Tässä MMO:ssa ei kannata kuolla
Muutama peli on tehnyt saman tempun ennenkin, mutta Paradox Interactiven ilmaiseksi pelattava Salem on ensimmäinen MMO, jossa kuoleminen tarkoittaa pelin aloittamista kokonaan alusta. Kotaku kertoo, että väärät päätökset saattavat johtaa kuolemaan, kaikkien varusteiden menettämiseen ja lähtöpisteeseen palaamiseen, uuden hahmon kanssa.
Alla olevassa videossa Salemista kerrotaan lisää, ilmeisesti peli ottaa hieman vaikutteita myös Minecraftista. Salem ilmestyy PC:lle tämän vuoden aikana.
Alla olevassa videossa Salemista kerrotaan lisää, ilmeisesti peli ottaa hieman vaikutteita myös Minecraftista. Salem ilmestyy PC:lle tämän vuoden aikana.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.01.2011 klo 11.08
21.01.2011 klo 11.11
Tai kuvitelkaa sitä ragen määrää kun pelaajat voi tappaa toisiaan ja tuhota toistensa rakennuksia ;P
Rekisteröitynyt 07.12.2009
21.01.2011 klo 11.22
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.01.2011 klo 11.53
Rekisteröitynyt 11.10.2007
21.01.2011 klo 12.38
Onhan noita kaikenlaisia HC kerrasta poikki pelejä ollut MUD ajoista asti. Kyllähän noihin tulee erityylinen pelaajaporukka ja yhteisö kuin peleihin joissa kuolemalla ei ole väliä.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
21.01.2011 klo 12.43
Rekisteröitynyt 14.12.2007
21.01.2011 klo 17.11
Rekisteröitynyt 04.01.2011
21.01.2011 klo 18.25
21.01.2011 klo 19.38
Onhan noita kaikenlaisia HC kerrasta poikki pelejä ollut MUD ajoista asti. Kyllähän noihin tulee erityylinen pelaajaporukka ja yhteisö kuin peleihin joissa kuolemalla ei ole väliä.
Aivan totta. Näihin hakeutuu ne paskamaisimmat pelaajat.
21.01.2011 klo 20.10
21.01.2011 klo 21.17
tulee mieleen south parkin WOW-osa kun joku no-life tappaa kaikki muut pelaajat. tähänkin peliin tulee varmaan joku jengi jonka tavoite on vaan tappaa kaikki muut
23.01.2011 klo 23.32