Diili tavoitti ennätysyleisön
Eilen päättynyt Diili on ollut yksi tämän syksyn katsotuimmista ja seuratuimmista ohjelmista. Eilen esitetyn finaalin keskikatsojamäärä oli 891 000. Voiton ratketessa keskikatsojamäärä nousi lähelle miljoonaa.
Ratkaisun hetket koittivat Antti Seppiselle ja Heidi Luumille, kun toinen heistä kuuli Hjallikselta maagiset sanat: "Mä palkkaan sut!". Kun Antti Seppisen valinta Sipoonrannan myyntijohtajaksi ratkesi, oli keskikatsojamäärä 981 000 (klo 20:42-20:57). Koko finaalijakson keskikatsojamäärä oli 891 000.
Kaikkiaan Diili tavoitti syksyn aikana (väh. 5 min yhtäjaksoista katselua) 2,9 miljoonaa katsojaa. 12-osaisen sarjan jaksojen keskikatsojamäärä tiistain uusinta mukaan lukien oli lähes 750 000. Diili on ollut menestys myös kaikissa yli 25-vuotiaissa kohderyhmissä, niin naisissa, miehissä kuin päättäjissäkin.
- Olemme tarjonneet kansalle mielenkiintoisia ihmisiä sekä kutkuttavia tapahtumia ja puheenaiheita lähes jokaiselle viikonpäivälle, eli juuri sitä mitä halusimmekin, toteaa MTV Oy:n ohjelmajohtaja Jorma Sairanen.
Diili on herättänyt myös runsaasti kiinnostusta nettikäyttäjien keskuudessa. MTV3 Katsomo –palvelun kautta Diiliä katseltiin marraskuussa 100 000 kertaa per viikko, ja koko syksyn aikana kaikkiaan lähes miljoona kertaa.
Diilin kotisivuilla on käynyt keskimäärin runsaat 60 000 eri kävijää viikossa. Parhaillaan sivut vetivät yli 100 000 eri kävijää, kun Jethron autokauppakohu kävi kuumimmillaan. Loppua kohden kävijämäärät ovat tuplaantuneet ja sivusto on ollut MTV3.fin suosituimpia tv-ohjelmasivustoja tänä syksynä.
Ohjelman jatkosta neuvotellaan parhaillaan.
Ratkaisun hetket koittivat Antti Seppiselle ja Heidi Luumille, kun toinen heistä kuuli Hjallikselta maagiset sanat: "Mä palkkaan sut!". Kun Antti Seppisen valinta Sipoonrannan myyntijohtajaksi ratkesi, oli keskikatsojamäärä 981 000 (klo 20:42-20:57). Koko finaalijakson keskikatsojamäärä oli 891 000.
Kaikkiaan Diili tavoitti syksyn aikana (väh. 5 min yhtäjaksoista katselua) 2,9 miljoonaa katsojaa. 12-osaisen sarjan jaksojen keskikatsojamäärä tiistain uusinta mukaan lukien oli lähes 750 000. Diili on ollut menestys myös kaikissa yli 25-vuotiaissa kohderyhmissä, niin naisissa, miehissä kuin päättäjissäkin.
- Olemme tarjonneet kansalle mielenkiintoisia ihmisiä sekä kutkuttavia tapahtumia ja puheenaiheita lähes jokaiselle viikonpäivälle, eli juuri sitä mitä halusimmekin, toteaa MTV Oy:n ohjelmajohtaja Jorma Sairanen.
Diili on herättänyt myös runsaasti kiinnostusta nettikäyttäjien keskuudessa. MTV3 Katsomo –palvelun kautta Diiliä katseltiin marraskuussa 100 000 kertaa per viikko, ja koko syksyn aikana kaikkiaan lähes miljoona kertaa.
Diilin kotisivuilla on käynyt keskimäärin runsaat 60 000 eri kävijää viikossa. Parhaillaan sivut vetivät yli 100 000 eri kävijää, kun Jethron autokauppakohu kävi kuumimmillaan. Loppua kohden kävijämäärät ovat tuplaantuneet ja sivusto on ollut MTV3.fin suosituimpia tv-ohjelmasivustoja tänä syksynä.
Ohjelman jatkosta neuvotellaan parhaillaan.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 30.07.2007
01.12.2009 klo 15.33
Rekisteröitynyt 04.11.2007
01.12.2009 klo 21.25
Jethro oli kyllä paras. Muuten ei ois ehkä ohjelmaa jaksanut seurata.
Jepso. Kyllä se Jethro on aikamoinen bisnesmies.