Viivästyksiä: Hotline Miami 2, LittleBigPlanet 3
Tänään on ilmoitettu kahden varsin erilaisen pelin viivästymisistä.
Verenroiskeiden täyttämä indiepeli Hotline Miami 2 vaatii tekijöiden mukaan vielä lisää hiomista, joten se nähdään vasta ihan loppuvuodesta, tai ensi vuoden alussa.
Söpöyden ja hämmästyksen täyttämä tasoloikkarakentelupeli LittleBigPlanet 3 myöhästyy hieman Euroopassa. Euroopan Playstation Blog viestittelee, että 19. marraskuuta muuttuu 26. päiväksi samaa kuuta, joten kovin isosta viiveestä ei ole kyse. Pohjois-Amerikassa peli ilmestyy silloin kuin pitikin. Marraskuun lopulla onkin melkoista vilskettä pelijulkaisuiden suhteen (Dragon Age, Far Cry 4, Project CARS, Sonic Boom...).
Verenroiskeiden täyttämä indiepeli Hotline Miami 2 vaatii tekijöiden mukaan vielä lisää hiomista, joten se nähdään vasta ihan loppuvuodesta, tai ensi vuoden alussa.
Hotline Miami 2: Wrong Number is still getting some final tweaks and polish, expected to be ready for late 2014 or early 2015.
— Hotline Miami (@HotlineMiami) October 9, 2014
Söpöyden ja hämmästyksen täyttämä tasoloikkarakentelupeli LittleBigPlanet 3 myöhästyy hieman Euroopassa. Euroopan Playstation Blog viestittelee, että 19. marraskuuta muuttuu 26. päiväksi samaa kuuta, joten kovin isosta viiveestä ei ole kyse. Pohjois-Amerikassa peli ilmestyy silloin kuin pitikin. Marraskuun lopulla onkin melkoista vilskettä pelijulkaisuiden suhteen (Dragon Age, Far Cry 4, Project CARS, Sonic Boom...).
Keskustelut (3 viestiä)
10.10.2014 klo 21.03 4
10.10.2014 klo 21.32 7
Ei sitten näillä kehittelijöillä tule mieleen julkaisupäiväksi "when it's ready". Viimeisin minun tuntemani peli, joka käytti tätä systeemiä oli Guild Wars 2 - ja lopputulos oli yllättävän hyvä.
Mikäli projekti on saanut minkäänlaista rahoitusta ulkopuoliselta taholta, eli sijoittajalta, on tekijöiden mitä luultavimmin täytynyt sitoutua jonkunlaiseen tulosvastuuseen. Tähän yleensä kuuluu aikataulu, jota rikottaessa myös rahoitus voi ottaa osumaa. Kyseessä ei siis ole vain tekijöiden "tyhmyys", niin kuin viestissäsi vienosti vihjaat.
11.10.2014 klo 04.28 11
Ei sitten näillä kehittelijöillä tule mieleen julkaisupäiväksi "when it's ready". Viimeisin minun tuntemani peli, joka käytti tätä systeemiä oli Guild Wars 2 - ja lopputulos oli yllättävän hyvä.
Duke Nukem Forever käytti myös kyseistä systeemiä, lopputulos taas oli mitä oli.