Yllärikombo! Tekken ja Pokemon yhdessä on Pokken Tournament
Pokemon Company ja Bandai Namco ovat yhdistäneet voimansa ja lopputulos on Pokken Tournament. Huhtikuun ensimmäisenä päivänä tätä uutista sopisi epäillä, mutta jollain aivan uudenlaisella Pokemon-pelillä on kiusoiteltu jo jonkin aikaa ja tässä se nyt on.
Ja kyllä, se on juuri sitä miltä se kuulostaakin, Tekken-tyylistä tappelua Pokemon-hahmoilla. Peli saapuu ensiksi pelihalleihin Japanissa, myöhemmin mahdollisesti Nintendon konsoleille - mutta sitäkään ei ole vielä kiveen kirjoitettu.
Ja kyllä, se on juuri sitä miltä se kuulostaakin, Tekken-tyylistä tappelua Pokemon-hahmoilla. Peli saapuu ensiksi pelihalleihin Japanissa, myöhemmin mahdollisesti Nintendon konsoleille - mutta sitäkään ei ole vielä kiveen kirjoitettu.
Keskustelut (21 viestiä)
26.08.2014 klo 20.24 1
26.08.2014 klo 20.29 2
Rekisteröitynyt 02.11.2008
26.08.2014 klo 20.30
26.08.2014 klo 20.30 11
Täh tällä logiikallahan SF vs Tekken olisi pitänyt olla joku Sekken Fignament?
Siinäkö on joku laki ja sitä pitää noudattaa?
Sain kommentistasi syövän.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.08.2014 klo 20.45 17
Rekisteröitynyt 16.06.2014
26.08.2014 klo 21.07 1
26.08.2014 klo 21.14 12
Miksi ihmeessä Nintendo on alkanut tilaamaan 3rd partyiltä näitä älyttömiä spin-offeja omista brändeistään? Hyrule Warriorskin myi melkoisen surkeasti Japanissa ekalla viikolla ja länsimaissa ei voi odottaa paljoa parempaa menekkiä.
Miksi ihmeessä ei? Eikös tämä ole juuri sitä uutta ja vaihtelevaa ja erilaista mitä kaikki aina Nintendolta itkee? Pokemon-brändi varmistaa myynnit ja sen, että tällaisen tekeminen on kannattavaa.
26.08.2014 klo 21.14
Entäs sitten pyöreät P0kemonit, miten niillä pelataan?
Pyörimällä pidemmälle.
26.08.2014 klo 21.18
Entäs sitten pyöreät P0kemonit, miten niillä pelataan?
Varma pellekommentti mutta missä tekkenissä on ollut edes 150 hahmoa? Luultavasti tässä on 10-20 nyrkkitappeluun sopivaa. Itse olen kyllä iloinen Machampista, kovin montaa muuta ekan genin pokea ei varmaan ole luvassa. Blastoise ja Hitmonlee olis kyllä komeaa
Ja ei Pikachua! Saatanan uivelo numero 25
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.08.2014 klo 22.13 20
Miksi ihmeessä ei? Eikös tämä ole juuri sitä uutta ja vaihtelevaa ja erilaista mitä kaikki aina Nintendolta itkee? Pokemon-brändi varmistaa myynnit ja sen, että tällaisen tekeminen on kannattavaa.
Mitä uutta ja vaihtelevaa siinä on, että otetaan perus tappelupeli ja lyödään siihen pokemon hahmot tai otetaan Dynasty Warriors ja lätkäistään siihen Zelda -hahmot? Ei brändi takaa automaattisesti kovia myyntejä, kuten esim. Hyrule Warriors taas kerran näytti.
Nintendon pitäisi panostaa uusiin peleihin, joilla voisi olla hittipotentiaalia. Näillä peleillä Nintendo ei juurikaan tienaa, ellei peräti tule persnettoa.
26.08.2014 klo 22.54 1
Nintendon pitäisi panostaa uusiin peleihin, joilla voisi olla hittipotentiaalia. Näillä peleillä Nintendo ei juurikaan tienaa, ellei peräti tule persnettoa.
Ei Nintendolla ole yksinkertaisesti mitään järkeä yrittää luoda jatkuvasti uusia ip:itä, siksi, että vanhoilla nimillä myynnit ovat paaaaaljon paremmat, ja siksi että Nintendolla ainakin minusta on jo lähes kaikki genret edustettuna edes jollakin niiden pelisarjalla. Tuleva Splatoonkin on käsittääkseni hyvin pienen Nintendon sisäisen tiimin käsissä, joten Nintendo on minimoinut riskit sen osalta ihan odotetusti, enkä sen odottaisi menestyvät myynnillisesti kovin ihmeellisesti.
Hyrule Warriorsin huonot myynnit liittynevät Wii U:n yleiseen huonoon menestykseen, ei ainakaan itselleni tule muita "epäonnistuneita" Nintendo-sarjan spin-offeja, Mario-urheilut myy kuin leipä, Pokémon-spin-offeista puhumattakaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.08.2014 klo 23.26 14
Ei Nintendolla ole yksinkertaisesti mitään järkeä yrittää luoda jatkuvasti uusia ip:itä, siksi, että vanhoilla nimillä myynnit ovat paaaaaljon paremmat, ja siksi että Nintendolla ainakin minusta on jo lähes kaikki genret edustettuna edes jollakin niiden pelisarjalla.
Jatkuvasti? Nintendon uudet ip:t on aika vähissä viime vuosikymmeneltä, jos jättää party-pelit ja fitness -pelit pois laskuista. Kilpailijat sen sijaan tahkoo jatkuvasti uusia hitti nimikkeitä.
Nintendon genrevalikoima on todella suppea. Lisäksi Nipalta puuttuu realistisemmat ja "vakavemmat" -pelit lähes kokonaan. En usko että Nintendo tulee enää pitkään pärjäämään pelkällä samojen nimien uudelleen hinkkaamisella. Tarvitaan myös uutta.
Tuleva Splatoonkin on käsittääkseni hyvin pienen Nintendon sisäisen tiimin käsissä, joten Nintendo on minimoinut riskit sen osalta ihan odotetusti, enkä sen odottaisi menestyvät myynnillisesti kovin ihmeellisesti.
Nintendon ongelma on, ettei se ei uskalla ottaa riskiä uusien pelien kanssa.
26.08.2014 klo 23.51 2
Enkä nyt sanoisi että riskien ottamattomuus pelien kohdalla olisi mikään ongelma, Marioilla niitä konsoleita myydään eikä joillain nevöhööd kamalla. Laitepuolellahan Nintendo otti aivan älyttömän riskin Wiin ja Wii U:n kanssa kun ei lähtenyt tehokilpailuun vaan alkoivat tekemään omaa juttuaan, aiempi onnistui ja jälkimmäinen ei niinkään ainakaan näillä näkymin. .
27.08.2014 klo 02.29 1
Koska perusjannut eivät yhtään seuraa tulevaa pelivalikoimaa, ei MS ja Sonykaan alussa esitelleet juuri muuta kuin että Forzaa, Haloa ja Infamousta tulee lisää, niin ei Wii Un huonoa alkua voi pelivalikoimasta syyttää. Mutta huono menestys ruokkii peliprojekteissa säästelyä yms.
Jos pallo olisi lähtenyt oikeaan suuntaan niin meillä olisi kymmeniä miljoonia ihmisiä odottamassa muutaman kuukauden päästä ilmestyviä Zeldoja ja F-Zeroja
Ja mielestäni on vain plussa että käytetään tuttua hahmoa kuten Samus jota sitten viedään uusiin galakseihin uusia vihollisia vastaan, osa peleistä voi olla 2dtä osa 3dtä, enemmän räiskettä tai seikkailua. Silloin on aina jotain kosketuspohjaa peliin jo valmiiksi. Mielestäni tämä uusien hahmojen ja muiden tähdenlentojen keksiminen on täysin turhaa ja vie mielenkiinnon monesta pelistä koska en vaan jaksa kiinnostua jostain tallaajasankari Adam Piercestä joka tulee yhteen peliin ja se on siinä, jollei se peli ole jotain todella tajunnanräjäyttävää
27.08.2014 klo 05.28
Täh tällä logiikallahan SF vs Tekken olisi pitänyt olla joku Sekken Fignament?
Siinäkö on joku laki ja sitä pitää noudattaa?
Sain kommentistasi syövän.
Ja minä sain tyhmyydestäsi ebolan. Kiitos.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
27.08.2014 klo 10.55 3
27.08.2014 klo 11.33
27.08.2014 klo 11.41
Jos olisi Mortal Kombatin tekijöiltä niin odottaisin innolla Alakazamia teleporttailemaan ja heittelemään lusikoita
Rekisteröitynyt 04.11.2007
27.08.2014 klo 16.42 2
Ja mielestäni on vain plussa että käytetään tuttua hahmoa kuten Samus jota sitten viedään uusiin galakseihin uusia vihollisia vastaan, osa peleistä voi olla 2dtä osa 3dtä, enemmän räiskettä tai seikkailua. Silloin on aina jotain kosketuspohjaa peliin jo valmiiksi. Mielestäni tämä uusien hahmojen ja muiden tähdenlentojen keksiminen on täysin turhaa ja vie mielenkiinnon monesta pelistä koska en vaan jaksa kiinnostua jostain tallaajasankari Adam Piercestä joka tulee yhteen peliin ja se on siinä, jollei se peli ole jotain todella tajunnanräjäyttävää
Kuulostat siltä, että pelikokemuksesi on varsin suppea.
Jos samat hahmot seikkailee sukupolvesta toiseen kymmenissä peleissä, niin kyllä niihin alkaa kyllästyä ja hahmoista katoaa mielenkiinto. Uudet hahmot ja persoonat tuo mielenkiintoa ja vaihtelua peleihin.
27.08.2014 klo 17.36
Nyt WiiU:n kohdalla sattui hutilyönti, sillä hinta on liian kova että laitteen hankinta olisi 6-vuotiaalle juksupuksulle kova.
27.08.2014 klo 18.27
Ja mielestäni on vain plussa että käytetään tuttua hahmoa kuten Samus jota sitten viedään uusiin galakseihin uusia vihollisia vastaan, osa peleistä voi olla 2dtä osa 3dtä, enemmän räiskettä tai seikkailua. Silloin on aina jotain kosketuspohjaa peliin jo valmiiksi. Mielestäni tämä uusien hahmojen ja muiden tähdenlentojen keksiminen on täysin turhaa ja vie mielenkiinnon monesta pelistä koska en vaan jaksa kiinnostua jostain tallaajasankari Adam Piercestä joka tulee yhteen peliin ja se on siinä, jollei se peli ole jotain todella tajunnanräjäyttävää
Kuulostat siltä, että pelikokemuksesi on varsin suppea.
Jos samat hahmot seikkailee sukupolvesta toiseen kymmenissä peleissä, niin kyllä niihin alkaa kyllästyä ja hahmoista katoaa mielenkiinto. Uudet hahmot ja persoonat tuo mielenkiintoa ja vaihtelua peleihin.
Kokemusta löytyy kyllä useiden satojen pelien verran. Mutta mitä vanhemmaksi tulee ja mitä vähemmän aikaa on peleille, sitä vähemmän jaksan kiinnostua erityisesti näistä Watch Dogsin ja Destinyt kaltaisista peleistä joissa käytännössä kaikki on uutta eikä mitään kosketuspintaa ole mihinkään.
Tällä hetkellä menen aika lailla ns. nostalgian mukana. Haloa seurasin kunnes Halo 4 tuhosi mielenkiinnon, Splinter Celliä kunnes Conviction veti homman viemäriin ja nyt viimeksi Ninja Gaiden 3 oli sellaista kuraa että jatko-osista ei jaksa innostua. Toisaalta Resident Evilin ja parin muun pelin suhteen minulla on edelleen odotuksia. Joo uudet Ressit ovat "paskaräiskeitä" mutta ne hahmot ja maailmat yms vievät yhä mukanaan. Ja mulla on silti enemmän kiinnostusta seuraavaa Haloa kohtaan kuin jotain The Evil Withiniä tai Sunset Overdrivea
Ja kuten sanoin kyllä jotain Metroidiakin voi sen verran varioida että yksi osa tuntuu enemmän Halolta ja toinen Falloutilta. Ihan turha siinä on luoda jotain Samus Kakkosta seikkailemaan omassa räiskinnässään. On toki ihmisiä jotka hermostuvat heti kun pelissä on pieninkin muutos