeneraattorilla luotua persoonatonta mössöä

Luolastogeneraattori onkin niin uus juttu ja sillee...
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.11.2014 klo 21.08 3 tykkää tästä

Hyvin toteutettuna tämä voi olla hyväkin juttu. Jos koko peli perustuisi satunnaisesti luotuihin luolastoihin, niin sitten olisin huolissani.
lainaa
Saamari

23.11.2014 klo 21.04 2 tykkää tästä

jopfsdpoj kirjoitti:
Juu kun ei jakseta keskittyä kunnon kokemuksen luomiseen niin luodaan yllätyshattu josta tulee mitä sattuu. Ihan sama kuin jos kuuntelisi kaikki levyt satunnaistettuna

Odotan päivää jolloin kokonainen peli on täysin satunnaisgeneraattorilla luotua persoonatonta mössöä


Niin kyllästynyt näihin passiivisagressiivisiin latteuksiin, jotka ei pohjaa itseään mihinkään, ei tuo mitään keskusteluun ja on epärehellisiä argumentaalisesti. Perus, "kun ei tiedetä niin asia on varmastikin näin." Eihän tämä tietenkään ole edes argumentti, vaan baarikulmassa hengailevan spurgun katkeroitunut mutina.

Kyllä se vaan niin on, että fromsoftilla on mulle ainakin paljon luottoa ja uskon, että monenlaista olemassa olevaa pelimekaniikkaa voidaan sisäyttää peliin innovatiivisella tavalla. Tämäkin voi olla vain "muuttuva labyrintti" yhdessä osassa peliä, joka estää oppimasta kaikkea ulkoa, kuten Souls sarjassa esim oli yleensä tapana tehdä. Mutta enhän voi tietää ennenkun nähdään.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova