Uudella Thiefillä on tuskainen taival
Kotaku raportoi, että uuden Thief-pelin kehitys on todellisissa vaikeuksissa.
- Eidos Montrealin tiimi on taistellut erilaisten luovien visioiden kanssa, koska pääsuunnittelija on vaihtunut moneen kertaan ja uusi mies (tai nainen) on pistänyt aina koko paletin uusiksi. Varsinainen kehitys keskeytyi 10 kuukaudeksi kun tiimiä vaadittiin kyhäämään kasaan edittelydemo, joka sitten näytettiin muun muassa Game Informer -lehdelle
- Nykyinen Thiefin versio hädin tuskin muistuttaa alkuperäistä ideaa, eikä Unreal Engine 3 vahvasti muokattunakaan oikein sovellu tarkoitukseen - demoa varten kaikkien NPC-hahmojen tekoäly kytkettiin pois päältä, koska pelimoottorilla on vaikeuksia liian monen hahmon kanssa
- peliä on kehitetty neljä vuotta ja sinä aikana tiimistä ovat lähteneet ainakin johtava äänisuunnittelija, kaksi johtavaa tasosuunnittelijaa, kaksi ylemmän tason konseptitaiteilijaa, teknisen puolen tasosuunnittelija, animoija ja tasosuunnittelija
Saa nähdä, mitä tästä sopasta jää jäljelle.
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 05.07.2012
27.04.2013 klo 11.41 20
Rekisteröitynyt 04.04.2008
27.04.2013 klo 12.05 47
Alkaa muistuttamaan Duke Nukem Forever -ilmiötä, koko ajan vaihdetaan ja muutetaan systeemejä. Sitten huomataan että muutama vuosi hurahti säätämiseen ja pelistä tuli floppi. Ei todellakaan näin pelejä pitäisi tehdä.
... sitten Gearbox ostaa lisenssin ja julkaisee sen roskan.
27.04.2013 klo 12.44 6
Rekisteröitynyt 05.07.2012
27.04.2013 klo 13.08 1
DNF oli loistopeli. Paljon viihdyttävämpi kuin uudet codit ja halot.
Ottaen huomioon tosiaan sen sopan minkä DNF kävi läpi sen 12 vuoden aikana, niin pelistä tuli tosiaan ihan kelpo suoritus. Juuri mietin että pitäiskö käynnistellä taas steamissa :)
27.04.2013 klo 13.32
27.04.2013 klo 13.49 5
[quote nick="hrthsgrsea"]
Ottaen huomioon tosiaan sen sopan minkä DNF kävi läpi sen 12 vuoden aikana, niin pelistä tuli tosiaan ihan kelpo suoritus. Juuri mietin että pitäiskö käynnistellä taas steamissa :)
27.04.2013 klo 15.17 1
Rekisteröitynyt 07.10.2009
27.04.2013 klo 16.00 1
Alkaa muistuttamaan Duke Nukem Forever -ilmiötä, koko ajan vaihdetaan ja muutetaan systeemejä. Sitten huomataan että muutama vuosi hurahti säätämiseen ja pelistä tuli floppi. Ei todellakaan näin pelejä pitäisi tehdä.
... sitten Gearbox ostaa lisenssin ja julkaisee sen roskan.
:D hahahahahah ite ajattelin aivan samaa
27.04.2013 klo 17.44
INB4 Borderlands. Suosittu ainoastaan sen omaperäisen idean takia, pelimekaniikoiltaan aivan samaa paskaa kuin vaikka Duke Nukem F.
27.04.2013 klo 21.31
Ilmeisesti tekoäly huutaa uuden sukupolven rautaa alleen.
28.04.2013 klo 17.07
Rekisteröitynyt 22.03.2012
29.04.2013 klo 00.59
Pelottaa että onko HL3:lle käynyt samoin
se on hautautunut gaben alle jo vuosia sitten.
29.04.2013 klo 17.46