Tuorein sisältö

Viivästyksiä: Hotline Miami 2, LittleBigPlanet 3

10.10.2014 klo 20.00 | Luettu: 7536 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Tänään on ilmoitettu kahden varsin erilaisen pelin viivästymisistä.

Verenroiskeiden täyttämä indiepeli Hotline Miami 2 vaatii tekijöiden mukaan vielä lisää hiomista, joten se nähdään vasta ihan loppuvuodesta, tai ensi vuoden alussa.




Söpöyden ja hämmästyksen täyttämä tasoloikkarakentelupeli LittleBigPlanet 3 myöhästyy hieman Euroopassa. Euroopan Playstation Blog viestittelee, että 19. marraskuuta muuttuu 26. päiväksi samaa kuuta, joten kovin isosta viiveestä ei ole kyse. Pohjois-Amerikassa peli ilmestyy silloin kuin pitikin. Marraskuun lopulla onkin melkoista vilskettä pelijulkaisuiden suhteen (Dragon Age, Far Cry 4, Project CARS, Sonic Boom...).





V2.fi | Manu Pärssinen
< Pahuuden maailmassa ... Tuottaja kommentoi A... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (3 viestiä)

konsolisti

10.10.2014 klo 21.03 4 tykkää tästä

Ei sitten näillä kehittelijöillä tule mieleen julkaisupäiväksi "when it's ready". Viimeisin minun tuntemani peli, joka käytti tätä systeemiä oli Guild Wars 2 - ja lopputulos oli yllättävän hyvä.
lainaa
Miikka

10.10.2014 klo 21.32 7 tykkää tästä

konsolisti kirjoitti:
Ei sitten näillä kehittelijöillä tule mieleen julkaisupäiväksi "when it's ready". Viimeisin minun tuntemani peli, joka käytti tätä systeemiä oli Guild Wars 2 - ja lopputulos oli yllättävän hyvä.


Mikäli projekti on saanut minkäänlaista rahoitusta ulkopuoliselta taholta, eli sijoittajalta, on tekijöiden mitä luultavimmin täytynyt sitoutua jonkunlaiseen tulosvastuuseen. Tähän yleensä kuuluu aikataulu, jota rikottaessa myös rahoitus voi ottaa osumaa. Kyseessä ei siis ole vain tekijöiden "tyhmyys", niin kuin viestissäsi vienosti vihjaat.
lainaa
puristi

11.10.2014 klo 04.28 11 tykkää tästä

konsolisti kirjoitti:
Ei sitten näillä kehittelijöillä tule mieleen julkaisupäiväksi "when it's ready". Viimeisin minun tuntemani peli, joka käytti tätä systeemiä oli Guild Wars 2 - ja lopputulos oli yllättävän hyvä.

Duke Nukem Forever käytti myös kyseistä systeemiä, lopputulos taas oli mitä oli.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova