Sunset Overdrive piikittelee Ubisoftia
Paljon positiivista kuhinaa E3:lla aiheuttanut Insomniac Gamesin Xbox One -yksinoikeus Sunset Overdrive sisältää hahmoeditorin ja tekijät ovat esitelleet, millaisia hahmoja peliin voi oikein tehdä.
Kommenttina Ubisoftin Assassin's Creed Unity -kuhinaan, esimerkkivideossa esiintyy myös naispuolinen salamurhaaja, joka muistuttaa kovasti sellaista, jota Unitystä ei löydy.
Kommenttina Ubisoftin Assassin's Creed Unity -kuhinaan, esimerkkivideossa esiintyy myös naispuolinen salamurhaaja, joka muistuttaa kovasti sellaista, jota Unitystä ei löydy.
Keskustelut (7 viestiä)
22.06.2014 klo 14.16 6
22.06.2014 klo 14.46 4
Isomniacia on jotenkin niin surullista seurata, koska riippumatta siitä miten paljon ne yrittää aina sieltä tulee floppi ulos.
Jep. Studion kyllä kelpaa piikitellä muille, kun oma peli on lähes identtinen kopio Infamouksesta.
22.06.2014 klo 14.47 6
Rekisteröitynyt 04.11.2007
22.06.2014 klo 15.18 3
^ Insomniac tekee aina sellasia Metacritic 80/100 pelejä. Tasaisen hyviä siis, mutta silti ainakin omaan makuun liian geneeristä paskaa.
Resistance 3:n jälkeen firmalta on alkanut tulemaan ohilaukauksia. Fuse, Ratchet&Clank: Full Frontal Assault ja All4one sai aika heikkoja arvosteluja.
Studion parhaimpia tuotoksia on ehdottomasti vanhat Spyrot ja Ratchet&Clankit. Resistance oli äärigeneerinen ja tylsä räiskintäsarja.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
22.06.2014 klo 15.21 1
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
22.06.2014 klo 21.37
Idiootit taas tajua, että kahden eri animaatiosetin pyörittäminen reaaliajassa vaatii kaksi kertaa enemmän muistia. Rahantekijät ja PR-psykopaatit ottavat tästä kaiken irti ja kertovat idiooteille sitä mitä haluavat.
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
23.06.2014 klo 20.02
Idiootit taas tajua, että kahden eri animaatiosetin pyörittäminen reaaliajassa vaatii kaksi kertaa enemmän muistia. Rahantekijät ja PR-psykopaatit ottavat tästä kaiken irti ja kertovat idiooteille sitä mitä haluavat.
"Hurf durf, muh self-expression!"
Menisivät taiteilemaan muualle, pelit ovat ensijaisesti vain ja ainoastaan haasteita. Jos haaste ei ole etusijalla, niin se ei ole peli. Tämä puhdas neutraali totuus. Tarinankerronta tai fiilistely yksinkertaisesti ei voi olla etusijalla interaktiivisessa softassa, tai sitä ei voi kutsua minkään logiikan mukaan peliksi.
juu ja kivitekstuurit vie pari megatavua... ja vesiäänet vievät muutaman tavun... ja....