MTV lataa loppuvuoteen vielä useita potentiaalisia yleisömagneetteja
MTV3:n syksyn uutuuksiin lukeutuvat esimerkiksi ajankohtaisohjelma Viiden jälkeen, Duudsonit: Päällikkö ja Huuma. Subin puolella kokonaan uutena ohjelmana on startannut draamasarja Rantabaari.
MTV3-kanavalla Tanssii tähtien kanssa, Maajussille morsian ja Salatut elämät saavat jatkuvasti yleison liikkeelle.
Tulevina kuukausina on alkamassa vielä laaja kattaus sekä uutuusohjelmia että uusia tuotantokausia tutuista suosikeista.
Lokakuun uutuuskausiin lukeutuvat jo startanneet Yökylässä Maria Veitola ja Ina < 3 Suomi sekä pian alkava Suomen surkein kuski. Lisäksi MTV3-kanavalla tulossa ovat Tuttu juttu, Koko Suomi leipoo, Kokkisota, Jahti, Olet mitä syöt ja C More -alkuperäissarja Aallonmurtajan kakkoskausi sekä uutuusohjelmat Luokkajuhlat ja Hitlist.
Lisäksi C Moressa käynnistyy marraskuussa uusi alkuperäissarja Rehtori ja joulukuussa Onnela-suosikkisarjan odotettu kolmoskausi.
Syyskuussa mtv-palvelu tavoitti 15-24-vuotiaista nuorista 30 % viikoittain eli peräti kaksi kertaa enemmän kuin Ruutu-palvelu tai Areena. C More -suoratoistopalvelun käytössä oli myös vahvaa kasvua syyskuussa: käynnistykset kasvoivat lähes 40 % elokuuhun verrattuna.
(Lähde MTV)
MTV3-kanavalla Tanssii tähtien kanssa, Maajussille morsian ja Salatut elämät saavat jatkuvasti yleison liikkeelle.
Tulevina kuukausina on alkamassa vielä laaja kattaus sekä uutuusohjelmia että uusia tuotantokausia tutuista suosikeista.
Lokakuun uutuuskausiin lukeutuvat jo startanneet Yökylässä Maria Veitola ja Ina < 3 Suomi sekä pian alkava Suomen surkein kuski. Lisäksi MTV3-kanavalla tulossa ovat Tuttu juttu, Koko Suomi leipoo, Kokkisota, Jahti, Olet mitä syöt ja C More -alkuperäissarja Aallonmurtajan kakkoskausi sekä uutuusohjelmat Luokkajuhlat ja Hitlist.
Lisäksi C Moressa käynnistyy marraskuussa uusi alkuperäissarja Rehtori ja joulukuussa Onnela-suosikkisarjan odotettu kolmoskausi.
Syyskuussa mtv-palvelu tavoitti 15-24-vuotiaista nuorista 30 % viikoittain eli peräti kaksi kertaa enemmän kuin Ruutu-palvelu tai Areena. C More -suoratoistopalvelun käytössä oli myös vahvaa kasvua syyskuussa: käynnistykset kasvoivat lähes 40 % elokuuhun verrattuna.
(Lähde MTV)
Keskustelut (4 viestiä)
08.10.2019 klo 18.35 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 13.04.2007
08.10.2019 klo 18.48
kuka muka katsoo live televisiota, jos kaiken voi kattoa netissä ilman mainoksia, silloin kun itse haluaa ?
Noin kaksi miljoonaa suomalaista viikoittain. Veikkasin tämän olevan enemmän kuin suoratoiston katsojia.
-jok
08.10.2019 klo 18.59
08.10.2019 klo 19.04 1