Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Taitaapa olla simulaatiohöskän syynä. Kai liian raskasta simuloida isoa kaupunkia jossa on muutama miljoona asukasta. Terraformauksen poistamiseen ei edes mitään syytä annettu.
Harmi, koska SC4 sai ihan helvetin hienoja kaupunkeja kun jaksoi panostaa suunnitteluun ja terraformaukseen. (ks. Simtropolin City Journalit)
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
asdasdasd
14.10.2012 klo 19.31
2
tagman kirjoitti:
jeje kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Pelissä joka tulee vaan pc:lle? Härreguud
semmone
14.10.2012 klo 19.48
1
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
semmone kirjoitti:
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
http://goo.gl/2F9rK
"It’s a map, and we create the maps. Every city is placed. You’ll have an area, a playspace, that you’ll be able to build up, but you won’t be able to build into the region. The region is visualized; you can pop out to the region view, and you’ll see your city alive, and highways connecting the cities, and traffic flowing back and forth, so the region feels like an extension of your city."
http://www.youtube.com/watch?v=Ix15WzWBfNg
Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.
Hyvänä esimerkkinä The Sims. Lisäksi, eiköhän tämä vetoa yksinkertaistettuna niihin jotka on tutustunut Sim Cityyn facebookissa ja jotka on muutenkin päässyt facebookissa rakentelupelien makuun.
Maanantai
15.10.2012 klo 07.59
Hattiwatti kirjoitti: Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
Harmillisesti en kerkeä nyt lukea antamiasi lähteitä mutta jos nämä ovat totta.. paskaa huomenta vaan kaikille. Meni heti aamu pilalle, SC5 olen nimittäin odottanut jo tovin :( Sääli jos "pilaavat" liialla yksinkertaistamisella koko pelin kun mielestäni olisi pitäny SC4:stä viedä vielä eteenpäin koko sarjaa.
voiTaivas
15.10.2012 klo 17.03
tagman kirjoitti:
jeje kirjoitti:
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...
On ne casuaaleille turhan hardcorea ja aina on varaa casualisoida lisää.
Jepnäinsemenee
17.10.2012 klo 11.38
Hattiwatti kirjoitti: Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.
Lisäksi, jos oikein tarkkaa katsoo, niin video ei ole tehty julkaisuversiosta. En rupea itkemään 4 kuukautta ennen julkaisua.
Keskustelut (16 viestiä)
14.10.2012 klo 17.28 16
14.10.2012 klo 17.29 1
14.10.2012 klo 17.51 15
Rekisteröitynyt 24.08.2008
14.10.2012 klo 18.00
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
Rekisteröitynyt 17.08.2008
14.10.2012 klo 18.33 3
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Rekisteröitynyt 23.04.2012
14.10.2012 klo 18.35 1
Ja sitten joku modaa meteoreista 9-11 tyyppisiä lentokoneita ja meillä on taas peli kukkahattutätien uutisissa.
Muistanko oikein että vanhoissa Sim City peleissä oli lento-onnettomuus? Ylläri että ei enää ole.
Rekisteröitynyt 24.08.2008
14.10.2012 klo 18.42 1
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Taitaapa olla simulaatiohöskän syynä. Kai liian raskasta simuloida isoa kaupunkia jossa on muutama miljoona asukasta. Terraformauksen poistamiseen ei edes mitään syytä annettu.
Harmi, koska SC4 sai ihan helvetin hienoja kaupunkeja kun jaksoi panostaa suunnitteluun ja terraformaukseen. (ks. Simtropolin City Journalit)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
14.10.2012 klo 19.17
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
14.10.2012 klo 19.31 2
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Pelissä joka tulee vaan pc:lle? Härreguud
14.10.2012 klo 19.48 1
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
Rekisteröitynyt 24.08.2008
14.10.2012 klo 20.58
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
En ole seurannut uutta sim cityä joten voitko kertoa mistä nämä tiedot on peräisin?
http://pc.gamespy.com/pc/sim-city-5/1224978p1.html
http://goo.gl/2F9rK
"It’s a map, and we create the maps. Every city is placed. You’ll have an area, a playspace, that you’ll be able to build up, but you won’t be able to build into the region. The region is visualized; you can pop out to the region view, and you’ll see your city alive, and highways connecting the cities, and traffic flowing back and forth, so the region feels like an extension of your city."
http://www.youtube.com/watch?v=Ix15WzWBfNg
Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
14.10.2012 klo 21.33
Pelissä joka tulee vaan pc:lle? Härreguud
Hyvänä esimerkkinä The Sims. Lisäksi, eiköhän tämä vetoa yksinkertaistettuna niihin jotka on tutustunut Sim Cityyn facebookissa ja jotka on muutenkin päässyt facebookissa rakentelupelien makuun.
15.10.2012 klo 07.59
Harmi että kaupunkien koko rajoitettu SC4 mediumiin, alueiden muodot ja niissä kulkevat moottoritiet/rautatiet ennalta generoitu, ei terraformausta, meteoriititkaan ei edes luo minkäänlaista kraatteria. + Kun kaupungin on noilla tuhonnut, ei voi ladata aikaisempaa savea.
Kyllä tästä varmaan ihan siedettävä ja Societies-peliä parempi tulee, mutta jos odotti kunnon jatkoa SC4 niin ainakin omasta mielestä pettymys.
Harmillisesti en kerkeä nyt lukea antamiasi lähteitä mutta jos nämä ovat totta.. paskaa huomenta vaan kaikille. Meni heti aamu pilalle, SC5 olen nimittäin odottanut jo tovin :( Sääli jos "pilaavat" liialla yksinkertaistamisella koko pelin kun mielestäni olisi pitäny SC4:stä viedä vielä eteenpäin koko sarjaa.
15.10.2012 klo 17.03
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.10.2012 klo 22.01
dafuq? Mikähän helvetti näihinkin mahtaviin uudistuksiin on ollu syynä?
Eiköhän se ole se casualization.
Niin. Kaikkihan tietävät, että SimCityt ovat aina olleet hardcore-kamaa...
On ne casuaaleille turhan hardcorea ja aina on varaa casualisoida lisää.
17.10.2012 klo 11.38
Videosta käy ilmi ainakin kaupunkien pieni koko (2x2km) ja terraformauksen puuttuminen. Lisäksi voi huomata että maatalous-alueet ovat kokonaan poistettu ja alueiden "tiiviyttä" ei voi itse valita.
Lisäksi, jos oikein tarkkaa katsoo, niin video ei ole tehty julkaisuversiosta. En rupea itkemään 4 kuukautta ennen julkaisua.