L.A. Noiren käsikirjoitus on järkälemäinen eepos
PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle tänä vuonna odotettavissa olevan L.A. Noire -toimintaseikkailupelin käsikirjoitus on jo noin 22 000 sivun laajuinen, paljastaa MTV Multiplayer. Team Bondin perustajajäsen Brendan McNamara kertoo laajuuden vastaavan noin 12 elokuvan tai televisiosarjan kahden vuoden jaksojen käsikirjoituksia.
Pelien käsikirjoitukset eroavat kuitenkin suuresti elokuvakäsikirjoituksista, sillä jokaisen pelaajan tekemän pelillisen valinnan seuraukset on käsikirjoitettava erikseen.
Pelien käsikirjoitukset eroavat kuitenkin suuresti elokuvakäsikirjoituksista, sillä jokaisen pelaajan tekemän pelillisen valinnan seuraukset on käsikirjoitettava erikseen.
Keskustelut (9 viestiä)
25.03.2010 klo 13.14
Rekisteröitynyt 15.09.2008
25.03.2010 klo 14.15
Kyllä, ja ihan multiplatteri vielä, ei mitään yksinoikeus hömpötyksiä.
Hienointahan tässä on se, että se on Rockstarin peli. Olis vaan tosi kiva tietää pelin gameplaysta jotain konkreettista.. Koska tietääkseni gameplaysta ei oo sellasia tietoja, että esim. onko kyseessä 3rd person, fixatut kamerat, free roam, mitä? Kiinnostais oikein paljonkin tietää.
Edit. Wikipedian mukaan sandbox. Oishan se loogista ainakin (ja hienoa).
25.03.2010 klo 15.04
Kyllä, ja ihan multiplatteri vielä, ei mitään yksinoikeus hömpötyksiä.
Tuohon vielä lisäisivät kunnollisen pc julkaisun..
Wikipedian mukaan sandbox. Oishan se loogista ainakin (ja hienoa).
Eikö noita sandbox pelejä ole jo ihan riittävästi? Itse en ainakaan jaksa pelata sellaisia.. ennemmin elokuvamaisia putkijuoksuja.
25.03.2010 klo 15.24
Rekisteröitynyt 15.09.2008
25.03.2010 klo 17.55
Rekisteröitynyt 17.09.2007
25.03.2010 klo 19.56
Rekisteröitynyt 04.11.2007
25.03.2010 klo 20.44
Mitä kummaa? Täällä vihataa sandboxeja? Mitä vikaa niissä on? Mielummin sandbox kuin lineaarinen putkiräiskintä, jossa ei voi vapaasti liikkua mihinkään vaan peli ohjastaa.
Samaa mieltä.
25.03.2010 klo 21.49
Rekisteröitynyt 13.03.2009
26.03.2010 klo 10.42
Mitä kummaa? Täällä vihataa sandboxeja? Mitä vikaa niissä on? Mielummin sandbox kuin lineaarinen putkiräiskintä, jossa ei voi vapaasti liikkua mihinkään vaan peli ohjastaa.