15.05.2011 klo 14.00 | Luettu: 19430 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
1up kertoo peruutuksen uhriksi yritysfuusioiden myötä joutuneesta Bourne-kirjoihin/elokuviin perustuvasta pelistä. Sen nimi oli Treadstone ja verkkoon on valahtanut aikainen pelivideo:
ei mitään fuusioita lol peli peruuntui koska rahoitus loppui kun matt damon ei mennyt mukaan koska "pelit ovat liian väkivaltaisia" onneksi siinä hänen elokuvassaan ei tapettu ketään =D http://news.softpedia.com/news/Matt-Damon-Considers-Bourn
Hyvariw
15.05.2011 klo 14.11
gta:ssa pitäis olla toi hostage juttu
Prisoner
15.05.2011 klo 14.17
tuli jotenki SC: Conviction mieleen...
qqq
15.05.2011 klo 14.20
Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
jokuesa
15.05.2011 klo 14.38
qqq kirjoitti: Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
Buuuu
15.05.2011 klo 14.42
No eipä ollut mikään menetys tämä peli. Hyvä vain ettei julkaistu.
Jätkällä on joku valkoisia laasereita ampuva sädepyssy.
jounihat
15.05.2011 klo 15.07
jokuesa kirjoitti: Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
Niin, koska jostain syystä tappaminen on se ainoa asia josta tehdään pelattavia kohtauksia. Olisi kiva nähdä joskus peli, jossa ampumiskohtaukset ovat välianimaatioita ja kaikki muu sitä peliä.
(Heavy Rainissa oli sentään jotain muutakin, ja aika kovat on odotukset LA Noirea kohtaan tässä mielessä.)
Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.
joku_hintti_kuiteski
15.05.2011 klo 15.45
Valitetaanpa nyt keskeneräisen pelin ampumisääniä. Tuskin ne sitä Wilhelm screamia lopulliseen peliin olisivat jättäneet.
Kuitenkin, tuo panttivangin kanssa loikkaaminen vaikutti kivalta idealta. Tarvitaan enemmän pelejä joissa voisi käyttää tällaista vertikaalia toimintaa.
Uhkailu
15.05.2011 klo 16.04
Threatening = kaadetaan panttivanki maahan ja ammutaan kuula päähän
Joka päivä oppii jotakin uutta
shaibe
15.05.2011 klo 16.13
pErFecTONe kirjoitti: Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.
Yleensä kun joku viittaa homomaisuuteen, se henkilö epäilee omaa seksuaalisuuttaan.
Evoxia
15.05.2011 klo 16.20
Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.
hohhoijaa
15.05.2011 klo 16.39
Mitä täällä vingutaan videosta, joka on ilmiselvästi vain konsepti-demo eikä vastaa lopullista peliä luultavasti mitenkään?
SC Convictioninhan yksi suurista esikuvista oli Bourne. ei mikään ihme että tämä vaikuttaa samanlaiselta
eka peli sai keskinkertaisia arvosteluja ja mielestäni se oli siltikin aivan yliarvostettu. yksi huonoimpia tämän sukupolven pelejä joten eipä haittaa
ja onhan Damon ihan oikeassa. leffoissa Bourne tappaa n. 10 ihmistä joista lähes kaikki ovat mielettömiä ammattitappajia ja muuten yrittää välttää huomiota ja tappoja. se peli sen sijaan on pelkkää random vartioiden yms lahtaamista
olisko aika kaivaa se vanha Convictionin konsepti naftaliinista? sen pummi-Samin toiminta näytti paljon Bournemaisemmalta kuin tämä.
Slapa
15.05.2011 klo 23.07
jokuesa kirjoitti:
qqq kirjoitti: Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
Mun mielestä täytyy huomioida myös se, että pelit ovat yleensä kestoltaan pikkasen pidempiä kuin leffat. Mulle ei tule heti mieleen peliä jossa tapetaan kovasti enemmän jengiä kun miettii jotain peliä saman tyylisen leffan kanssa, siis siinä 1,5-2 tunnin aikana.
Evoxia
16.05.2011 klo 00.14
Mitä tuosta äidin haastattelusta ymmärsin niin Damon ei kieltäytynyt siksi että pelissä on enemmän väkivaltaa kuin elokuvissa vaan siksi ettei hyväksy peliväkivaltaa tai sitä että annetaan lapsen "tehdä väkivaltaa" pelien kautta. Tämä siis äidin suusta ei suoraan Matt Damonin.
Keskustelut (25 viestiä)
Rekisteröitynyt 25.07.2007
15.05.2011 klo 14.06
http://news.softpedia.com/news/Matt-Damon-Considers-Bourn
15.05.2011 klo 14.11
15.05.2011 klo 14.17
15.05.2011 klo 14.20
15.05.2011 klo 14.38
Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
15.05.2011 klo 14.42
Rekisteröitynyt 04.01.2011
15.05.2011 klo 14.46
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.05.2011 klo 15.06
15.05.2011 klo 15.07
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
Niin, koska jostain syystä tappaminen on se ainoa asia josta tehdään pelattavia kohtauksia. Olisi kiva nähdä joskus peli, jossa ampumiskohtaukset ovat välianimaatioita ja kaikki muu sitä peliä.
(Heavy Rainissa oli sentään jotain muutakin, ja aika kovat on odotukset LA Noirea kohtaan tässä mielessä.)
Rekisteröitynyt 22.06.2008
15.05.2011 klo 15.24
15.05.2011 klo 15.45
Kuitenkin, tuo panttivangin kanssa loikkaaminen vaikutti kivalta idealta. Tarvitaan enemmän pelejä joissa voisi käyttää tällaista vertikaalia toimintaa.
15.05.2011 klo 16.04
Joka päivä oppii jotakin uutta
15.05.2011 klo 16.13
Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.
Yleensä kun joku viittaa homomaisuuteen, se henkilö epäilee omaa seksuaalisuuttaan.
15.05.2011 klo 16.20
Silmät saa avata ennen kommentoimista.
15.05.2011 klo 16.39
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.05.2011 klo 17.03
Mitä täällä vingutaan videosta, joka on ilmiselvästi vain konsepti-demo eikä vastaa lopullista peliä luultavasti mitenkään?
15.05.2011 klo 17.10
Homon näköstä toi ampuminen, ase vaan vähän heilahtaa.
Yleensä kun joku viittaa homomaisuuteen, se henkilö epäilee omaa seksuaalisuuttaan.
no jopa oli mullistava teoria sinulla
15.05.2011 klo 17.20
Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.
hohhoijaa... järjen käyttö ennen kommentointia olisi suotavaa.
15.05.2011 klo 17.33
Rekisteröitynyt 11.08.2010
15.05.2011 klo 17.35
Jätkällä on joku valkoisia laasereita ampuva sädepyssy.
Joku muukin huomasi
15.05.2011 klo 17.42
Jos et huomaa niin ennen sitä kaatoa hahmo pitää asetta panttivangin kylkiluita vasten.
Silmät saa avata ennen kommentoimista.
hohhoijaa... järjen käyttö ennen kommentointia olisi suotavaa.
Selventäisitkö hieman? Vai yrititkö vain saada aikaiseksi jotain "fiksua" comebackiä?
Rekisteröitynyt 18.01.2010
15.05.2011 klo 17.44
15.05.2011 klo 22.53
eka peli sai keskinkertaisia arvosteluja ja mielestäni se oli siltikin aivan yliarvostettu. yksi huonoimpia tämän sukupolven pelejä joten eipä haittaa
ja onhan Damon ihan oikeassa. leffoissa Bourne tappaa n. 10 ihmistä joista lähes kaikki ovat mielettömiä ammattitappajia ja muuten yrittää välttää huomiota ja tappoja. se peli sen sijaan on pelkkää random vartioiden yms lahtaamista
olisko aika kaivaa se vanha Convictionin konsepti naftaliinista? sen pummi-Samin toiminta näytti paljon Bournemaisemmalta kuin tämä.
15.05.2011 klo 23.07
Matt Damon on osittain oikeassa väkivaltaisuuden suhteen. Jos elokuvissa tapettaisiin yhtä paljon kuin peleissä, kukaan ei pitäisi niiden elokuvien tarinoita uskottavina. Rambot ja muut tuollaiset popkorni leffat ovat ehkä ainoita, jotka sille tasolle menevät väkivaltaisuutensa puolesta.
Eipä oo koskaan tullu ajateltua asiaa näin, aika mielenkiintoista. Peleissä varmaan noin 80% tappamista ja 20% tarinaa, leffoissa kevyesti toisinpäin
Mun mielestä täytyy huomioida myös se, että pelit ovat yleensä kestoltaan pikkasen pidempiä kuin leffat. Mulle ei tule heti mieleen peliä jossa tapetaan kovasti enemmän jengiä kun miettii jotain peliä saman tyylisen leffan kanssa, siis siinä 1,5-2 tunnin aikana.
16.05.2011 klo 00.14