Tuorein sisältö

Näin tuhoutuvat kaupungit uudessa SimCityssä

14.10.2012 klo 17.20 | Luettu: 11366 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Mm. tällaista tuhoa on luvassa ensi vuoden uusitussa SimCityssä.

UFO-invaasio


Tornado


Meteorisade


Maanjäristys


V2.fi | Manu Pärssinen
< Guild Wars 2:een iso... Listasunnuntai rakas... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (16 viestiä)

dasdas

14.10.2012 klo 17.28 16 tykkää tästä

Jes.... Tästä ominaisuudesta olenkin halunnut kuulla lisää.
lainaa
spuik

14.10.2012 klo 17.29 1 tykkää tästä

Tää tulee olee hyvä peli
lainaa
Jarwars

14.10.2012 klo 17.51 15 tykkää tästä

Ja sitten joku modaa meteoreista 9-11 tyyppisiä lentokoneita ja meillä on taas peli kukkahattutätien uutisissa.
lainaa
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

14.10.2012 klo 18.00

Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

14.10.2012 klo 18.33 3 tykkää tästä

Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.


dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
lainaa
Slash80

Rekisteröitynyt 23.04.2012

14.10.2012 klo 18.35 1 tykkää tästä

Jarwars kirjoitti:
Ja sitten joku modaa meteoreista 9-11 tyyppisiä lentokoneita ja meillä on taas peli kukkahattutätien uutisissa.


Muistanko oikein että vanhoissa Sim City peleissä oli lento-onnettomuus? Ylläri että ei enää ole.
lainaa
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

14.10.2012 klo 18.42 1 tykkää tästä

jeje kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.


dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?


Taitaapa olla simulaatiohöskän syynä. Kai liian raskasta simuloida isoa kaupunkia jossa on muutama miljoona asukasta. Terraformauksen poistamiseen ei edes mitään syytä annettu.

Harmi, koska SC4 sai ihan helvetin hienoja kaupunkeja kun jaksoi panostaa suunnitteluun ja terraformaukseen. (ks. Simtropolin City Journalit)
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

14.10.2012 klo 19.17

jeje kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.


dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?

Eiköhän se ole se casualization.
lainaa
asdasdasd

14.10.2012 klo 19.31 2 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
jeje kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.

dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?

Eiköhän se ole se casualization.

Pelissä joka tulee vaan pc:lle? Härreguud
lainaa
semmone

14.10.2012 klo 19.48 1 tykkää tästä

Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.

En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
lainaa
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

14.10.2012 klo 20.58

semmone kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.

En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?


semmone kirjoitti:

En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?



http://pc.gamespy.com/pc/sim-city-5/1224978p1.html

http://goo.gl/2F9rK
"It’s a map, and we create the maps. Every city is placed. You’ll have an area, a playspace, that you’ll be able to build up, but you won’t be able to build into the region. The region is visualized; you can pop out to the region view, and you’ll see your city alive, and highways connecting the cities, and traffic flowing back and forth, so the region feels like an extension of your city."

http://www.youtube.com/watch?v=Ix15WzWBfNg
Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

14.10.2012 klo 21.33

asdasdasd kirjoitti:

Pelissä joka tulee vaan pc:lle? Härreguud

Hyvänä esimerkkinä The Sims. Lisäksi, eiköhän tämä vetoa yksinkertaistettuna niihin jotka on tutustunut Sim Cityyn facebookissa ja jotka on muutenkin päässyt facebookissa rakentelupelien makuun.
lainaa
Maanantai

15.10.2012 klo 07.59

Hattiwatti kirjoitti:
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.

Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.

Harmillisesti en kerkeä nyt lukea antamiasi lähteitä mutta jos nämä ovat totta.. paskaa huomenta vaan kaikille. Meni heti aamu pilalle, SC5 olen nimittäin odottanut jo tovin :( Sääli jos "pilaavat" liialla yksinkertaistamisella koko pelin kun mielestäni olisi pitäny SC4:stä viedä vielä eteenpäin koko sarjaa.
lainaa
voiTaivas

15.10.2012 klo 17.03

tagman kirjoitti:
jeje kirjoitti:


dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?

Eiköhän se ole se casualization.


Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

15.10.2012 klo 22.01

voiTaivas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
jeje kirjoitti:


dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?

Eiköhän se ole se casualization.


Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...

On ne casuaaleille turhan hardcorea ja aina on varaa casualisoida lisää.
lainaa
Jepnäinsemenee

17.10.2012 klo 11.38

Hattiwatti kirjoitti:
Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.


Lisäksi, jos oikein tarkkaa katsoo, niin video ei ole tehty julkaisuversiosta. En rupea itkemään 4 kuukautta ennen julkaisua.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova