Titanfallissa ei kämppäys kannata
EB Expo -tapahtuma oli tänä viikonloppuna Australiassa ja siellä esiteltiin muun muassa Respawnin Titanfall-peliä (X360,X1,PC). Uutta kuvamateriaalia ei juuri niille ole, jotka ovat peliä seuranneet, mutta Respawnin Abbie Heppe kertoo muun muassa, miksi kämppäys (eli yhdessä paikassa istuskelu vihollisuhreja odotellen) on pelissä turhaa.
Keskustelut (18 viestiä)
06.10.2013 klo 13.19 38
Rekisteröitynyt 13.08.2007
06.10.2013 klo 14.24 3
06.10.2013 klo 14.51 12
06.10.2013 klo 14.52 1
Näyttää juuri sellaiselta mistä pitäisin, mutta miksi ei PS4?
Koska Microsoft antoi Respawnille rahaa.
06.10.2013 klo 15.06 21
Tiivistäkää joku asiasta tietävä, en jaksa katsoa 20min videota.
06.10.2013 klo 15.38 41
Terveisin,
Kämppääjien ritarikunnan
4. asteen tikarijäsen
06.10.2013 klo 16.51 7
90% varmuudella tulee ps4. Microsoft on vaan maksanu väliaikaisesta eksklusiivisuudesta.
Eiköhän se PS4 ole tulossa melko lähelle 100 %:n varmuudella.
06.10.2013 klo 17.42 11
06.10.2013 klo 20.26 6
Kämppäämisen poistaminen on vähän kuin ottaisi shakkilaudalta tornit pois.
Rekisteröitynyt 13.07.2012
07.10.2013 klo 00.19 5
Toivottavasti estetään sitten myös granaattispämmäys, automaattiaseilla sinne päin räiskiminen, tehoaseiden käyttö, ajoneuvojen käyttö, rynniminen, bunnyhyppiminen, sniputtaminen...
Kämppäämisen poistaminen on vähän kuin ottaisi shakkilaudalta tornit pois.
Tämä, jos on liian idiootti tai huono kuollakseen monta kertaa yhdelle äijälle kentällä joka ei ota riskejä, niin se on oma vika. Miksi jonkun pitäisi sanella mulle miten pelaan peliäni?
07.10.2013 klo 10.35 1
Rekisteröitynyt 03.01.2008
07.10.2013 klo 11.49 2
Toivottavasti estetään sitten myös granaattispämmäys, automaattiaseilla sinne päin räiskiminen, tehoaseiden käyttö, ajoneuvojen käyttö, rynniminen, bunnyhyppiminen, sniputtaminen...
Kämppäämisen poistaminen on vähän kuin ottaisi shakkilaudalta tornit pois.
On tullut mietittyä, että olisiko nettiräiskinnöissäkin hyvä jos otettaisiin jonkinlainen "stamina bar" käyttöön, eli pelihahmo hengästyisi jos se juoksisi tai hyppelisi liian pitkään. Ajatellaan vaikkapa sitä jatkuvaa hyppimistä. Kovin montaa pomppua ei voisi ottaa kun pelihahmo hengästyy eikä pystyisi juuri liikkumaan saati tähtäämään kunnolla ennen kuin stamina taas keräytyy takaisin. Ehkäpä tämä menisi liian taktiseksi pelaamiseksi ja nopea toiminta hidastuisi pelaajille liikaa.
07.10.2013 klo 13.12 2
Toivottavasti estetään sitten myös granaattispämmäys, automaattiaseilla sinne päin räiskiminen, tehoaseiden käyttö, ajoneuvojen käyttö, rynniminen, bunnyhyppiminen, sniputtaminen...
Kämppäämisen poistaminen on vähän kuin ottaisi shakkilaudalta tornit pois.
Tämä, jos on liian idiootti tai huono kuollakseen monta kertaa yhdelle äijälle kentällä joka ei ota riskejä, niin se on oma vika. Miksi jonkun pitäisi sanella mulle miten pelaan peliäni?
Juuri tämä, kun ei tiedä miten peliä pitäisi pelata. Pelatkaa tosiaan shakkia jos haluatte istua ja odotella.
07.10.2013 klo 13.41 2
07.10.2013 klo 14.49
Ei siinä että kämppäämistä harrastaisin peleissä mutta turhaa sitä tällätavalla poistetaankaan niistä?
Ihan viihdyttävää niitä kämppereitä on käydä metsätämässä kentän pimeistä nurkista.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
07.10.2013 klo 16.23
07.10.2013 klo 16.48
Minusta kämppäys kuuluu verkkopelin henkeen. Jos peli on hyvin suunniteltu, niin ei se kämppäys muutenkaan kannata hirveän pitkiä aikoja samassa paikkaa.
Tagmaniltä kerrankin ihan hyvä pointti. Mappi suunnittelussa tuntuu välillä, että jotkut nurkat on tehty kämpättäviksi. Jos peli on hyvin suunniteltu niin se rohkaisee pelaajaa liikkumaan saadakseen tarpeeksi tappoja että voittaa jne. Mutta siitä rankaiseminen ei ole oikea tapa hoitaa asiaa. Kämppäämättömyys vain pitää tehdä tavoittelun arvoiseksi.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
07.10.2013 klo 19.53
Minusta kämppäys kuuluu verkkopelin henkeen. Jos peli on hyvin suunniteltu, niin ei se kämppäys muutenkaan kannata hirveän pitkiä aikoja samassa paikkaa.