Lisää vuodettuja GTA V -huhuja
Luvassa siis mahdollisia spoilereita, joten älkää lukeko pidemmälle, ellette halua pilata peli-iloa.
ClickOnline kertoo saaneensa sisäpiiriläiseltä mm. seuraavia tiedonjyviä koskien GTA V:tä.
- mukana on 100 jossain määrin tärkeää hahmoa, joina ei voi pelata
- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan
- eläimiä on mukana
- pelaajat voivat kaapata lentokoneita
- autot täytyy tankata
- autoja voi räjäyttää ampumalla bensavanaan
- satunnaisia sivullisia voi käyttää ihmiskilpinä
- säätila vaikuttaa peliin
- minipeleinä on mm. koripalloa ja painonnostoa ja niillä voi parantaa pelihahmon kestävyyttä
- pelissä voi ottaa osaa laittomiin häkkitappeluihin ja kädenvääntökisoihin
- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä
- pelissä voi tehdä kotikutoisia aseita
- ovia voi lukita ja linnoittautua rakennuksiin
- poliisit käyttävät kyynelkaasua, koiria ja mellakkavarusteita
- aseina on mm. kauko-ohjattavia miinoja, liekinheittimiä, ansalankoja, claymore-miinoja, miekkoja ja kirveitä
- pelissä on laajoja sisätiloja kuten kauppakeskuksia, sairaaloita, poliisiasemia ja viemäritunnelistoja
Keskustelut (54 viestiä)
25.11.2011 klo 13.19 2
Rekisteröitynyt 25.08.2007
25.11.2011 klo 13.23 1
Rekisteröitynyt 20.12.2010
25.11.2011 klo 13.30 1
ois jeesh kun johokin burger shottiin vois linnoutautua ja ottaa pankkivankeja
- autot täytyy tankata
toivottavasti bensiksi' riittä ja varastetuissa autoissa ei ole aina täyttä tankkia
- pelissä on laajoja sisätiloja kuten kauppakeskuksia, sairaaloita, poliisiasemia ja viemäritunnelistoja
Jee!
- säätila vaikuttaa peliin
Toivottavasti ihmiset reagoivat myös
-pelissä voi ottaa osaa laittomiin häkkitappeluihin ja kädenvääntökisoihin
Pleikkari ohjaimen analogit meni paskaksi sen kädenvääntö runkkausken takia GTA IVsen lisärissä
- pelissä voi tehdä kotikutoisia aseita
en usko että ihan DR2 tasolle päästään
Rekisteröitynyt 01.12.2010
25.11.2011 klo 13.30
25.11.2011 klo 13.33 1
25.11.2011 klo 13.38
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
Rekisteröitynyt 28.09.2011
25.11.2011 klo 13.42 1
Kaikki asiat mitä listasitte tuossa ylhäällä kuulostaa mielestäni todella loistavalta. Tilaan varmasti ennakkoon niin suuren Extended Limited Special Collector's Kick Ass Ballsack Editionin kuin on vain mahdollista :D
Rekisteröitynyt 28.04.2011
25.11.2011 klo 13.47
Kuulostavat kyllä jonkun random tyypin keksimiltä
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.
Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.
25.11.2011 klo 13.48 1
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.
Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.
25.11.2011 klo 14.02
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.
Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.
Muuten samaa mieltä, mutta tuohon vikaan lauseeseen on kyllä pakko puuttua. GTA4 oli mielestäni ensimmäinen peli joka oikeasti pyrki realistisuuteen. Kaikki aiemmat on vedetty tahallaan hieman yli.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
25.11.2011 klo 14.06
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.
Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.
Muuten samaa mieltä, mutta tuohon vikaan lauseeseen on kyllä pakko puuttua. GTA4 oli mielestäni ensimmäinen peli joka oikeasti pyrki realistisuuteen. Kaikki aiemmat on vedetty tahallaan hieman yli.
Kyllä tääkin hiukka heittää yli.
25.11.2011 klo 14.09 1
Rekisteröitynyt 04.11.2007
25.11.2011 klo 14.31
Tuo San Andreaksesta tuttu kestävyyden parantaminen on helvetin hyvä idea!
No ei todellakaan ole. Oli pirun ärsyttävää käydä aina välillä rämppäämässä X:ää jossain kuntosalilla, jottei hahmosta tullut hidasta läskiä. Olisi paras, kun kestävyyttä ja muita attribuutteja voisi kerätä ympäristöstä. Tämä nostaisi motivaatiota tutkia paikkoja. Samojen aktiviteettien suorittaminen uudelleen ja uudelleen ei ole mielekästä.
25.11.2011 klo 14.34
Rekisteröitynyt 26.10.2010
25.11.2011 klo 14.41
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.
Onko sitten oikeassa elämässä, pankkiryöstäjillä "aina täysi tankki-tila" päällä? Ei ole. Loistava idea se on! :3
25.11.2011 klo 14.47
Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.
Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.
Sori, oot väärässä aika pahasti.
Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.11.2011 klo 14.53
25.11.2011 klo 14.55
Kuulostavat kyllä jonkun random tyypin keksimiltä
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.
Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.
Kyllä tuo ajotaitojen kehittyminen kuulostaa minustakin huonolta idealta. Ymmärtäisin, jos pelissä pelattaisiin juuri ajokortin saaneella nuorella, mutta käsittääkseni päähenkilö on tässä jonkun verran vanhempi. Luulisi, että olisi jo oppinut ajamaan. Lisäksi jokaisen pelaajan omat ajotaidot kehittyvät pelissä ihan muutenkin.
25.11.2011 klo 15.08
25.11.2011 klo 15.17
Bensavana räjäytykset saattaa aiheuttaa tarpeetonta epärealististä kikkailua ? nykyäänhän kaikille on selvää ettei nää hollywood kikat toimi oikeesti ja ovat lähinnä lapsellisia.
25.11.2011 klo 15.19
Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.
Et oo varmaa San Andreasia edes pelannut oikeasti. Olihan siinä autoilla tuollainen systeemi ja se toimi mielestäni erittäin hyvin.
Rekisteröitynyt 04.04.2008
25.11.2011 klo 15.33
25.11.2011 klo 16.15 1
Bensavana räjäytykset saattaa aiheuttaa tarpeetonta epärealististä kikkailua ? nykyäänhän kaikille on selvää ettei nää hollywood kikat toimi oikeesti ja ovat lähinnä lapsellisia.
Voi helekutarallaa nyt nuori mies... Ei GTA:t koskaan ole olleet realistisuuden perään. Ei realistinen peli ole hauska. Tottakai tämmöistä kikkailua on saatava peliin ihan taktistena elementtinäkin. Bensatankkien pamauttelu ja kaaoksen hallinta on aina ollut osa GTA:n henkeä.
25.11.2011 klo 16.19
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
Samalla tavalla kuin San Andreaksessa? Kuulostaa hyvältä
Rekisteröitynyt 05.03.2011
25.11.2011 klo 16.20
AAAWWWW
YYEEAAHHH
25.11.2011 klo 16.20
Voi vatun viemärit! Eikö niitä nyt ole jo koluttu ihan tarpeeksi peleissä!?
Joku pelkää pimeää
25.11.2011 klo 16.22
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
Samalla tavalla kuin San Andreaksessa? Kuulostaa hyvältä
Kiitos ei. Eihän siinä oo mitään järkee että autot tottelee pelin alussa erilailla ku pelin lopussa.
Rekisteröitynyt 05.06.2010
25.11.2011 klo 16.30
25.11.2011 klo 17.51
25.11.2011 klo 17.53
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
25.11.2011 klo 18.35
25.11.2011 klo 18.40
25.11.2011 klo 18.41
Olen pelannut San Andreasin 3 kertaa läpi, miksi en muista mitään ajotaitoa?
Ei lapsena koettuja asioita välttämättä muista niin kovin hyvin.
Kyllä siinä sellainen oli.
25.11.2011 klo 18.48
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Minäpä luulen että ennemmin pelaajat älähtäisivät, jos pitäisi jotain faijaa leikkiä.
Rekisteröitynyt 29.05.2011
25.11.2011 klo 19.31
Rekisteröitynyt 15.09.2008
25.11.2011 klo 19.31
Rekisteröitynyt 03.05.2008
25.11.2011 klo 20.58 2
25.11.2011 klo 21.51
"- peliss? ei ole lapsia, eik? tule olemaankaan"
H?lm??... Onkohan syyn?, ett? joku kukkahattut?ti saattaisi ?l?ht???
