Tuorein sisältö

Lisää vuodettuja GTA V -huhuja

25.11.2011 klo 13.07 | Luettu: 45164 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Luvassa siis mahdollisia spoilereita, joten älkää lukeko pidemmälle, ellette halua pilata peli-iloa.

ClickOnline kertoo saaneensa sisäpiiriläiseltä mm. seuraavia tiedonjyviä koskien GTA V:tä.

- mukana on 100 jossain määrin tärkeää hahmoa, joina ei voi pelata
- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan
- eläimiä on mukana
- pelaajat voivat kaapata lentokoneita
- autot täytyy tankata
- autoja voi räjäyttää ampumalla bensavanaan
- satunnaisia sivullisia voi käyttää ihmiskilpinä
- säätila vaikuttaa peliin
- minipeleinä on mm. koripalloa ja painonnostoa ja niillä voi parantaa pelihahmon kestävyyttä
- pelissä voi ottaa osaa laittomiin häkkitappeluihin ja kädenvääntökisoihin
- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä
- pelissä voi tehdä kotikutoisia aseita
- ovia voi lukita ja linnoittautua rakennuksiin
- poliisit käyttävät kyynelkaasua, koiria ja mellakkavarusteita
- aseina on mm. kauko-ohjattavia miinoja, liekinheittimiä, ansalankoja, claymore-miinoja, miekkoja ja kirveitä
- pelissä on laajoja sisätiloja kuten kauppakeskuksia, sairaaloita, poliisiasemia ja viemäritunnelistoja

V2.fi | Manu Pärssinen
< Trackmanian kaveriks... Catherine helmikuuss... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (54 viestiä)

Vanillarodeo

25.11.2011 klo 13.19 2 tykkää tästä

Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään. Ajotaitojen kehittyminen myös oli mielestäni jo san andreaksassa huono idea, ei meinannut oikein mitenkään aluks pysyä ajoneuvot hyppysissä :S
lainaa
Asku

Rekisteröitynyt 25.08.2007

25.11.2011 klo 13.23 1 tykkää tästä

Shut up and take my money. Tuota tankkaussysteemiä mietin, että toivottavasti ei tartte olla joka toinen minuutti tankkaamassa. Voihan sitä toki ottaa toisen auton vierestä. Tosi kiva kun liekinheittimet jne. on tulossa takaisin. :]
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

25.11.2011 klo 13.30 1 tykkää tästä

- ovia voi lukita ja linnoittautua rakennuksiin
ois jeesh kun johokin burger shottiin vois linnoutautua ja ottaa pankkivankeja
- autot täytyy tankata
toivottavasti bensiksi' riittä ja varastetuissa autoissa ei ole aina täyttä tankkia
- pelissä on laajoja sisätiloja kuten kauppakeskuksia, sairaaloita, poliisiasemia ja viemäritunnelistoja
Jee!
- säätila vaikuttaa peliin
Toivottavasti ihmiset reagoivat myös
-pelissä voi ottaa osaa laittomiin häkkitappeluihin ja kädenvääntökisoihin
Pleikkari ohjaimen analogit meni paskaksi sen kädenvääntö runkkausken takia GTA IVsen lisärissä
- pelissä voi tehdä kotikutoisia aseita
en usko että ihan DR2 tasolle päästään
lainaa
TaikaTatti

Rekisteröitynyt 01.12.2010

25.11.2011 klo 13.30

mahtavalta kuulostaa :)
lainaa
eisshhs

25.11.2011 klo 13.33 1 tykkää tästä

Tuo San Andreaksesta tuttu kestävyyden parantaminen on helvetin hyvä idea!
lainaa
ASdmann

25.11.2011 klo 13.38

Kuulostavat kyllä jonkun random tyypin keksimiltä

Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.
lainaa
Zektoree

Rekisteröitynyt 28.09.2011

25.11.2011 klo 13.42 1 tykkää tästä

Kuulostaa aivan mahtavalta. En usko, että auton tankkaus tulee olemaan ongelma. Mafia 2:ssahan piti tankata auto aina kun bensa oli lopussa, mutta tätä tarvitsi tehdä melko harvoin tai vaihtoehtoisesti ei ollenkaan jos varasti vaan toisen auton.

Kaikki asiat mitä listasitte tuossa ylhäällä kuulostaa mielestäni todella loistavalta. Tilaan varmasti ennakkoon niin suuren Extended Limited Special Collector's Kick Ass Ballsack Editionin kuin on vain mahdollista :D
lainaa
UberJonez

Rekisteröitynyt 28.04.2011

25.11.2011 klo 13.47

ASdmann kirjoitti:
Kuulostavat kyllä jonkun random tyypin keksimiltä

Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.


Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.

Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.
lainaa
Ir2

25.11.2011 klo 13.48 1 tykkää tästä

Vanillarodeo kirjoitti:
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.


Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.
lainaa
villeee

25.11.2011 klo 14.02

Ir2 kirjoitti:
Vanillarodeo kirjoitti:
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.


Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.


Muuten samaa mieltä, mutta tuohon vikaan lauseeseen on kyllä pakko puuttua. GTA4 oli mielestäni ensimmäinen peli joka oikeasti pyrki realistisuuteen. Kaikki aiemmat on vedetty tahallaan hieman yli.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.11.2011 klo 14.06

villeee kirjoitti:
Ir2 kirjoitti:
Vanillarodeo kirjoitti:
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.


Mikä tässä on huonoa? Tuohan on realistista, ja GTA:t ovat mielestäni aina pyrkineet enemmän realistisuuteen kuin elokuvamaisuuteen.


Muuten samaa mieltä, mutta tuohon vikaan lauseeseen on kyllä pakko puuttua. GTA4 oli mielestäni ensimmäinen peli joka oikeasti pyrki realistisuuteen. Kaikki aiemmat on vedetty tahallaan hieman yli.


Kyllä tääkin hiukka heittää yli.
lainaa
ihmemies

25.11.2011 klo 14.09 1 tykkää tästä

"pelissä voi tehdä kotikutoisia aseita" -->päähenkilö on siis MacGyver
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.11.2011 klo 14.31

eisshhs kirjoitti:
Tuo San Andreaksesta tuttu kestävyyden parantaminen on helvetin hyvä idea!

No ei todellakaan ole. Oli pirun ärsyttävää käydä aina välillä rämppäämässä X:ää jossain kuntosalilla, jottei hahmosta tullut hidasta läskiä. Olisi paras, kun kestävyyttä ja muita attribuutteja voisi kerätä ympäristöstä. Tämä nostaisi motivaatiota tutkia paikkoja. Samojen aktiviteettien suorittaminen uudelleen ja uudelleen ei ole mielekästä.
lainaa
JackZap

25.11.2011 klo 14.34

Olen varma että sen parin kerran jälkeen tuo auton tankkaus käy vituttamaan, mutta ei tietenkään niin paljon että kiinnostus laskisi. Huonoa GTA:ta ei ole.
lainaa
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

25.11.2011 klo 14.41

Vanillarodeo kirjoitti:
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään.


Onko sitten oikeassa elämässä, pankkiryöstäjillä "aina täysi tankki-tila" päällä? Ei ole. Loistava idea se on! :3
lainaa
ASdmann

25.11.2011 klo 14.47

UberJonez kirjoitti:

Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.

Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.

Sori, oot väärässä aika pahasti.

Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.11.2011 klo 14.53

Tää sama listaus oli jo vuodettu ajat sitten jostain toiselta taholta. Ja siitäkin uutisoitiin täällä V2:ssa. Että mitäs perkelettä?
lainaa
ghjk

25.11.2011 klo 14.55

UberJonez kirjoitti:
ASdmann kirjoitti:
Kuulostavat kyllä jonkun random tyypin keksimiltä

Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.


Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.

Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.


Kyllä tuo ajotaitojen kehittyminen kuulostaa minustakin huonolta idealta. Ymmärtäisin, jos pelissä pelattaisiin juuri ajokortin saaneella nuorella, mutta käsittääkseni päähenkilö on tässä jonkun verran vanhempi. Luulisi, että olisi jo oppinut ajamaan. Lisäksi jokaisen pelaajan omat ajotaidot kehittyvät pelissä ihan muutenkin.
lainaa
viljami

25.11.2011 klo 15.08

mistä lähtien huhuja on alettu vuotaa? tai mitä eroa on vuodetulla huhulla ja tavallisella huhulla?
lainaa
39809

25.11.2011 klo 15.17

Autojen ovien lukitseminen olis tarpeen kun kytät on aina välittömästi repimässä ulos ja pidättämässä.

Bensavana räjäytykset saattaa aiheuttaa tarpeetonta epärealististä kikkailua ? nykyäänhän kaikille on selvää ettei nää hollywood kikat toimi oikeesti ja ovat lähinnä lapsellisia.
lainaa
Jarski

25.11.2011 klo 15.19

ASdmann kirjoitti:

Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.


Et oo varmaa San Andreasia edes pelannut oikeasti. Olihan siinä autoilla tuollainen systeemi ja se toimi mielestäni erittäin hyvin.
lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

25.11.2011 klo 15.33

Voi vatun viemärit! Eikö niitä nyt ole jo koluttu ihan tarpeeksi peleissä!?
lainaa
19210

25.11.2011 klo 16.15 1 tykkää tästä

39809 kirjoitti:
Bensavana räjäytykset saattaa aiheuttaa tarpeetonta epärealististä kikkailua ? nykyäänhän kaikille on selvää ettei nää hollywood kikat toimi oikeesti ja ovat lähinnä lapsellisia.


Voi helekutarallaa nyt nuori mies... Ei GTA:t koskaan ole olleet realistisuuden perään. Ei realistinen peli ole hauska. Tottakai tämmöistä kikkailua on saatava peliin ihan taktistena elementtinäkin. Bensatankkien pamauttelu ja kaaoksen hallinta on aina ollut osa GTA:n henkeä.
lainaa
Naminami

25.11.2011 klo 16.19

ASdmann kirjoitti:
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.

Samalla tavalla kuin San Andreaksessa? Kuulostaa hyvältä
lainaa
ArtemisFlow

Rekisteröitynyt 05.03.2011

25.11.2011 klo 16.20

Laittomia kädenvääntökilpailuja

AAAWWWW
YYEEAAHHH
lainaa
hoh

25.11.2011 klo 16.20

Teukku kirjoitti:
Voi vatun viemärit! Eikö niitä nyt ole jo koluttu ihan tarpeeksi peleissä!?

Joku pelkää pimeää
lainaa
Päärynä

25.11.2011 klo 16.22

Naminami kirjoitti:
ASdmann kirjoitti:
Ja miten muka aikoisivat toteuttaa tämän?
"- pelihahmon autonajokyvyt paranevat kokemuksen myötä" Jos osaan jo valmiiks ajaa niin vaikeutetaanko mun ajamista jotenkin pelissä? Sehän ois ihan pe*seestä.

Samalla tavalla kuin San Andreaksessa? Kuulostaa hyvältä

Kiitos ei. Eihän siinä oo mitään järkee että autot tottelee pelin alussa erilailla ku pelin lopussa.
lainaa
Aquq

Rekisteröitynyt 05.06.2010

25.11.2011 klo 16.30

Omaan makuun IV meni jo liian realistiseksi. Vice City on ja pysyy parhaimpana GTA:na.
lainaa
Camaron

25.11.2011 klo 17.51

Olen pelannut San Andreasin 3 kertaa läpi, miksi en muista mitään ajotaitoa?
lainaa
ppp

25.11.2011 klo 17.53

"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?
lainaa
vuoto

25.11.2011 klo 18.35

- eläimiä ei voi tankata
lainaa
peligondoli

25.11.2011 klo 18.40

- pc-pelaajat tulevat marmattamaan siitä, että konsolien olemassaolo on taas jotenkin pilannut Ainoiden Oikeiden Tosi Pelaajien GTA-nautinnon
lainaa
jeejeejepajee

25.11.2011 klo 18.41

Camaron kirjoitti:
Olen pelannut San Andreasin 3 kertaa läpi, miksi en muista mitään ajotaitoa?


Ei lapsena koettuja asioita välttämättä muista niin kovin hyvin.

Kyllä siinä sellainen oli.
lainaa
Weteraani

25.11.2011 klo 18.48

ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Minäpä luulen että ennemmin pelaajat älähtäisivät, jos pitäisi jotain faijaa leikkiä.
lainaa
MUrSuuu

Rekisteröitynyt 29.05.2011

25.11.2011 klo 19.31

Jos nuo huhut ovat totta niin hyvältä vaikuttaa! Paitsi tuo ajokokemus juttu on mielestäni aika turha, koska ei siinä ole mitään järkeä, että jos osaan jo valmiiksi ajaa niin ajotaitojani yritetään huonontaa.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

25.11.2011 klo 19.31

Ei nyt oikeesti mitään uutta San Andreasta kehitettävine hahmoineen -_- San Andreas on edelleen pelisarjan heikoin lenkki, suureksi osaksi "kehitettävän" hahmon vuoksi. Roolipelit on hyviä, mutta kyseiset roolipelielementit ei GTA-sarjaan mielestäni kuulu.
lainaa
Tonto-

Rekisteröitynyt 03.05.2008

25.11.2011 klo 20.58 2 tykkää tästä

Toivottavasti San Andreaksessa on halvemmat bensan hinnat kuin täällä.
lainaa
000pa

25.11.2011 klo 21.51

ppp kirjoitti:
"- peliss? ei ole lapsia, eik? tule olemaankaan"

H?lm??... Onkohan syyn?, ett? joku kukkahattut?ti saattaisi ?l?ht???
Toi lista ei oo aito lista GTA V:n ominaisuuksista. Se nyt on selv?, mutta silti en ymm?rr? miksi GTA peliin pit?is jotain lapsia saada? Onko joku oikeesti niin sairasmielinen ett? peli olis parempi jos siin? p??sis lapsia ampumaan. Ymm?rr?n ett? esim. r?iskint?nettipeleiss? virtuaali ihmisten tappaminen on osa sit? kilpailuhenkee. Kilpailuhan on aina j?nn??, mutta eikai joku tosissaan nauti vain siit? ett? p??see verta lenn?tt?m??n ja mahollisesti raajoja irrottelemaan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.11.2011 klo 22.48

ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
lainaa
Pioneeri

Rekisteröitynyt 09.08.2009

25.11.2011 klo 23.10

Mitä te valitatte oikein näistä pelaajan kehittämis jutuista tälläiset ominaisuudet pidentävät peli ikää kun on muutakin tekemistä kuin tehtävät ja poliisien tappaminen joka sai minut kyllästymään IVeehen nopeasti hyvä vain että tulee lisää kaikkea pikku sälää minä tykkään.

San Andreas on edelleen se paras juuri sen tekemisen paljouden takia kaikkineen taitoineen ja pikku tekemisineen.
lainaa
ernest

26.11.2011 klo 09.10

tagman kirjoitti:
ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.
lainaa
ernest

26.11.2011 klo 09.33

tagman kirjoitti:
ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.
lainaa
CarlJohnsonIsWasted

26.11.2011 klo 11.08

ernest kirjoitti:
tagman kirjoitti:
ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.


1 peli ajalta jolloin pelit olivat pienen "syrjäytyneen mielenvikaisen" porukan viihdettä ja vielä isometrinen pikselimössöpeli?

hurraa

San Andreaskeen kuuluu taitojen kehitys mukaanlukien ajotaito. Eikä se edes ollut SAssa mikään sellainen että kuski automaattisesti kääntää päin seinää kun ajotaito on huono vaan se vaikutti ainoastaan vähän reaktioaikoihin ja voimakkuuteen
lainaa
Paras_GTA

26.11.2011 klo 12.18

Jos nämä huhut olisivat totta niin tämä peli tulee olemaan helvetin hyvä :D
lainaa
ernest

26.11.2011 klo 12.18

tagman kirjoitti:
ppp kirjoitti:
"- pelissä ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan"

Hölmöä... Onkohan syynä, että joku kukkahattutäti saattaisi älähtää?

Varmasti. Ei tule mieleen suurempaa tabua kuin lapset pelissä, jotka eivät ole kuolemattomia ja ovat pelaajan nirhattavissa.
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.
lainaa
Jarski

26.11.2011 klo 17.48

ernest kirjoitti:
et taida olla koskaan fallout 2sta pelannu? Siinä sai lapsia nirhata jos päätti niin tehä.


Et taida olla koskaan Fallout 2:sta pelannut? Euroopassa myytävässä versiossa ei ole lapsia pelissä
lainaa
ppp

26.11.2011 klo 23.16

000pa kirjoitti:
ppp kirjoitti:
"- peliss? ei ole lapsia, eik? tule olemaankaan"

H?lm??... Onkohan syyn?, ett? joku kukkahattut?ti saattaisi ?l?ht???
Toi lista ei oo aito lista GTA V:n ominaisuuksista. Se nyt on selv?, mutta silti en ymm?rr? miksi GTA peliin pit?is jotain lapsia saada? Onko joku oikeesti niin sairasmielinen ett? peli olis parempi jos siin? p??sis lapsia ampumaan. Ymm?rr?n ett? esim. r?iskint?nettipeleiss? virtuaali ihmisten tappaminen on osa sit? kilpailuhenkee. Kilpailuhan on aina j?nn??, mutta eikai joku tosissaan nauti vain siit? ett? p??see verta lenn?tt?m??n ja mahollisesti raajoja irrottelemaan.

Oma mielipide on se, että tällaisissa peleissä pelaaja saa juuri itse valita, mitä tekee (voi esim. pelata jonkunlaista roolia). Lapsia ei ole pakko tappaa jos ei halua, eikä paljon muitakaan sivullisia. Omasta mielestä on jotenkin hölmöä ajatella, että aikuisia saa tappaa, mutta lapsia ei (pieni kärjistys).

Tässä pelissä eläimet ovat sentään mukana, mutta toinen esimerkki oudosta moraalista on nämä tapaukset, joissa on valitettu siitä, että peleissä tapetaan eläimiä. Eli taas: ihmisten tappaminen OK, eläinten tappaminen KIELLETTY
lainaa
Jep

27.11.2011 klo 00.02

Vanillarodeo kirjoitti:
Tankkaus kyllä kuulostaa ideana vähän huonolta. Esimerkiksi jos ryöstät auton tiukan pakomatkan kesken ja siinä ei olekaan bensaa jäljellä yhtään. Ajotaitojen kehittyminen myös oli mielestäni jo san andreaksassa huono idea, ei meinannut oikein mitenkään aluks pysyä ajoneuvot hyppysissä :S


Mitä valitat? Realistista se on. Jos ei ole bensaa, ei ole. Sitten varastetaan toinen auto, tai jatketaan jalan. Kaltaisesi pullamössöpelaajat pilaavat koko pelialan vaatimalla kaikkiin asioihin helpotusta.
lainaa
huhujasiellähuhujatä

27.11.2011 klo 11.04

Kunhan bensa ei lopu joka 10 kilometrin välein täydellä tankilla niin ok

koska pelin alueen mittakaavaa ja ajan käsitystä on pienennetty niin vähän pelottaa että täysi bensatankillinenkin riittää vain hetkeksi. eihän täysi bensatankki riitä kuin 6 tunnin intensiiviseen ajoon ja se aika kuluu hujauksessa GTAssa

mutta todellinen yllätys olisi tuo bensan räjäyttäminen. juuri kun se on ollut räikeimpänä esimerkkinä murretuista hollywoodin myyteistä. no ehkä Rockstar haluaa parodioida sitä kuten muutakin Hollywoodin elämää. ehkäpä nähdään joku todella ylilyöty bensaräjähdys

plus mitäköhän eläimiä? perus linnut+koirat+kissat? vai onko mukana joku eläintarha jossa voi käydä lopettamassa gorillan, leijonan, jääkarhun ja sarvikuonon? tai sitten vapauttaa ne ja alkaa ace venturaksi?
lainaa
purblez

24.12.2011 klo 03.45

Siis aivan täydellistä olen aina toivonu että peliin tulisi juuri tuollaista tankkausta ynms!! ja sankun tyyliin! jes
lainaa
flöflö

28.12.2011 klo 20.50

Olen odottanutkin sitä että autot tankataan. Aitoutta peliin. Jo San Andreakseen yritin asentaa fuel modia muttei sekään kyllä toiminut.
lainaa
Reco

16.02.2012 klo 21.15

ASdmann kirjoitti:
UberJonez kirjoitti:

Kirjoituksesi ulkonäöstä voisi päätellä ettet ole polkupyörää isompaa vehjettä koskaan ajanutkaan koska ei taida ikä riittää.

Ja miten toteuttaa tuo ajotaitojen nousu peliä pelatessa? Ei varmaan vaikeaa kun oli kyseinen ominaisuus jo San Andreaksessa.

Sori, oot väärässä aika pahasti.

Mut ei ollu kyllä Santussakaan tollasta. Siinä oli vaan taito moottoripyörille. Kun se taito parani, vaati pyörällä kaatuminen kovemman osuman.
Autollehan mitään tollasta on mahotonta tehä järkevästi.


En sit tiiä mitä piraatti versioo oot San Andreaksesta pelannu vai pelkästään koodeilla pelannu, Mutta kyllä kyseisessä pelissä on Ajotaito ominaisuus. Vaikka kuinka väität vastaan.
lainaa
Minda

16.05.2013 klo 19.47

Gta v löytyy 5 kertainen turbo ja matkustamis muoto
lainaa
masatheman

Rekisteröitynyt 16.09.2013

16.09.2013 klo 18.32

autojen tankkaus on paska idea no mut aion ostaa siitä huolimatta pelin
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova