Hjallis Harkimon käskytettäväksi haki satoja halukkaita
Diili-ohjelmaan tuli yhteensä 400 hakemusta, joista selkeä enemmistö oli miehiä (80%). Hakijoiden taso oli tänä vuonna korkeampi ja karsinta tiukempi kuin viimeksi. Diiliin on valittu 14 kilpailijaa: seitsemän naista ja seitsemän miestä, jotka ovat iältään 25-45-vuotiaita. Kilpailijat julkistetaan myöhemmin.
Diilissä tulevat tehtävät ovat monipuolisempia ja haastavampia kuin koskaan aikaisemmin. Bisnestaitojen lisäksi kilpailijoilta vaaditaan sosiaalista kyvykkyyttä, joustavuutta, stressinsietokykyä, mielikuvitusta ja ahkeruutta.
Hjallis Harkimo rakennuttaa Hankoon asuin-, hotelli- ja liikehuoneistoja kolmeen eri kohteeseen. Hankkeen valmistuessa Hangon merellisen ranta-alueen asumisen tarjonta on täydentynyt ja monipuolistunut. Projektin kokonaisarvo on noin 70 miljoonaa euroa ja se muokkaa oleellisesti Hangon, Suomen eteläisimmän kärjen, kaupunkikuvaa.
Diilin johtoryhmän muodostavat kansanedustaja Leena Harkimo ja edellisen Diilin voittaja, Sipoonrannan myyntijohtaja Antti Seppinen. Harkimo ja Seppinen toimivat Hjallis Harkimon neuvonantajina tämän etsiessä toimitusjohtajaa mittavalle Hanko-projektille.
Hjallis Harkimon vetämä Diili oli syksyn 2009 puhutuin tv-ohjelma. Diilin 12 jaksoa keskikatsojamäärä oli 688 000 (uusinta 61 000). Parhaan jakson (finaali) keskikatsojamäärä oli 895 000. Kaiken kaikkiaan Diiliä seurasi (väh. 5 min yhtäjaksoista katselua) 2,8 miljoonaa suomalaista.
Diilissä tulevat tehtävät ovat monipuolisempia ja haastavampia kuin koskaan aikaisemmin. Bisnestaitojen lisäksi kilpailijoilta vaaditaan sosiaalista kyvykkyyttä, joustavuutta, stressinsietokykyä, mielikuvitusta ja ahkeruutta.
Hjallis Harkimo rakennuttaa Hankoon asuin-, hotelli- ja liikehuoneistoja kolmeen eri kohteeseen. Hankkeen valmistuessa Hangon merellisen ranta-alueen asumisen tarjonta on täydentynyt ja monipuolistunut. Projektin kokonaisarvo on noin 70 miljoonaa euroa ja se muokkaa oleellisesti Hangon, Suomen eteläisimmän kärjen, kaupunkikuvaa.
Diilin johtoryhmän muodostavat kansanedustaja Leena Harkimo ja edellisen Diilin voittaja, Sipoonrannan myyntijohtaja Antti Seppinen. Harkimo ja Seppinen toimivat Hjallis Harkimon neuvonantajina tämän etsiessä toimitusjohtajaa mittavalle Hanko-projektille.
Hjallis Harkimon vetämä Diili oli syksyn 2009 puhutuin tv-ohjelma. Diilin 12 jaksoa keskikatsojamäärä oli 688 000 (uusinta 61 000). Parhaan jakson (finaali) keskikatsojamäärä oli 895 000. Kaiken kaikkiaan Diiliä seurasi (väh. 5 min yhtäjaksoista katselua) 2,8 miljoonaa suomalaista.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 24.05.2007
14.04.2010 klo 14.54
14.04.2010 klo 18.41