Rekisteröitynyt 04.11.2007
25.11.2011 klo 22.48
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
Rekisteröitynyt 09.08.2009
25.11.2011 klo 23.10
San Andreas on edelleen se paras juuri sen tekemisen paljouden takia kaikkineen taitoineen ja pikku tekemisineen.
26.11.2011 klo 09.10
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
26.11.2011 klo 09.33
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
26.11.2011 klo 11.08
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
1 peli ajalta jolloin pelit olivat pienen "syrjäytyneen mielenvikaisen" porukan viihdettä ja vielä isometrinen pikselimössöpeli?
hurraa
San Andreaskeen kuuluu taitojen kehitys mukaanlukien ajotaito. Eikä se edes ollut SAssa mikään sellainen että kuski automaattisesti kääntää päin seinää kun ajotaito on huono vaan se vaikutti ainoastaan vähän reaktioaikoihin ja voimakkuuteen
26.11.2011 klo 12.18
26.11.2011 klo 12.18
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"
Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
26.11.2011 klo 17.48
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.
Et taida olla koskaan Fallout 2:sta pelannut? Euroopassa myytävässä versiossa ei ole lapsia pelissä
26.11.2011 klo 23.16
"- peliss? ei ole lapsia, eik? tule olemaankaan"
H?lm??... Onkohan syyn?, ett? joku kukkahattut?ti saattaisi ?l?ht???
Oma mielipide on se, että tällaisissa peleissä pelaaja saa juuri itse valita, mitä tekee (voi esim. pelata jonkunlaista roolia). Lapsia ei ole pakko tappaa jos ei halua, eikä paljon muitakaan sivullisia. Omasta mielestä on jotenkin hölmöä ajatella, että aikuisia saa tappaa, mutta lapsia ei (pieni kärjistys).
Tässä pelissä eläimet ovat sentään mukana, mutta toinen esimerkki oudosta moraalista on nämä tapaukset, joissa on valitettu siitä, että peleissä tapetaan eläimiä. Eli taas: ihmisten tappaminen OK, eläinten tappaminen KIELLETTY
27.11.2011 klo 00.02
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään. Ajotaitojen kehittyminen myös oli mielestäni jo san andreaksassa huono idea, ei meinannut oikein mitenkään aluks pysyä ajoneuvot hyppysissä :S
Mitä valitat? Realistista se on. Jos ei ole bensaa, ei ole. Sitten varastetaan toinen auto, tai jatketaan jalan. Kaltaisesi pullamössöpelaajat pilaavat koko pelialan vaatimalla kaikkiin asioihin helpotusta.
27.11.2011 klo 11.04
koska pelin alueen mittakaavaa ja ajan käsitystä on pienennetty niin vähän pelottaa että täysi bensatankillinenkin riittää vain hetkeksi. eihän täysi bensatankki riitä kuin 6 tunnin intensiiviseen ajoon ja se aika kuluu hujauksessa GTAssa
mutta todellinen yllätys olisi tuo bensan räjäyttäminen. juuri kun se on ollut räikeimpänä esimerkkinä murretuista hollywoodin myyteistä. no ehkä Rockstar haluaa parodioida sitä kuten muutakin Hollywoodin elämää. ehkäpä nähdään joku todella ylilyöty bensaräjähdys
plus mitäköhän eläimiä? perus linnut+koirat+kissat? vai onko mukana joku eläintarha jossa voi käydä lopettamassa gorillan, leijonan, jääkarhun ja sarvikuonon? tai sitten vapauttaa ne ja alkaa ace venturaksi?
24.12.2011 klo 03.45
28.12.2011 klo 20.50
16.02.2012 klo 21.15
Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.
Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.
Sori, oot väärässä aika pahasti.
Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.
En sit tiiä mitä piraatti versioo oot San Andreaksesta pelannu vai pelkästään koodeilla pelannu, Mutta kyllä kyseisessä pelissä on Ajotaito ominaisuus. Vaikka kuinka väität vastaan.
16.05.2013 klo 19.47
Rekisteröitynyt 16.09.2013
16.09.2013 klo 18.32