Kaksi studiota alkaa pallotella Hitmania
Samaan tapaan kuin Call of Dutyja tekevät vuorotellen Treyarch ja Infinity Ward, aiotaan Hitman-pelit jakaa kahden pelistudion kesken. Eurogamer kertoo, että juuri julkaistun, IO Interactiven tekemän Hitman-pelin jälkeen on vuorossa Square Enix Montrealin tekemä Hitman-peli.
Toki studiot tekevät yhteistyötäkin, jotta langat pysyvät käsissä ja IO Interactivella on työn alla jo uusi pelikin. Sitä, onko se seuraavaa seuraava Hitman, ei vielä kerrota, mutta studio on kuitenkin luvannut tekevänsä niitä jatkossakin.
"Square Enix Montreal vuorottelee IO Interactiven kanssa, jotta voimme molemmat tehdä mahtavia pelejä Hitman-sarjaan tulevaisuudessa. Pelejä tulee useammin, mutta suunnitelmissa ei ole sarjan siirtäminen kokonaan Montrealin studion vastuulle."
Keskustelut (18 viestiä)
22.11.2012 klo 21.03 11
Rekisteröitynyt 26.10.2010
22.11.2012 klo 21.30
Rekisteröitynyt 13.09.2007
22.11.2012 klo 21.39
Rekisteröitynyt 12.01.2011
22.11.2012 klo 21.52 30
Hyvin jännä, että paras Hitman on Hitman 2 & paras COD on COD2. Sen jälkeen en olekaan ko. pelejä pelannut, paitsi COD4. :D
Eli huutelet pelisarjan parhaista peleistä pelaamatta suurinta osaa sarjasta?
ndsnaisnjgfasd
Rekisteröitynyt 04.11.2007
22.11.2012 klo 22.00 4
22.11.2012 klo 22.11 8
Kuten jo sanottu, kaikki vanhat pelisarjat murhataan ja rutistetaan viimeisetkin pisarat heti ja nyt.
Rekisteröitynyt 10.08.2011
22.11.2012 klo 23.02 7
Rekisteröitynyt 11.12.2010
23.11.2012 klo 00.38 8
Pelit on nykyään paljon muutakin kuin vain se gameplay, nykyään pelit ovat parhaimmillaan se rakenne ja alusta, millä kerrotaan tarina (mielipiteeni). Niin paljon kuin ME3:sta dissattiinkin, antaisin vasemman kivekseni jos saisin joka vuosi pelin, johon voisin eläytyä yhtähyvin kuin ME pelisarjaan oon. Ja muitakin hyviä esimerkkejä tarinankerronnasta ja immersiosta löytyy, toivottavasti jokainen osaa hahmotella tohon ME:n tilalle jotain mieluisaa.
Ja ei, en myöskään halua peliä, mikä on tarinaa vaille identtinen edeltäjäänsä.. Vedän toisen esimerkin mukaan; Assassin's Creed on hyvä esimerkki MINIMIuudistuksista, millä pitää gameplay tuoreen tuntuisena (Revelations pelaamatta, tiedän, että tämä syyllistyy eniten uudistusten puutteeseen).. Ja tää lähti tää mun kommentti vähän laukalle..
Bottom line,jos voitte kerran kahdessa vuodessa valmistaa pelisarjaan pelin, josta nautin, stfu and take my money. Koskee kaikkia vastaavia virityksiä. Neljän pelisarjan fanina oon valmis sijoittamaan vaikka sen 4x70€/vuosi, että saisin ne uudet pelit. Olettaen tietenkin, et nää neljä sarjaa siirtys tähän malliin.
Rekisteröitynyt 11.12.2010
23.11.2012 klo 00.46 4
Rekisteröitynyt 04.09.2011
23.11.2012 klo 00.58 2
1. Jos käy niin paska tuuri, että jotain negatiivista pisteille tapahtuu ja satut savettamaan checkpointtiin juuri sillä hetkellä, niin tämä negatiivinen asia jää checkpointtiin mukaan... tästä syystä menetin sen 100k pisteitä (en saanut Silent Assassin modifieria eli 2x scorea) ja kuvittelin, että kun ottaa restart levelin niin se aloittaa viimeisestä cutscene kohdasta, mutta ei vaan koko helvetin tehtävän alusta -.-
2. Jos lataat checkpointista niin kaikki pelin NPC palaavat aloituspaikkoihinsa (kuolleita/pasifioituja lukuunottamatta). Tietyssä tilanteissa se voi olla hyödyksi, mutta suurimmassaosassa se aiheuttaa haittaa (esim. joudut odottamaan sen 2-4 min, että saat tilaisuuden listiä kohteesi kenenkään huomaamatta.
Rekisteröitynyt 20.02.2010
23.11.2012 klo 08.24 3
Ekassa kentässä oli kiva kun otit cp uudestaan niin edessä ja yllättäen kentän aikasemmassa kohdassa kuolleet tyypit olivat nousseet eloon.. Vitutus oli iso. Siinä sitten miettiä et mitä vi**ua tekee ja silloin sisäinen jonneni pääsi valloilleen ja räiskien kohti seuraavaa jumitusta.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
23.11.2012 klo 09.26
...kuolleet...
Mut joo, checkpointit toimivan hessusti... 12Kings, mikäli ny oikein käsitin tuon ni päävalikon level select saattaisi auttaa, kentät on siel jaettuna osiin checkpointeittain.
Rekisteröitynyt 04.09.2011
23.11.2012 klo 10.12
...kuolleet...
Mut joo, checkpointit toimivan hessusti... 12Kings, mikäli ny oikein käsitin tuon ni päävalikon level select saattaisi auttaa, kentät on siel jaettuna osiin checkpointeittain.
Jaaha pitänee kokeilla. En poistunut pelistä päävalikkoon kertaakaan ennen kuin lopetin pelaamisen, joten en ole tutustunut vielä kaikkeen :P Noh hyvä puoli tässä kämmäyksessäni oli, että keräsin noin 50k loppua varten enemmän kuin aluksi, mutta silti menetin silen assassin modifierin, mutta tiedän missä tein virheen ja kun pelaan vaikeammalla uudestaan läpi niin osaan välttää tilannetta.
Rekisteröitynyt 20.12.2010
23.11.2012 klo 12.15 5
Rekisteröitynyt 20.02.2010
23.11.2012 klo 15.08 7
Ei Absolution ollut paska, se oli vaan erilainen Hitman, kuten uusi Casino Royale oli erilainen bondi
Yleensä näen punaista talmusen kommenteista mutta nytten pakko sanoo että hel***in hyvin tiivistetty!
Rekisteröitynyt 01.10.2011
25.11.2012 klo 18.00
26.11.2012 klo 16.54
Ei Absolution ollut paska, se oli vaan erilainen Hitman, kuten uusi Casino Royale oli erilainen bondi
Ei paska ole paskaa, se on vain erilaista ruokaa.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
27.11.2012 klo 02.05