Tuorein sisältö

L.A. Noiren käsikirjoitus on järkälemäinen eepos

25.03.2010 klo 13.03 | Luettu: 7902 kertaa | Teksti: Matti Lintula

PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle tänä vuonna odotettavissa olevan L.A. Noire -toimintaseikkailupelin käsikirjoitus on jo noin 22 000 sivun laajuinen, paljastaa MTV Multiplayer. Team Bondin perustajajäsen Brendan McNamara kertoo laajuuden vastaavan noin 12 elokuvan tai televisiosarjan kahden vuoden jaksojen käsikirjoituksia.

Pelien käsikirjoitukset eroavat kuitenkin suuresti elokuvakäsikirjoituksista, sillä jokaisen pelaajan tekemän pelillisen valinnan seuraukset on käsikirjoitettava erikseen.

V2.fi | Matti Lintula
< Medal of Honor ottaa... Tiedemies pohtii Mas... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (9 viestiä)

Lemoni

25.03.2010 klo 13.14

Kyllä, ja ihan multiplatteri vielä, ei mitään yksinoikeus hömpötyksiä.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

25.03.2010 klo 14.15

Lemoni kirjoitti:
Kyllä, ja ihan multiplatteri vielä, ei mitään yksinoikeus hömpötyksiä.


Hienointahan tässä on se, että se on Rockstarin peli. Olis vaan tosi kiva tietää pelin gameplaysta jotain konkreettista.. Koska tietääkseni gameplaysta ei oo sellasia tietoja, että esim. onko kyseessä 3rd person, fixatut kamerat, free roam, mitä? Kiinnostais oikein paljonkin tietää.

Edit. Wikipedian mukaan sandbox. Oishan se loogista ainakin (ja hienoa).
lainaa
Pussihousu

25.03.2010 klo 15.04

Lemoni kirjoitti:
Kyllä, ja ihan multiplatteri vielä, ei mitään yksinoikeus hömpötyksiä.


Tuohon vielä lisäisivät kunnollisen pc julkaisun..

Appe kirjoitti:
Wikipedian mukaan sandbox. Oishan se loogista ainakin (ja hienoa).


Eikö noita sandbox pelejä ole jo ihan riittävästi? Itse en ainakaan jaksa pelata sellaisia.. ennemmin elokuvamaisia putkijuoksuja.
lainaa
asddasasdadsasd

25.03.2010 klo 15.24

Sandboxit voisi jo hiljalleen unohtaa.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

25.03.2010 klo 17.55

Lisää _hyviä_ sandboxeja kiitos. GTA:t ja Assassin's Creedit hyviä esimerkkejä. Ja toivottavasti myös tuleva Red Dead Redemption.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

25.03.2010 klo 19.56

Mitä kummaa? Täällä vihataa sandboxeja? Mitä vikaa niissä on? Mielummin sandbox kuin lineaarinen putkiräiskintä, jossa ei voi vapaasti liikkua mihinkään vaan peli ohjastaa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.03.2010 klo 20.44

Nikke kirjoitti:
Mitä kummaa? Täällä vihataa sandboxeja? Mitä vikaa niissä on? Mielummin sandbox kuin lineaarinen putkiräiskintä, jossa ei voi vapaasti liikkua mihinkään vaan peli ohjastaa.

Samaa mieltä.
lainaa
Herätkää

25.03.2010 klo 21.49

Sandbox ei todellakaan ole automaattisesti mikään win-win, mielummin vaikka helvetin tiukasti scriptattu elokuvamainen putki kuin tyhjä ja mielikuvitukseton hiekkalaatikko. Varsinkin kun suurimmassa osassa hiekkalaatikkopelejä ei siihen vapaaseen haahuilemiseen kannusteta mitenkään ja maailmat on muutenkin erittäin tylsiä paikkoja. Tuntuu että markkinointia varten on vain pakko saada se laatikko ahdettua peliin mutta sitten unohdetaan täyttää se niillä tarvittavilla leluilla...
lainaa
Keskkeis

Rekisteröitynyt 13.03.2009

26.03.2010 klo 10.42

Nikke kirjoitti:
Mitä kummaa? Täällä vihataa sandboxeja? Mitä vikaa niissä on? Mielummin sandbox kuin lineaarinen putkiräiskintä, jossa ei voi vapaasti liikkua mihinkään vaan peli ohjastaa.
Onneksi jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Minusta taas molemmat ovat yhtä hyviä, juonipainoitteinen lineaarinen räiskintä on aivan yhtä mielenkiintoista kuin heiluminen päättömästi ympäriinsä sandbox maailmassa.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova