Tuorein sisältö

Kauniita menneitä ja tulevia pelimaisemia

08.04.2014 klo 22.00 | Luettu: 7448 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Päätetään ilta grafiikan ihannointiin. Menneisyyteen palataan sen myötä, että Logithx on luonut Half-Life 2:n maisemia uudelleen Unreal Engine 3:lla. Isompina täällä.





Tulevaisuudesta sen sijaan viestii Silicon Studion (Bravely Default, 3D Dot Game Heroes) esittely seuraavan sukupolven 3D-renderöintimoottoristaan. Tältä pelit voivat joskus tulevaisuudessa näyttää.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Vuohisimulaatio jaka... Alkuperäisen Outcast... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (7 viestiä)

Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

08.04.2014 klo 23.37 2 tykkää tästä

On kyllä mukava nähdä miltä pelit näyttävät 10 vuoden päästä...
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

09.04.2014 klo 02.48 1 tykkää tästä

Protec kirjoitti:
On kyllä mukava nähdä miltä pelit näyttävät 10 vuoden päästä...


Paremmalta kuin elämä, mutta "pelissä" ei voi tehdä mitään, ettei tekijöiden tiukkaan koreografioitu illuusio rikkoudu.

Btw, nuo Unreal 3 HL2 -kuvat eivät edes näytä hyvältä.
Muokannut: Mirr5 09.04.2014 klo 02.49 lainaa
JNJHL9

Rekisteröitynyt 07.07.2011

09.04.2014 klo 03.17 2 tykkää tästä

ei uskois et HL2:n julkasusta tulee kuluneeksi 10v syksyllä. Half-Life 2: Anniversary?
lainaa
Heineken

09.04.2014 klo 04.07

Mikä tuossa oli niin hienoa? Unreal4, robotti ja linssibokeh-efekti? Toivottavasti motion capture ja paremmat ilmeet hahmoille on tulossa - ei tartte kattoo samoja pallinaamoja joita tämän hetken piirrosanimaatiot on täynnä.
lainaa
CONFIRMED

09.04.2014 klo 09.33 1 tykkää tästä

JNJHL9 kirjoitti:
ei uskois et HL2:n julkasusta tulee kuluneeksi 10v syksyllä. Half-Life 2: Anniversary?


HL3 VAHVISTETTU!
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

09.04.2014 klo 11.14 1 tykkää tästä

Mirr5 kirjoitti:
Protec kirjoitti:
On kyllä mukava nähdä miltä pelit näyttävät 10 vuoden päästä...


Paremmalta kuin elämä, mutta "pelissä" ei voi tehdä mitään, ettei tekijöiden tiukkaan koreografioitu illuusio rikkoudu.

Nykyään sitä tosiaan odottaa peleiltä niin paljon enemmän tän illuusion laajentamista kuin grafiikan parantelua. Kun maailma reagoi, nii mie oon mielissään.
lainaa
penaali

09.04.2014 klo 12.27

Joutuu kyllä komppaamaan peratoa.

En itsekkään odota grafiikoiden parantumista enään Crysis 3 jälkeen, mutta ympäristön reagointi saisi parantua. Niin kiinteiden rakenteiden kuin muunkin ympäristön hajoamista ja hyödyntämistä.

Toinen seikka joka alkoi ps3/x360 sukupolven lopulla ärsyttämään, että peleihin lyödään väki pakolla enemmän grafiikkaa joka tulee pelattavuuden/fps kustannuksella. Se ei mielestäni oli oikea kehitys suunta.

Mutta jostain muistan lukeneeni, että nättiä grafiikkaa on helpompi luoda kun uutta pelimoottoria hajoamisineen päivineen joten pelinkehittäjät tekevät sitä joka on helppoa.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova