Kauniita menneitä ja tulevia pelimaisemia
Päätetään ilta grafiikan ihannointiin. Menneisyyteen palataan sen myötä, että Logithx on luonut Half-Life 2:n maisemia uudelleen Unreal Engine 3:lla. Isompina täällä.
Tulevaisuudesta sen sijaan viestii Silicon Studion (Bravely Default, 3D Dot Game Heroes) esittely seuraavan sukupolven 3D-renderöintimoottoristaan. Tältä pelit voivat joskus tulevaisuudessa näyttää.
Tulevaisuudesta sen sijaan viestii Silicon Studion (Bravely Default, 3D Dot Game Heroes) esittely seuraavan sukupolven 3D-renderöintimoottoristaan. Tältä pelit voivat joskus tulevaisuudessa näyttää.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
08.04.2014 klo 23.37 2
Rekisteröitynyt 17.03.2009
09.04.2014 klo 02.48 1
On kyllä mukava nähdä miltä pelit näyttävät 10 vuoden päästä...
Paremmalta kuin elämä, mutta "pelissä" ei voi tehdä mitään, ettei tekijöiden tiukkaan koreografioitu illuusio rikkoudu.
Btw, nuo Unreal 3 HL2 -kuvat eivät edes näytä hyvältä.
Rekisteröitynyt 07.07.2011
09.04.2014 klo 03.17 2
09.04.2014 klo 04.07
09.04.2014 klo 09.33 1
ei uskois et HL2:n julkasusta tulee kuluneeksi 10v syksyllä. Half-Life 2: Anniversary?
HL3 VAHVISTETTU!
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
09.04.2014 klo 11.14 1
On kyllä mukava nähdä miltä pelit näyttävät 10 vuoden päästä...
Paremmalta kuin elämä, mutta "pelissä" ei voi tehdä mitään, ettei tekijöiden tiukkaan koreografioitu illuusio rikkoudu.
Nykyään sitä tosiaan odottaa peleiltä niin paljon enemmän tän illuusion laajentamista kuin grafiikan parantelua. Kun maailma reagoi, nii mie oon mielissään.
09.04.2014 klo 12.27
En itsekkään odota grafiikoiden parantumista enään Crysis 3 jälkeen, mutta ympäristön reagointi saisi parantua. Niin kiinteiden rakenteiden kuin muunkin ympäristön hajoamista ja hyödyntämistä.
Toinen seikka joka alkoi ps3/x360 sukupolven lopulla ärsyttämään, että peleihin lyödään väki pakolla enemmän grafiikkaa joka tulee pelattavuuden/fps kustannuksella. Se ei mielestäni oli oikea kehitys suunta.
Mutta jostain muistan lukeneeni, että nättiä grafiikkaa on helpompi luoda kun uutta pelimoottoria hajoamisineen päivineen joten pelinkehittäjät tekevät sitä joka on helppoa.