Pääsevätkö PC-pelaajat viimein Red Dead Redemptionin länkkärimaisemiin?
Rockstarin Red Dead Redemption julkaistiin PS3:lle ja Xbox 360:lle aika tarkkaan neljä vuotta sitten. Siitä asti PC-pelaajat ovat odotelleet pelistä versiota tietokoneaparaateille, mutta Rockstar on pysynyt hissukseen.
Nyt muun muassa C&VG kertoo, että peli on havaittu Microsoftin julkaisemalla Windows-yhteensopivuuslistalla. Tekijä ja julkaisija eivät ole asiaa virallistaneet, mutta se tuntuu olevan rokkitähtien tapana... Ehkä E3-tapahtuman tienoilla tehdään 'yllätys'julkistuksia - tai tänään Rockstarin talousraportin yhteydessä!
Keskustelut (40 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
13.05.2014 klo 11.18 4
13.05.2014 klo 11.36 53
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Rekisteröitynyt 17.03.2009
13.05.2014 klo 11.50 5
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
13.05.2014 klo 11.52 11
Vaikka aikoja sitten onkin peli jo PS3:lla läpi pelattu, tulisi se varmasti ostettua PC:llekkin vielä.
PS3:lla tätä pelatessa oli vaan aina sellanen tunne että sen ajan konsolit ei saanut kaikkea irti tästä pelistä.
13.05.2014 klo 12.06 10
13.05.2014 klo 12.21 35
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Keep on trolling
13.05.2014 klo 13.01 1
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Sulta on ehkä mennyt ohi että pelin suosituin osuus on moninpeli, jossa jonnet juoksee ympäri metikköä etsien toisia jonneja joita tappaa ovat ne sitten vihamielisiä tai eivät. Tällä pelillä on sentään se puolustus että maailmassa ei ole mitään muuta tekemistä toisin kuin GTAVssä jossa järkevämpien pelaajien kanssa voisi oikeasti tehdä jotain muutakin
13.05.2014 klo 13.40 7
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Kuulostaa siltä ettet ole pelannut koko peliä. Kannattais kokeilla ennen kun alkaa huutelemaan mielipiteitään.
Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa. Ehkä paikoittain liian helppoa menoa mutta nautin pelin pelaamisesta. Toivottavasti vaikeutta tullaan nostamaan, hiirellä+näppiksellä peli olisi aivan liian helppo.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.05.2014 klo 14.40 10
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
Jos olisit pelanut RDR:ää, niin tietäisit että tuossa on paljonkin järkeä.
13.05.2014 klo 14.43 4
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa. Ehkä paikoittain liian helppoa menoa mutta nautin pelin pelaamisesta. Toivottavasti vaikeutta tullaan nostamaan, hiirellä+näppiksellä peli olisi aivan liian helppo.
Silti, jos peli lähtee reiluun alehintaan niin kyllä tätä voi uudelleenkin tylsinä päivinä koettaa.
Rekisteröitynyt 21.10.2013
13.05.2014 klo 14.44 4
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Xbox-version läpipelanneena aivan varmasti pelaisin PC:llä uusiksi ja suosittelisin kaikille. Rockstarin parhaimpia pelejä.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
13.05.2014 klo 14.47 1
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Kuulostaa siltä ettet ole pelannut koko peliä. Kannattais kokeilla ennen kun alkaa huutelemaan mielipiteitään.
Pelin tunnelma ja tarina oli rautaa.
jollet ole samaa mieltä, niin olet selvästi sinä se joka et peliä ole pelannut.
ei mirr skeidaa heitä sanoessaan peliä sisällöltään köyhäksi ja monotomiseksi.
muistan 2010 peliä pelatessani ajatelleeni gta 4 ja la noire pelejä sen suhteen että rdr pelissäkin jokaikisen tehtävän tiesi etukäteen miten se menee: alkulässytys, sitten lässytetään hevosen selässä ja saavutaan paikkaan jossa tapetaan porukkaa jonka jälkeen ratsastetaan takas lässyttytystä kuunnellessa.
tuli mieleen vahvasti toi la noire, jossa yhdessä tehtävässä jahtasin tyyppiä kaduilla pelaten silmät kiinni kun pelin ukko kulki niin vitun raitella ettei tarvinnut kuin eteenpäin juoksuttaa.
ei tuo V pelikään mikään sisältörikas ole, paljon tyhjänpäiväistä mmo tyylistä pientä säheltämistä kyllä, mutta se valinnan vapaus ja tehtävien todellinen minipuolisuus uupuu, kuten oli ps2 eran gta peleissä.
V on hyvä ajantappopeli kun rällästää vaan menemään, mutta aina kun yrittää suorittaa jotain tehtävää niin tulee tyyliin: failed: you killed innocent, failed: you lost this and that and did this thing wrong!
V:ssä pitää kaikki saatana tehä juuri niin prikulleen kuin peli haluaa, muu on sitte sitä mmo samoamista.
ja ne vähäkki hyvät jutut otettu pois, kuten vigilante missionit.
R* tekee samalla yksinkertaisella kaavalla vuodesta toiseen kun tietää että helpolla tulee rahaa.
paska lafka tätä nykyä.
mutta siinä oot oikeassa että tunnelma, musiikki ja tarina oli kyllä rdr pelissä hyvin tehty.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
13.05.2014 klo 14.52
tässähän se tuli hyvin kiteytettynä.
eipä tuosta eri mieltä voi olla, faktaahan tuo.
13.05.2014 klo 15.05 5
Rekisteröitynyt 03.09.2007
13.05.2014 klo 15.22
13.05.2014 klo 15.51 1
bit.ly/1jnyOBe
Rekisteröitynyt 27.05.2007
13.05.2014 klo 16.20
Muistattekos tämän PC-klassikon?
bit.ly/1jnyOBe
taitaa olla vain väärä kansi kuten monella muulla vanhemmalla pelillä tuolla
13.05.2014 klo 16.21 8
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Et ole peliä edes pelannut. Piste.
13.05.2014 klo 16.31
Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.
13.05.2014 klo 16.41 4
Kyllä se länkkärifiilis kuoli viimeistään siinä vaiheessa kun näin kalkkarokäärmeen, se puri mua ja kolmen sekunnin päästä olin taas täysin terve. Turha edes mainita teleporttihevosia ja sadan aseen varastoa.
Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.
Tapa ittes, varasta joka hevonen ja käytä yhtä asetta. Valinnoistahan tässä on loppujen lopuksi kyse. Taidat vain olla liian ahdasmielinen pelaamaan peliä eri tavalla kuin se on tarkoitettu.
13.05.2014 klo 16.46
Kyllä se länkkärifiilis kuoli viimeistään siinä vaiheessa kun näin kalkkarokäärmeen, se puri mua ja kolmen sekunnin päästä olin taas täysin terve. Turha edes mainita teleporttihevosia ja sadan aseen varastoa.
Ulkokuoreltaan peli on aika uskottavan kulmikas, mutta jotta peliä voisi kutsua hyväksi länkkäriksi niin maailmasta olisi pitänyt tehdä julma myös pelattavuuden aikana eikä panostaa pelkkään dialogin rouhevuuteen. Mutta eihän ihmisiä nykyään muu kiinnostakaan kuin "cinemaattinen kokemus" ja pakko myöntää että parhaimmillaan RDR on ihan kiva länkkärileffa varsinkin nykyajan länkkäriksi.
Tapa ittes, varasta joka hevonen ja käytä yhtä asetta. Valinnoistahan tässä on loppujen lopuksi kyse. Taidat vain olla liian ahdasmielinen pelaamaan peliä eri tavalla kuin se on tarkoitettu.
Joo mä muistan sen leffan vuodelta 1962, jossa se sankari kantoi mukanaan kahtatoista asetta, mutta päätti entisen vaimon pyynnön vuoksi käyttää vain yhtä asetta. Sitä sankaria myös ammuttiin sen leffan aikana parisataa kertaa, mutta sitten lopussahan paljastui että hemmo oli Jeesuksen jälkeläinen ja näin hän omasi kyvyn parantua.
13.05.2014 klo 16.54 4
alkulässytys, sitten lässytetään hevosen selässä ja saavutaan paikkaan jossa tapetaan porukkaa jonka jälkeen ratsastetaan takas lässyttytystä kuunnellessa.
Muistaakseni pelissä oli aika monta tehtävää jotka eivät noudattaneet tuota kaavaa, mutta toisaalta jos väkisin haluaa niin minkä tahansa avoimen maailman pelin tehtävät voi kiteyttää tuollalailla...
Rekisteröitynyt 16.02.2014
13.05.2014 klo 18.05 3
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
edit: tosin kaippa sitä voi Rockstarille antaa propsit siitä, että keskinkertaisuudestaan huolimatta RDR näyttää paljon paremmalta kuin kaksi edellistä GTAta yhteensä.
Oletko sä hermanni edes pelannut koko peliä?
13.05.2014 klo 18.24
Rekisteröitynyt 23.04.2007
13.05.2014 klo 18.40 2
13.05.2014 klo 19.00 1
Rekisteröitynyt 13.09.2007
13.05.2014 klo 19.31 1
Mestarirodussa tuskin ketään kiinnostaa tällainen umpitylsä samoaminen, munaton juoni ja yksinpeligrindi.
Keep on trolling
Niinkö? No mitä järkeä siinä on, että sulla on käytännössä paskan yksinpelin sisältö lätkästynä tyhjän ja monotonisen avoimen maailman päälle, jossa voit kierellä katselemassa maisemia, ampua tylsästi käyttäytyviä tylsiä elukoita ja lootata nahat, jotta saat pikkasen voimakkaamman revolverin? Kuulostaa joltain tusina MMO:lta ilman sitä moninpeli-elementtiä.
Jos olisit pelanut RDR:ää, niin tietäisit että tuossa on paljonkin järkeä.
Keep on trolling..
13.05.2014 klo 19.34 12
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
Haittaakse ?, nauti sinä 30fps "master racesta", itse aattelin lokoisasti pelailla 1440p / 60fps ja katsella jylhiä maisemia jos vaan tämä tulee : https://imgur.com/gallery/PPanWZP
13.05.2014 klo 19.41 3
**Peliympäristö ja ääniraita on todella onnistunut. Mutta! Peli on todella tylsää tehtäväpohjaista juoksentelua ja lock-on räiskintää**
tässähän se tuli hyvin kiteytettynä.
eipä tuosta eri mieltä voi olla, faktaahan tuo.
No eihän se pelin vika oo jos pelaaja ei osaa ottaa lock-on optionsista pois!
Rekisteröitynyt 22.03.2012
13.05.2014 klo 22.14
ei siinä mitään todellista valinnanvapautta ollut missään vaiheessa, ihan sama miten sen laittaa.
sama vaikka tehtävärakenne olisi samanlainen, jos antaisi erilaisia suoritustapoja, mitä tästä ei löytynyt.
''No eihän se pelin vika oo jos pelaaja ei osaa ottaa lock-on optionsista pois''
enemmänkin tarkoitin lock-on:ia synonyymiksi pelin raidemaisuudelle.
mutta mieluumminhan sen kyllä pitää päällä edelleenkin gta V:kin, kun ne tankkikontrollit on paskemmat kuin ps2 aikoina.
miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.
14.05.2014 klo 01.22
PC:tä pelaa vaan pikuset pre-pubetry hintit vinkumassa joka asiasta. :)
Redemption 2 pamahtaakin kohta sillein Xbox onelle ja plasyation 4 rockstarin sanojen mukaan.
14.05.2014 klo 02.10 2
Peli oli hyvä ja pelaisin mielelläni sen uudestaan läpi PC:llä. Pelaisin myös muuton takia harmittavan lyhytkestoiseksi kokemukseksi jäänyttä moninpeliä lisää.
14.05.2014 klo 09.15
miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.
Ja GTA IV:ssä oli? :D Peruspaskaa paikasta A paikkaan B, tapa X ja palaa paikkaan A - renkkaamista, ainoana erona että sen monotoniseen ja tylsään betoniviidakossa surffailuun kyllästyi helvetisti nopeammin.
14.05.2014 klo 10.31 1
14.05.2014 klo 11.50 1
Metsästyksen ja kaupankäynninkin voisi kyllä parantaa. Se elukoiden perkaaminen ja kaupassa A/X:n rämpyttäminen kaman myymiseksi on myös hemmetin casuaalin ja pelimäisen tuntuista ja täysin turhaa. Skyrimistä voisi ottaa oppia miten raaka-aineita voidaan hyödyntää ja miten kaupankäynti voi tuntua aidolta.
RDR antaa vapautta vähän samalla tavalla kuin Oblivion, eli vapautta on niin paljon että pelillä ei oikeastaan ole mitään identiteettiä. On aika köyhää heittää pallo pelaajalle "tee mitä tahdot, jos peli on liian helppo niin luo mielessäsi esteitä"
Rekisteröitynyt 22.03.2012
14.05.2014 klo 12.54
miten helvetissä te oikein näette rdr pelissä minkään sortin valinnanvapautta/monipuolisuutta, eihän sitä yksinkertaisesti ollut siinä.
Ja GTA IV:ssä oli? :D Peruspaskaa paikasta A paikkaan B, tapa X ja palaa paikkaan A - renkkaamista, ainoana erona että sen monotoniseen ja tylsään betoniviidakossa surffailuun kyllästyi helvetisti nopeammin.
ei ollu 4:ssa, ei noiressa, ei rdr:ssa eikä ole V:kään.
aiemmissa kommenteissani tehnyt sen jo selväksi.
olen täysin samaa mieltä kommenttisi kanssa.
@jasper
olet oikeassa että modeilla tästä voisi jopa saada mielenkiintoisen kokemuksen pelillisesti.
toivotaan että julkaisevat puuceelle yhtä helposti modattavana kuin mitä gta 4 on.
Rekisteröitynyt 16.02.2014
14.05.2014 klo 16.25 1
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.
14.05.2014 klo 18.36 1
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.
jos tulee :D
14.05.2014 klo 20.31 1
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.
Grafiikkakortti, nice
Rekisteröitynyt 16.02.2014
15.05.2014 klo 00.57 2
Lol, metsuri-aisankannattajille peli heti 4-5vuottamyöhässä:D onnee! T. faster Race
Onko sillä mitään merkitystä, että koska se peli PC:lle tulee? Aivan varmasti näyttää paremmalta kuin teidän paskaversionne.
Grafiikkakortti, nice
Yksi niistä monista korteista, joita PC-pelaajat voivat vetää. Teillä ei ole edes korttipakan ohjeita.