Call of Dutyja tehdään jatkossa kolmen studion kierroksella
Polygon uutisoi, että Call of Duty -pelien kahden pelistudion (Infinity Ward, Treyarch) vuorottelusysteemistä siirrytään kolmen pelistudion kiersiöön.
Kolmanneksi studioksi on värvätty Sledgehammer Games, jolta tulee siis jo tämänvuotinen Call of Duty. Näin jokaiselle pelille saadaan hieman enemmän kehitysaikaa.
"Muutos antaa pelisuunnittelijoillemme lisää aikaa visioida ja innovoida jokaista peliä varten. Se antaa sisällöntuottajillemme enemmän mahdollisuuksia keskittyä DLC:hen ja mikro-DLC:hen, joista on tullut suuret ja hyvin tuottoisat markkinat ja jotka myös edistävät pelaajien sitoutumista peliin. Se antaa tiimeillemme enemmän aikaa hioa pelejä, jotta voimme varmistaa parhaiden kokemusten tarjoamisen faneillemme joka kerta", sanaili Activisionin Eric Hirshberg.
Keskustelut (22 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
07.02.2014 klo 13.28 18
Ghosts oli niin suuri pettymys että oli varmaankin viimeinen CoD mitä ostan. Black Ops 2 oli vielä ihan hauska moninpelinäkin. Harmittaa vieläkin kun laitoin rahaa kiinni siihen ghostiin.
07.02.2014 klo 13.54 1
07.02.2014 klo 14.24 2
Rekisteröitynyt 13.10.2009
07.02.2014 klo 14.27 22
Täähän on hyvä juttu, mutta eiköhän codin vastustajat tästäkin löydä jotain hassua sanottavaa. Seuraan teitä mielenkiinnolla. Antakaa vihan virrata suonissanne. :)
Yksi sana;
Massatuotanto.
Rekisteröitynyt 13.07.2012
07.02.2014 klo 14.49 4
Vaikeaa.
07.02.2014 klo 14.55 1
07.02.2014 klo 15.08 15
2012 24.91milj Call of Duty: Black Ops II
2013 19.04milj Call of Duty: Ghosts
2014 ~15.00milj Call of Duty:?
2015 ~10.00milj Call of Duty:?
2016 ~5.00milj Call of Duty:?
2017 ~0.00milj Call of Duty:?
Rekisteröitynyt 19.04.2007
07.02.2014 klo 15.16 8
Täähän on hyvä juttu, mutta eiköhän codin vastustajat tästäkin löydä jotain hassua sanottavaa. Seuraan teitä mielenkiinnolla. Antakaa vihan virrata suonissanne. :)
Yksi sana;
Massatuotanto.
Pelien julkaisutahti pysyy vakiona, mutta kehitysaikaa saadaan enemmän. En ymmärrä.
Rekisteröitynyt 21.10.2013
07.02.2014 klo 15.19 7
Täähän on hyvä juttu, mutta eiköhän codin vastustajat tästäkin löydä jotain hassua sanottavaa. Seuraan teitä mielenkiinnolla. Antakaa vihan virrata suonissanne. :)
Yksi sana;
Massatuotanto.
Pelien julkaisutahti pysyy vakiona, mutta kehitysaikaa saadaan enemmän. En ymmärrä.
Iteki mietin, että CoDien kannalta täähän on hyvä juttu. Vuosi enemmän aikaa kehitykseen, plus yksi näkökanta lisää. Se, että onko tää nyt muuten hyvä juttu onki sitte eri asia. Eipä oo CoDit kiinnostanu sitte ekan Modern Warfaren.
Yhdyn monen kanssa siihen, että nykyiset "pidetään kädestä ja katsotaan vierestä"-FPS:t ei oo enää kivoja. Scriptatut tapahtumat on kivoja, mutta jos pelaajalta viedään kontrollit koko ajan, niin vähän mielenkiinto hiipuu. Valvelta seuraavaa Half-Lifea odottellessa.
Edit: Eikä kuulosta muuten hyvältä tuo "Se antaa sisällöntuottajillemme enemmän mahdollisuuksia keskittyä DLC:hen ja mikro-DLC:hen". Syöpä mikä syöpä.
07.02.2014 klo 15.56 1
2011 29.20milj Call of Duty: Modern Warfare 3
2012 24.91milj Call of Duty: Black Ops II
2013 19.04milj Call of Duty: Ghosts
2014 ~15.00milj Call of Duty:?
2015 ~10.00milj Call of Duty:?
2016 ~5.00milj Call of Duty:?
2017 ~0.00milj Call of Duty:?
2018 -5.00milj Call of Duty:?
2019 -10.00milj Call of Duty:?
07.02.2014 klo 17.31 2
Täähän on hyvä juttu, mutta eiköhän codin vastustajat tästäkin löydä jotain hassua sanottavaa. Seuraan teitä mielenkiinnolla. Antakaa vihan virrata suonissanne. :)
Yksi sana;
Massatuotanto.
Pelien julkaisutahti pysyy vakiona, mutta kehitysaikaa saadaan enemmän. En ymmärrä.
Tähän asti sillä onkin ollut paljon merkitystä, kun kaikki pelit on Modern Warfaren jälkeen olleet toistensa kopioita pelistudiosta riippumatta.
Rekisteröitynyt 13.02.2011
07.02.2014 klo 19.16 2
Tähän asti sillä onkin ollut paljon merkitystä, kun kaikki pelit on Modern Warfaren jälkeen olleet toistensa kopioita pelistudiosta riippumatta.
Joo niin täysiä kopioita keskenään World at War, Black Ops ja varsinkin Black Ops 2
07.02.2014 klo 21.26 4
Tähän asti sillä onkin ollut paljon merkitystä, kun kaikki pelit on Modern Warfaren jälkeen olleet toistensa kopioita pelistudiosta riippumatta.
Joo niin täysiä kopioita keskenään World at War, Black Ops ja varsinkin Black Ops 2
niissä on kaikissa pyssyjä
Rekisteröitynyt 14.12.2011
07.02.2014 klo 23.22 1
Tähän asti sillä onkin ollut paljon merkitystä, kun kaikki pelit on Modern Warfaren jälkeen olleet toistensa kopioita pelistudiosta riippumatta.
Joo niin täysiä kopioita keskenään World at War, Black Ops ja varsinkin Black Ops 2
eipä siihen pelimekaniikkaan ole tosiaan isompaa muutosta tullut nelosen jälkeen
Rekisteröitynyt 29.10.2007
08.02.2014 klo 11.43
Kyllä ne visiot on jo nähty. Pelasin tuossa pitkästä aikaa Bad COmpany 2:sta pc:llä. Näyttää nätimmältä, kuulostaa paremmalta mitä Ghosts. Ja BC2 tuli vuonna 2010.
Ghosts oli niin suuri pettymys että oli varmaankin viimeinen CoD mitä ostan. Black Ops 2 oli vielä ihan hauska moninpelinäkin. Harmittaa vieläkin kun laitoin rahaa kiinni siihen ghostiin.
Bad Company 3:sta on kyllä odoteltu. Kakkonen oli niin tiukkaa toimintaa, että huhhuh.
08.02.2014 klo 12.42 2
Täähän on hyvä juttu, mutta eiköhän codin vastustajat tästäkin löydä jotain hassua sanottavaa. Seuraan teitä mielenkiinnolla. Antakaa vihan virrata suonissanne. :)
Tuollaisille aaseille on helppo myydä joka vuosi sama paska eri paketissa :D
08.02.2014 klo 13.26
Ghost = aika huono
BO2 = todella huono
BO1 = huono
08.02.2014 klo 14.37 1
MW3:sen jälkeen loppui tämän paskan kämäisen sarjan "tukeminen". Eivät nuo jenkkikusipäät jonnesimulaattoreillaan minun kukkarostani ansaitse penniäkään.
08.02.2014 klo 16.32 3
08.02.2014 klo 17.23
eipä siihen pelimekaniikkaan ole tosiaan isompaa muutosta tullut nelosen jälkeen
Moni hieno pelisarja on mennyt pilalle juurikin siksi että hyvän pelin jälkeen jatko-osa ei enää ole tuntunut samalta. Se on ollut liian eri tyylinen ja sen takia siitä ei ole saanut samoja mahtavia viboja kuin aiemmasta osasta.
CoD Ghostia pelatessani huomaan edelleen sen miksi aikoinaan CoD4:ää pelaamalla niin paljon aloin CoD peleistä pitämään.
08.02.2014 klo 23.54
eipä siihen pelimekaniikkaan ole tosiaan isompaa muutosta tullut nelosen jälkeen
Moni hieno pelisarja on mennyt pilalle juurikin siksi että hyvän pelin jälkeen jatko-osa ei enää ole tuntunut samalta. Se on ollut liian eri tyylinen ja sen takia siitä ei ole saanut samoja mahtavia viboja kuin aiemmasta osasta.
CoD Ghostia pelatessani huomaan edelleen sen miksi aikoinaan CoD4:ää pelaamalla niin paljon aloin CoD peleistä pitämään.
Jos eivät kaataisi nettiserverejä niin olisi ihan sama vaikka pelattaisiin sitä ekaa Modern Warfarea maailman loppuun asti. Ihan niinkuin änäreissäkin ainoa syy ostaa uusi on nettipelin loppuminen parin vuoden välein.
09.02.2014 klo 10.47
Tähän asti sillä onkin ollut paljon merkitystä, kun kaikki pelit on Modern Warfaren jälkeen olleet toistensa kopioita pelistudiosta riippumatta.
Joo niin täysiä kopioita keskenään World at War, Black Ops ja varsinkin Black Ops 2
eipä siihen pelimekaniikkaan ole tosiaan isompaa muutosta tullut nelosen jälkeen
Miksi muuttaa jotain joka toimii?