Tuorein sisältö

Pääsevätkö PC-pelaajat viimein Red Dead Redemptionin länkkärimaisemiin?

13.05.2014 klo 10.59 | Luettu: 27218 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Rockstarin Red Dead Redemption julkaistiin PS3:lle ja Xbox 360:lle aika tarkkaan neljä vuotta sitten. Siitä asti PC-pelaajat ovat odotelleet pelistä versiota tietokoneaparaateille, mutta Rockstar on pysynyt hissukseen.

Nyt muun muassa C&VG kertoo, että peli on havaittu Microsoftin julkaisemalla Windows-yhteensopivuuslistalla. Tekijä ja julkaisija eivät ole asiaa virallistaneet, mutta se tuntuu olevan rokkitähtien tapana... Ehkä E3-tapahtuman tienoilla tehdään 'yllätys'julkistuksia - tai tänään Rockstarin talousraportin yhteydessä!




V2.fi | Manu Pärssinen
< Diablo III: Reaper o... EA-pomot hankkiutuiv... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (40 viestiä)

Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

13.05.2014 klo 11.18 4 tykkää tästä

Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
lainaa
fafaafa

13.05.2014 klo 11.36 53 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

13.05.2014 klo 11.50 5 tykkää tästä

fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Muokannut: Mirr5 13.05.2014 klo 11.51 lainaa
sdsaadsdas

13.05.2014 klo 11.52 11 tykkää tästä

Kiitos kyllä!
Vaikka aikoja sitten onkin peli jo PS3:lla läpi pelattu, tulisi se varmasti ostettua PC:llekkin vielä.
PS3:lla tätä pelatessa oli vaan aina sellanen tunne että sen ajan konsolit ei saanut kaikkea irti tästä pelistä.
lainaa
kelpais

13.05.2014 klo 12.06 10 tykkää tästä

Ettei vain Rockstar tee Next-Gen setit ja julkaisee RDR ja GTAV PC:lle ja uusille konsoleille ja molempiin on heitetty hieman lisää settiä, ettei RDR ainakaan olisi täysin "tyhjä" maailma. Kelpais.
lainaa
hubala

13.05.2014 klo 12.21 35 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.


Keep on trolling
lainaa
ekofsefsij

13.05.2014 klo 13.01 1 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.


Sulta on ehkä mennyt ohi että pelin suosituin osuus on moninpeli, jossa jonnet juoksee ympäri metikköä etsien toisia jonneja joita tappaa ovat ne sitten vihamielisiä tai eivät. Tällä pelillä on sentään se puolustus että maailmassa ei ole mitään muuta tekemistä toisin kuin GTAVssä jossa järkevämpien pelaajien kanssa voisi oikeasti tehdä jotain muutakin
lainaa
Yazu

13.05.2014 klo 13.40 7 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.


Kuulostaa siltä ettet ole pelannut koko peliä. Kannattais kokeilla ennen kun alkaa huutelemaan mielipiteitään.

Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa. Ehkä paikoittain liian helppoa menoa mutta nautin pelin pelaamisesta. Toivottavasti vaikeutta tullaan nostamaan, hiirellä+näppiksellä peli olisi aivan liian helppo.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

13.05.2014 klo 14.40 10 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

Jos olisit pelanut RDR:ää, niin tietäisit että tuossa on paljonkin järkeä.
lainaa
Liimaletti

13.05.2014 klo 14.43 4 tykkää tästä

Yazu kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Kuulostaa siltä ettet ole pelannut koko peliä. Kannattais kokeilla ennen kun alkaa huutelemaan mielipiteitään.

Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa. Ehkä paikoittain liian helppoa menoa mutta nautin pelin pelaamisesta. Toivottavasti vaikeutta tullaan nostamaan, hiirellä+näppiksellä peli olisi aivan liian helppo.
Itse samoilla linjoilla Mirrin kanssa, joskaan en ihan noin voimakkaana kokenut pelin negatiivisuuksia. Pelissä on loistava länkkärileffojen fiilis ja Rockstarille tuttuun tapaan paljon hyviä hahmoja (hevoset laukkaavat myös todella aidonoloisesti). Peliympäristö ja ääniraita on todella onnistunut. Mutta! Peli on todella tylsää tehtäväpohjaista juoksentelua ja lock-on räiskintää. "Juoni" on myös melko pökäle, joka ei sinänsä yllätä kun on kyse Rockstarin avoimen maailman pelistä, joka päättyy melko yhdentekevästi. Myös päähahmo on täysin munaton uhoaja, jota käytetään hyväksi koko pelin ajan, ja mies vain uhoaa eikä koskaan tee hyväksikäytölle juuri mitään. En pelannut moninpeliä, joten jospa pelin parhaat puolet ovat moninpelissä.

Silti, jos peli lähtee reiluun alehintaan niin kyllä tätä voi uudelleenkin tylsinä päivinä koettaa.
lainaa
emmastin

Rekisteröitynyt 21.10.2013

13.05.2014 klo 14.44 4 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Xbox-version läpipelanneena aivan varmasti pelaisin PC:llä uusiksi ja suosittelisin kaikille. Rockstarin parhaimpia pelejä.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

13.05.2014 klo 14.47 1 tykkää tästä

Yazu kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.


Kuulostaa siltä ettet ole pelannut koko peliä. Kannattais kokeilla ennen kun alkaa huutelemaan mielipiteitään.

Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa.


jollet ole samaa mieltä, niin olet selvästi sinä se joka et peliä ole pelannut.
ei mirr skeidaa heitä sanoessaan peliä sisällöltään köyhäksi ja monotomiseksi.
muistan 2010 peliä pelatessani ajatelleeni gta 4 ja la noire pelejä sen suhteen että rdr pelissäkin jokaikisen tehtävän tiesi etukäteen miten se menee: alkulässytys, sitten lässytetään hevosen selässä ja saavutaan paikkaan jossa tapetaan porukkaa jonka jälkeen ratsastetaan takas lässyttytystä kuunnellessa.

tuli mieleen vahvasti toi la noire, jossa yhdessä tehtävässä jahtasin tyyppiä kaduilla pelaten silmät kiinni kun pelin ukko kulki niin vitun raitella ettei tarvinnut kuin eteenpäin juoksuttaa.

ei tuo V pelikään mikään sisältörikas ole, paljon tyhjänpäiväistä mmo tyylistä pientä säheltämistä kyllä, mutta se valinnan vapaus ja tehtävien todellinen minipuolisuus uupuu, kuten oli ps2 eran gta peleissä.

V on hyvä ajantappopeli kun rällästää vaan menemään, mutta aina kun yrittää suorittaa jotain tehtävää niin tulee tyyliin: failed: you killed innocent, failed: you lost this and that and did this thing wrong!
V:ssä pitää kaikki saatana tehä juuri niin prikulleen kuin peli haluaa, muu on sitte sitä mmo samoamista.
ja ne vähäkki hyvät jutut otettu pois, kuten vigilante missionit.

R* tekee samalla yksinkertaisella kaavalla vuodesta toiseen kun tietää että helpolla tulee rahaa.
paska lafka tätä nykyä.

mutta siinä oot oikeassa että tunnelma, musiikki ja tarina oli kyllä rdr pelissä hyvin tehty.
Muokannut: min5sevaan 13.05.2014 klo 14.49 lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

13.05.2014 klo 14.52

**Peliympäristö ja ääniraita on todella onnistunut. Mutta! Peli on todella tylsää tehtäväpohjaista juoksentelua ja lock-on räiskintää**

tässähän se tuli hyvin kiteytettynä.
eipä tuosta eri mieltä voi olla, faktaahan tuo.
lainaa
sorinyt

13.05.2014 klo 15.05 5 tykkää tästä

Ei täällä varmaan kukaan ota Mirr5:n mielipiteitä tosissaan. Ja tarinahan on aivan eri asia kuin paskat tehtävät, joka nimenomaan rdr:ssä oli rautaa. Parempaa ei tule Mirr5 ainakaan koskaan kirjoittamaan.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

13.05.2014 klo 15.22

Kyllähän tuo varmaankin kelpaisi. PS3-versiota on tullut katseltua aika paljon, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi hankkia ja jos nyt olisi PC-versiokin tulossa, ei PS3-versiota tulisi hankittua ollenkaan, mikä olisi aika kätevää.
lainaa
ilonpilaaja

13.05.2014 klo 15.51 1 tykkää tästä

Muistattekos tämän PC-klassikon?
bit.ly/1jnyOBe
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

13.05.2014 klo 16.20

ilonpilaaja kirjoitti:
Muistattekos tämän PC-klassikon?
bit.ly/1jnyOBe

taitaa olla vain väärä kansi kuten monella muulla vanhemmalla pelillä tuolla
lainaa
asdasdasd

13.05.2014 klo 16.21 8 tykkää tästä

RDR oli itselleni huomattavasti vakuuttavampi kokemus kuin GTA IV tai V. Mielelläni pelaisin uudestaan PC:llä.

Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.

Et ole peliä edes pelannut. Piste.
lainaa
fsdopefwijjio

13.05.2014 klo 16.31

Kyllä se länkkärifiilis kuoli viimeistään siinä vaiheessa kun näin kalkkarokäärmeen, se puri mua ja kolmen sekunnin päästä olin taas täysin terve. Turha edes mainita teleporttihevosia ja sadan aseen varastoa.

Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.
lainaa
ysärikasvatti

13.05.2014 klo 16.41 4 tykkää tästä

fsdopefwijjio kirjoitti:
Kyllä se länkkärifiilis kuoli viimeistään siinä vaiheessa kun näin kalkkarokäärmeen, se puri mua ja kolmen sekunnin päästä olin taas täysin terve. Turha edes mainita teleporttihevosia ja sadan aseen varastoa.

Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.


Tapa ittes, varasta joka hevonen ja käytä yhtä asetta. Valinnoistahan tässä on loppujen lopuksi kyse. Taidat vain olla liian ahdasmielinen pelaamaan peliä eri tavalla kuin se on tarkoitettu.
lainaa
psdofsdjiojio

13.05.2014 klo 16.46

ysärikasvatti kirjoitti:
fsdopefwijjio kirjoitti:
Kyllä se länkkärifiilis kuoli viimeistään siinä vaiheessa kun näin kalkkarokäärmeen, se puri mua ja kolmen sekunnin päästä olin taas täysin terve. Turha edes mainita teleporttihevosia ja sadan aseen varastoa.

Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.


Tapa ittes, varasta joka hevonen ja käytä yhtä asetta. Valinnoistahan tässä on loppujen lopuksi kyse. Taidat vain olla liian ahdasmielinen pelaamaan peliä eri tavalla kuin se on tarkoitettu.


Joo mä muistan sen leffan vuodelta 1962, jossa se sankari kantoi mukanaan kahtatoista asetta, mutta päätti entisen vaimon pyynnön vuoksi käyttää vain yhtä asetta. Sitä sankaria myös ammuttiin sen leffan aikana parisataa kertaa, mutta sitten lopussahan paljastui että hemmo oli Jeesuksen jälkeläinen ja näin hän omasi kyvyn parantua.
lainaa
haters_club

13.05.2014 klo 16.54 4 tykkää tästä

min5sevaan kirjoitti:
alkulässytys, sitten lässytetään hevosen selässä ja saavutaan paikkaan jossa tapetaan porukkaa jonka jälkeen ratsastetaan takas lässyttytystä kuunnellessa.

Muistaakseni pelissä oli aika monta tehtävää jotka eivät noudattaneet tuota kaavaa, mutta toisaalta jos väkisin haluaa niin minkä tahansa avoimen maailman pelin tehtävät voi kiteyttää tuollalailla...
lainaa
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

13.05.2014 klo 18.05 3 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.


Oletko sä hermanni edes pelannut koko peliä?
lainaa
raidaaja

13.05.2014 klo 18.24

Olen pelannut tämän jo läpi kaksi kertaa Xbox 360:lla en odota PC versiota.
lainaa
Jonezi

Rekisteröitynyt 23.04.2007

13.05.2014 klo 18.40 2 tykkää tästä

Pelattu läpi sekä PS3:lla että Xboxilla, todella mielelläni pelaisin vielä PC:lläkin!
lainaa
FasterRace

13.05.2014 klo 19.00 1 tykkää tästä

Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
lainaa
Slobber

Rekisteröitynyt 13.09.2007

13.05.2014 klo 19.31 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
fafaafa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.


Keep on trolling

Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.

Jos olisit pelanut RDR:ää, niin tietäisit että tuossa on paljonkin järkeä.



Keep on trolling..
lainaa
Eb1N

13.05.2014 klo 19.34 12 tykkää tästä

FasterRace kirjoitti:
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race


Haittaakse ?, nauti sinä 30fps "master racesta", itse aattelin lokoisasti pelailla 1440p / 60fps ja katsella jylhiä maisemia jos vaan tämä tulee : https://imgur.com/gallery/PPanWZP
lainaa
Juhnimus

13.05.2014 klo 19.41 3 tykkää tästä

min5sevaan kirjoitti:
**Peliympäristö ja ääniraita on todella onnistunut. Mutta! Peli on todella tylsää tehtäväpohjaista juoksentelua ja lock-on räiskintää**

tässähän se tuli hyvin kiteytettynä.
eipä tuosta eri mieltä voi olla, faktaahan tuo.


No eihän se pelin vika oo jos pelaaja ei osaa ottaa lock-on optionsista pois!
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

13.05.2014 klo 22.14

''Muistaakseni pelissä oli aika monta tehtävää jotka eivät noudattaneet tuota kaavaa, mutta toisaalta jos väkisin haluaa niin minkä tahansa avoimen maailman pelin tehtävät voi kiteyttää tuollalailla...''

ei siinä mitään todellista valinnanvapautta ollut missään vaiheessa, ihan sama miten sen laittaa.
sama vaikka tehtävärakenne olisi samanlainen, jos antaisi erilaisia suoritustapoja, mitä tästä ei löytynyt.

