Tuorein sisältö

Tältä näytti peruttu Bourne-peli

15.05.2011 klo 14.00 | Luettu: 19434 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

1up kertoo peruutuksen uhriksi yritysfuusioiden myötä joutuneesta Bourne-kirjoihin/elokuviin perustuvasta pelistä. Sen nimi oli Treadstone ja verkkoon on valahtanut aikainen pelivideo:



Tarinaa ja kuvia pelistä löytyy täältä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< PSN heräsi eloon vii... Monta tuntia Old Rep... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (25 viestiä)

Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

15.05.2011 klo 14.06

ei mitään fuusioita lol peli peruuntui koska rahoitus loppui kun matt damon ei mennyt mukaan koska "pelit ovat liian väkivaltaisia" onneksi siinä hänen elokuvassaan ei tapettu ketään =D
http://news.softpedia.com/news/Matt-Damon-Considers-Bourn
lainaa
Hyvariw

15.05.2011 klo 14.11

gta:ssa pitäis olla toi hostage juttu
lainaa
Prisoner

15.05.2011 klo 14.17

tuli jotenki SC: Conviction mieleen...
lainaa
qqq

15.05.2011 klo 14.20

Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
lainaa
jokuesa

15.05.2011 klo 14.38

qqq kirjoitti:
Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.

Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
lainaa
Buuuu

15.05.2011 klo 14.42

No eipä ollut mikään menetys tämä peli. Hyvä vain ettei julkaistu.
lainaa
Muffinssi

Rekisteröitynyt 04.01.2011

15.05.2011 klo 14.46

Wilhelm scream :)
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

15.05.2011 klo 15.06

Jätkällä on joku valkoisia laasereita ampuva sädepyssy.
lainaa
jounihat

15.05.2011 klo 15.07

jokuesa kirjoitti:
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin


Niin, koska jostain syystä tappaminen on se ainoa asia josta tehdään pelattavia kohtauksia. Olisi kiva nähdä joskus peli, jossa ampumiskohtaukset ovat välianimaatioita ja kaikki muu sitä peliä.

(Heavy Rainissa oli sentään jotain muutakin, ja aika kovat on odotukset LA Noirea kohtaan tässä mielessä.)
lainaa
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

15.05.2011 klo 15.24

Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.
lainaa
joku_hintti_kuiteski

15.05.2011 klo 15.45

Valitetaanpa nyt keskeneräisen pelin ampumisääniä. Tuskin ne sitä Wilhelm screamia lopulliseen peliin olisivat jättäneet.
Kuitenkin, tuo panttivangin kanssa loikkaaminen vaikutti kivalta idealta. Tarvitaan enemmän pelejä joissa voisi käyttää tällaista vertikaalia toimintaa.
lainaa
Uhkailu

15.05.2011 klo 16.04

Threatening = kaadetaan panttivanki maahan ja ammutaan kuula päähän


Joka päivä oppii jotakin uutta
lainaa
shaibe

15.05.2011 klo 16.13

pErFecTONe kirjoitti:
Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.


Yleensä kun joku viittaa homomaisuuteen, se henkilö epäilee omaa seksuaalisuuttaan.
lainaa
Evoxia

15.05.2011 klo 16.20

Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.
lainaa
hohhoijaa

15.05.2011 klo 16.39

Mitä täällä vingutaan videosta, joka on ilmiselvästi vain konsepti-demo eikä vastaa lopullista peliä luultavasti mitenkään?
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

15.05.2011 klo 17.03

hohhoijaa kirjoitti:
Mitä täällä vingutaan videosta, joka on ilmiselvästi vain konsepti-demo eikä vastaa lopullista peliä luultavasti mitenkään?
Koska täällä nyt satutaan yleisesti vinkumaan ihan kaikesta. Pahempi ininä ku Suomen kesäillassa.
lainaa
ihankoTotta

15.05.2011 klo 17.10

shaibe kirjoitti:
pErFecTONe kirjoitti:
Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.


Yleensä kun joku viittaa homomaisuuteen, se henkilö epäilee omaa seksuaalisuuttaan.


no jopa oli mullistava teoria sinulla
lainaa
äläpojuguruile

15.05.2011 klo 17.20

Evoxia kirjoitti:
Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.


hohhoijaa... järjen käyttö ennen kommentointia olisi suotavaa.
lainaa
RtA

15.05.2011 klo 17.33

threatening kohassa ampu sen tyypin :D
lainaa
Spongge

Rekisteröitynyt 11.08.2010

15.05.2011 klo 17.35

tagman kirjoitti:
Jätkällä on joku valkoisia laasereita ampuva sädepyssy.

Joku muukin huomasi
lainaa
Evoxia

15.05.2011 klo 17.42

äläpojuguruile kirjoitti:
Evoxia kirjoitti:
Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.


hohhoijaa... järjen käyttö ennen kommentointia olisi suotavaa.


Selventäisitkö hieman? Vai yrititkö vain saada aikaiseksi jotain "fiksua" comebackiä?
lainaa
Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

15.05.2011 klo 17.44

Näyttää heikolta Gta4 pelin modilta
lainaa
niinvarmaanpohjautuu

15.05.2011 klo 22.53

SC Convictioninhan yksi suurista esikuvista oli Bourne. ei mikään ihme että tämä vaikuttaa samanlaiselta

eka peli sai keskinkertaisia arvosteluja ja mielestäni se oli siltikin aivan yliarvostettu. yksi huonoimpia tämän sukupolven pelejä joten eipä haittaa

ja onhan Damon ihan oikeassa. leffoissa Bourne tappaa n. 10 ihmistä joista lähes kaikki ovat mielettömiä ammattitappajia ja muuten yrittää välttää huomiota ja tappoja. se peli sen sijaan on pelkkää random vartioiden yms lahtaamista

olisko aika kaivaa se vanha Convictionin konsepti naftaliinista? sen pummi-Samin toiminta näytti paljon Bournemaisemmalta kuin tämä.
lainaa
Slapa

15.05.2011 klo 23.07

jokuesa kirjoitti:
qqq kirjoitti:
Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.

Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin


Mun mielestä täytyy huomioida myös se, että pelit ovat yleensä kestoltaan pikkasen pidempiä kuin leffat. Mulle ei tule heti mieleen peliä jossa tapetaan kovasti enemmän jengiä kun miettii jotain peliä saman tyylisen leffan kanssa, siis siinä 1,5-2 tunnin aikana.
lainaa
Evoxia

16.05.2011 klo 00.14

Mitä tuosta äidin haastattelusta ymmärsin niin Damon ei kieltäytynyt siksi että pelissä on enemmän väkivaltaa kuin elokuvissa vaan siksi ettei hyväksy peliväkivaltaa tai sitä että annetaan lapsen "tehdä väkivaltaa" pelien kautta. Tämä siis äidin suusta ei suoraan Matt Damonin.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova