Näin moni suomalainen katsoo MTV:n sisältöjä viikoittain
Suomalaiset ovat käyttäneet tammi-heinäkuussa MTV:n sisältöjen parissa noin kolme varttia päivässä, viisi tuntia viikossa, ilmenee Finnpanelin TotalTV-mittauksesta.
Luvut ovat TotalTV-mittaushistorian korkeimmat. Mittaus sisältää katselun yhteismitallisesti eri päätelaitteilta (tv, pc, puhelimet ja tabletit), oli sitten kyseessä tv-kanavien tai suoratoistopalvelujen katselu.
Kolme neljästä suomalaisesta, eli noin neljä miljoonaa suomalaista katsoo MTV:n sisältöjä viikoittain.
Suoratoistopalvelujen parissa vietetty aika on 2,5-kertaistunut, mutta myös tv-kanavien (MTV3, Sub, Ava) katselu on kasvanut lähes 10 prosentilla. Vain lineaaristen maksukanavien katselu on vähentynyt katselun siirtyessä C More -suoratoistopalveluun.
MTV on ainoana alan toimijana pystynyt kasvattamaan sekä tv-kanavien että suoratoistopalvelujen parissa käytettyä aikaa. Tv:n katselu kaikkiaan Suomessa on vastaavalla jaksolla vähentynyt lähes kahdeksan prosenttia, suoratoistopalvelujen katselu puolestaan kasvaa kaikilla toimijoilla. MTV:n osuus lineaarisesta tv:n katselusta on noussut 27,2 prosenttiin - luku on korkein sitten vuoden 2015. Yleisradio on pitänyt osuutensa 44 prosentin tuntumassa.
Myös MTV Katsomon ja C Moren suoratoistopalvelujen käyttö on kasvanut alkuvuonna niin tavoittavuuden kuin käytetyn ajankin osalta.
(MTV)
Luvut ovat TotalTV-mittaushistorian korkeimmat. Mittaus sisältää katselun yhteismitallisesti eri päätelaitteilta (tv, pc, puhelimet ja tabletit), oli sitten kyseessä tv-kanavien tai suoratoistopalvelujen katselu.
Kolme neljästä suomalaisesta, eli noin neljä miljoonaa suomalaista katsoo MTV:n sisältöjä viikoittain.
Suoratoistopalvelujen parissa vietetty aika on 2,5-kertaistunut, mutta myös tv-kanavien (MTV3, Sub, Ava) katselu on kasvanut lähes 10 prosentilla. Vain lineaaristen maksukanavien katselu on vähentynyt katselun siirtyessä C More -suoratoistopalveluun.
MTV on ainoana alan toimijana pystynyt kasvattamaan sekä tv-kanavien että suoratoistopalvelujen parissa käytettyä aikaa. Tv:n katselu kaikkiaan Suomessa on vastaavalla jaksolla vähentynyt lähes kahdeksan prosenttia, suoratoistopalvelujen katselu puolestaan kasvaa kaikilla toimijoilla. MTV:n osuus lineaarisesta tv:n katselusta on noussut 27,2 prosenttiin - luku on korkein sitten vuoden 2015. Yleisradio on pitänyt osuutensa 44 prosentin tuntumassa.
Myös MTV Katsomon ja C Moren suoratoistopalvelujen käyttö on kasvanut alkuvuonna niin tavoittavuuden kuin käytetyn ajankin osalta.
(MTV)
Keskustelut (1 viestiä)
02.08.2023 klo 18.58