''No eihän se pelin vika oo jos pelaaja ei osaa ottaa lock-on optionsista pois''

enemmänkin tarkoitin lock-on:ia synonyymiksi pelin raidemaisuudelle.
mutta mieluumminhan sen kyllä pitää päällä edelleenkin gta V:kin, kun ne tankkikontrollit on paskemmat kuin ps2 aikoina.

miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.
lainaa
PCtäPelaaHomot

14.05.2014 klo 01.22

Joo, muukavaa että PC pelaajatkin saavat taas väjän maistiaisa konsolipuoletla, joskin "hivenen" jälkijunasssa mutta eiköhän tuohon olla olla jo totuttu.

PC:tä pelaa vaan pikuset pre-pubetry hintit vinkumassa joka asiasta. :)

Redemption 2 pamahtaakin kohta sillein Xbox onelle ja plasyation 4 rockstarin sanojen mukaan.
lainaa
eeeee

14.05.2014 klo 02.10 2 tykkää tästä

Peppukipeyden määrä kommenteissa on uskomattoman suuri.

Peli oli hyvä ja pelaisin mielelläni sen uudestaan läpi PC:llä. Pelaisin myös muuton takia harmittavan lyhytkestoiseksi kokemukseksi jäänyttä moninpeliä lisää.
lainaa
haters_club

14.05.2014 klo 09.15

min5sevaan kirjoitti:

miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.

Ja GTA IV:ssä oli? :D Peruspaskaa paikasta A paikkaan B, tapa X ja palaa paikkaan A - renkkaamista, ainoana erona että sen monotoniseen ja tylsään betoniviidakossa surffailuun kyllästyi helvetisti nopeammin.
lainaa
PS3_PS4_PC

14.05.2014 klo 10.31 1 tykkää tästä

Kyllähän RDR oli (ja on) yks parhaimmista peleistä konsoleilla koskaan. Ostan kyllä takuulla jo tulee puuceelle, ihan vain sen takia että 1900x1200 ja muut herkut.
lainaa
jasper

14.05.2014 klo 11.50 1 tykkää tästä

Tämä peli tosiaan kyllä hyötyisi modeista ihan älyttömästi. Ei varmaan mene montaa viikkoa kun saataisiin kunnon Ruthless West -modi joka korjaisi kaikki nuo aiemmat pikkuasiat.

Metsästyksen ja kaupankäynninkin voisi kyllä parantaa. Se elukoiden perkaaminen ja kaupassa A/X:n rämpyttäminen kaman myymiseksi on myös hemmetin casuaalin ja pelimäisen tuntuista ja täysin turhaa. Skyrimistä voisi ottaa oppia miten raaka-aineita voidaan hyödyntää ja miten kaupankäynti voi tuntua aidolta.

RDR antaa vapautta vähän samalla tavalla kuin Oblivion, eli vapautta on niin paljon että pelillä ei oikeastaan ole mitään identiteettiä. On aika köyhää heittää pallo pelaajalle "tee mitä tahdot, jos peli on liian helppo niin luo mielessäsi esteitä"
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

14.05.2014 klo 12.54

haters_club kirjoitti:
min5sevaan kirjoitti:

miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.

Ja GTA IV:ssä oli? :D Peruspaskaa paikasta A paikkaan B, tapa X ja palaa paikkaan A - renkkaamista, ainoana erona että sen monotoniseen ja tylsään betoniviidakossa surffailuun kyllästyi helvetisti nopeammin.


ei ollu 4:ssa, ei noiressa, ei rdr:ssa eikä ole V:kään.
aiemmissa kommenteissani tehnyt sen jo selväksi.
olen täysin samaa mieltä kommenttisi kanssa.

@jasper

olet oikeassa että modeilla tästä voisi jopa saada mielenkiintoisen kokemuksen pelillisesti.
toivotaan että julkaisevat puuceelle yhtä helposti modattavana kuin mitä gta 4 on.
lainaa
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

14.05.2014 klo 16.25 1 tykkää tästä

FasterRace kirjoitti:
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race

Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.
lainaa
itke_ruma_lapsi

14.05.2014 klo 18.36 1 tykkää tästä

Kopsu kirjoitti:
FasterRace kirjoitti:
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race

Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.

jos tulee :D
lainaa
pkodfsfsdjioji

14.05.2014 klo 20.31 1 tykkää tästä

Kopsu kirjoitti:
FasterRace kirjoitti:
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race

Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.


Grafiikkakortti, nice
lainaa
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

15.05.2014 klo 00.57 2 tykkää tästä

pkodfsfsdjioji kirjoitti:
Kopsu kirjoitti:
FasterRace kirjoitti:
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race

Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.


Grafiikkakortti, nice

Yksi niistä monista korteista, joita PC-pelaajat voivat vetää. Teillä ei ole edes korttipakan ohjeita.
lainaa

V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova