Kojiman Project Ogre unohtaa elokuvamaisuuden
Yksi suurimmista MGS-pelejä kohtaan suunnatuista kritiikeistä ovat pitkät välinäytökset, jotka välillä tekevät peleistä enemmän elokuvia kuin pelejä. Eurogamer kertoo niiden isähahmon Hideo Kojiman kertoneen, että hänen seuraava pelinsä, joka tunnetaan toistaiseksi nimellä Project Ogre, on toista maata.
"Se on peli, jossa on hyvin laaja aloitus, hyvin vapaa aloitus. Sen sijaan, että tekisin jotain hyvin elokuvamaista, aion tehdä jotain hyvin vapaata... Se sijoittuu hyvin avoimeen maailmaan, jossa pelaajat voivat vaeltaa ja tutkia vapaasti."
Ylläoleva kuva on Kojiman Twitteristä ja esittelee, millaisia pelihahmoja Fox Engine -pelimoottorilla pystyy tekemään. Kyseinen virtuaaliversio yhdestä Kojima Productionsin työntekijästä luotiin tunnissa.
Keskustelut (10 viestiä)
21.12.2011 klo 16.26
ensi katoin tota ukkelia että aika heino mut ei mitään mullistavaa...
mutta että se tehtiin tunnissta? :D
oletan että 1 hahmon luomiseen menee ainakin 10x määrä tunteja
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.12.2011 klo 17.54
Rekisteröitynyt 27.06.2007
21.12.2011 klo 17.58
21.12.2011 klo 18.35
21.12.2011 klo 20.51
Rekisteröitynyt 26.10.2010
21.12.2011 klo 21.08
21.12.2011 klo 21.09
21.12.2011 klo 22.05
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.12.2011 klo 22.18
HIenoa, paluu juurille sinäänsä ja olihan jo ensimmäinen mgs melko avoin.
Periaatteessa kyllä, mutta alueet oli kuitenkin pieniä ja eteneminen suht suoraviivaista.
22.12.2011 klo 15.17