Tuorein sisältö

Sunset Overdrive piikittelee Ubisoftia

22.06.2014 klo 12.25 | Luettu: 6243 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Paljon positiivista kuhinaa E3:lla aiheuttanut Insomniac Gamesin Xbox One -yksinoikeus Sunset Overdrive sisältää hahmoeditorin ja tekijät ovat esitelleet, millaisia hahmoja peliin voi oikein tehdä.

Kommenttina Ubisoftin Assassin's Creed Unity -kuhinaan, esimerkkivideossa esiintyy myös naispuolinen salamurhaaja, joka muistuttaa kovasti sellaista, jota Unitystä ei löydy.







V2.fi | Manu Pärssinen
< Lauantai-illan Kevyi... Link hurjempana (hyr... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (7 viestiä)

dsadsadsa

22.06.2014 klo 14.16 6 tykkää tästä

Isomniacia on jotenkin niin surullista seurata, koska riippumatta siitä miten paljon ne yrittää aina sieltä tulee floppi ulos.
lainaa
Floppi

22.06.2014 klo 14.46 4 tykkää tästä

dsadsadsa kirjoitti:
Isomniacia on jotenkin niin surullista seurata, koska riippumatta siitä miten paljon ne yrittää aina sieltä tulee floppi ulos.


Jep. Studion kyllä kelpaa piikitellä muille, kun oma peli on lähes identtinen kopio Infamouksesta.
lainaa
Exe

22.06.2014 klo 14.47 6 tykkää tästä

^ Insomniac tekee aina sellasia Metacritic 80/100 pelejä. Tasaisen hyviä siis, mutta silti ainakin omaan makuun liian geneeristä paskaa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.06.2014 klo 15.18 3 tykkää tästä

Exe kirjoitti:
^ Insomniac tekee aina sellasia Metacritic 80/100 pelejä. Tasaisen hyviä siis, mutta silti ainakin omaan makuun liian geneeristä paskaa.

Resistance 3:n jälkeen firmalta on alkanut tulemaan ohilaukauksia. Fuse, Ratchet&Clank: Full Frontal Assault ja All4one sai aika heikkoja arvosteluja.
Studion parhaimpia tuotoksia on ehdottomasti vanhat Spyrot ja Ratchet&Clankit. Resistance oli äärigeneerinen ja tylsä räiskintäsarja.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

22.06.2014 klo 15.21 1 tykkää tästä

Idiootit taas tajua, että kahden eri animaatiosetin pyörittäminen reaaliajassa vaatii kaksi kertaa enemmän muistia. Rahantekijät ja PR-psykopaatit ottavat tästä kaiken irti ja kertovat idiooteille sitä mitä haluavat.
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
Muokannut: Mirr5 22.06.2014 klo 15.34 lainaa
ASDero

22.06.2014 klo 21.37

Mirr5 kirjoitti:
Idiootit taas tajua, että kahden eri animaatiosetin pyörittäminen reaaliajassa vaatii kaksi kertaa enemmän muistia. Rahantekijät ja PR-psykopaatit ottavat tästä kaiken irti ja kertovat idiooteille sitä mitä haluavat.
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
Joku idiootti taas ei tiedä että tuollainen animaatiosetti yhdelle hahmolle vie maksimissaan muutamia megatavuja joten siitä valittaminen on selkeä tekosyy naispäähahmojen puuttumiselle.
lainaa
dafjpifadjip

23.06.2014 klo 20.02

ASDero kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Idiootit taas tajua, että kahden eri animaatiosetin pyörittäminen reaaliajassa vaatii kaksi kertaa enemmän muistia. Rahantekijät ja PR-psykopaatit ottavat tästä kaiken irti ja kertovat idiooteille sitä mitä haluavat.
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
Joku idiootti taas ei tiedä että tuollainen animaatiosetti yhdelle hahmolle vie maksimissaan muutamia megatavuja joten siitä valittaminen on selkeä tekosyy naispäähahmojen puuttumiselle.


juu ja kivitekstuurit vie pari megatavua... ja vesiäänet vievät muutaman tavun... ja....
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova