Tuorein sisältö

Kojiman Project Ogre unohtaa elokuvamaisuuden

21.12.2011 klo 16.00 | Luettu: 8184 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Yksi suurimmista MGS-pelejä kohtaan suunnatuista kritiikeistä ovat pitkät välinäytökset, jotka välillä tekevät peleistä enemmän elokuvia kuin pelejä. Eurogamer kertoo niiden isähahmon Hideo Kojiman kertoneen, että hänen seuraava pelinsä, joka tunnetaan toistaiseksi nimellä Project Ogre, on toista maata.

"Se on peli, jossa on hyvin laaja aloitus, hyvin vapaa aloitus. Sen sijaan, että tekisin jotain hyvin elokuvamaista, aion tehdä jotain hyvin vapaata... Se sijoittuu hyvin avoimeen maailmaan, jossa pelaajat voivat vaeltaa ja tutkia vapaasti."

Ylläoleva kuva on Kojiman Twitteristä ja esittelee, millaisia pelihahmoja Fox Engine -pelimoottorilla pystyy tekemään. Kyseinen virtuaaliversio yhdestä Kojima Productionsin työntekijästä luotiin tunnissa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Soul Calibur V:n hah... Gears of War 3:een m... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

Bacon

21.12.2011 klo 16.26

odotan innolla!

ensi katoin tota ukkelia että aika heino mut ei mitään mullistavaa...
mutta että se tehtiin tunnissta? :D
oletan että 1 hahmon luomiseen menee ainakin 10x määrä tunteja
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

21.12.2011 klo 17.54

Vapaus kuulostaa hyvältä. Ahtaat ja ohjatut putket kyllästyttää jo melkolailla.
lainaa
morik

Rekisteröitynyt 27.06.2007

21.12.2011 klo 17.58

Melkoinen teräsmies. Mmh.
lainaa
Vesku

21.12.2011 klo 18.35

Kuullostaa hyvältä, näitä "elokuvamaisia" pelejä on nykyään liiankin kanssa.
lainaa
DasAuto

21.12.2011 klo 20.51

Ja peliä ei taida tulla puuceelle?
lainaa
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

21.12.2011 klo 21.08

"Näyttää PS2-peliltä" viestejä odotellessa.
lainaa
Vierailija

21.12.2011 klo 21.09

En ymmärrä näitä välipätkistä valittajia. Pelin pitäisi ilmeisesti olla yhtä loputonta heilumista ilman minkäänlaista tarinankerrontaa. Ei sillä niin väliä että mitä tapahtuu ja miksi, kunhan ammutaan ja räjäytellään. Sä tapoit mut 594 kertaa mutta mäpäs tapoinkin sut 677 kertaa, lälläslää. Ei helkkari..
lainaa
Banaanimestari

21.12.2011 klo 22.05

HIenoa, paluu juurille sinäänsä ja olihan jo ensimmäinen mgs melko avoin.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

21.12.2011 klo 22.18

Banaanimestari kirjoitti:
HIenoa, paluu juurille sinäänsä ja olihan jo ensimmäinen mgs melko avoin.

Periaatteessa kyllä, mutta alueet oli kuitenkin pieniä ja eteneminen suht suoraviivaista.
lainaa
KojimaCasualko

22.12.2011 klo 15.17

ongelma on että MGS on aina ollut elokuvamainen peli ja siksi alunperin uniikki ja menestynyt. ykkönenkin on täynnä parin sekunnin välivideoita jotka luovat loistavan tunnelman. joo sarjan edetessä videoiden määrä vaan kasvoi mutta ei tuo "välivideot sucks" asenne ole lainkaan hyvä
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova