Pikaruokaketju käytti hyväkseen 50 Centin nimeä - oikeudessa tavataan
Taco Bell oli keksinyt liittää räppärin nimen markkinoidakseen edullisia hintojaan. Why Pay More-kampanjassa väitettiin 50 Centin muuttavan nimensä 79, 89 ja 99 Centiksi Taco Bellin markkinointitarkoituksessa.
50 Cent etsii korvauksia myös maineensa lokaamisesta. Monet fanit ehtivät hermostua ja luulivat tähden myyneen itsensä mainokset nähtyään.
Keskustelut (2 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
24.07.2008 klo 13.55
Edelleen toivon, että Taco Bell pikaruokalat saataisiin Suomeen. Tulisi Suomeen sentään toinen varteenotettava ja hyvä pikaruokala Subwayn ohelle.
Rekisteröitynyt 10.07.2008
24.07.2008 klo 14.02
No, ainakin Taco Belliltä kekseliäs mainos. Olisi sen luvankin voinut kyllä kysyä. :)
Edelleen toivon, että Taco Bell pikaruokalat saataisiin Suomeen. Tulisi Suomeen sentään toinen varteenotettava ja hyvä pikaruokala Subwayn ohelle.
Päh Wendy's ja Arby's tänne tarvitaan. Ja KFC.