Putous alkuvuoden katsotuin viihdeohjelma
Suomalaisista 93 prosenttia kulutti maaliskuussa MTV:n sisältöjä tv:stä tai joltain päätelaitteelta.
Putouksen 11:n kauden startti on nostanut sen alkuvuoden katsotuimmaksi viihdeohjelmaksi.
Kauden aloitusjakson eri esityskerrat tv:ssä ja katselu muilta päätelaitteilta sai keskikatsojamääräksi yhteensä lähes 1,2 miljoonaa. Kaikkiaan jakso tavoitti 1,7 miljoonaa suomalaista.
MTV3-kanava oli maaliskuussa eniten katsottu kanava 10–54-vuotiaiden keskuudessa ennen TV1:tä ja kanava tavoitti viikoittain enemmän katsojia kuin muut kotimaiset tv-kanavat.
Putouksen lisäksi Maajussille morsian -sarjan kevään esittelyjakso rikkoi miljoonan katsojan rajan.
Yökylässä Maria Veitolan maaliskuun jaksoista katsotuin oli vierailu muusikko Anna Puun luona. Jakson keskikatsojamäärä nousi lähes 800 000:een.
Päivittäissarja Salatut elämät puolestaan jatkoi maaliskuussa Suomen katsotuimpana kotimaisena kaupallisena draamana, kun Salkkarien menestyneimmät jaksot ylittivät selvästi 800 000 katsojan keskikatsojamäärän.
Online-palvelujen selvä ykkönen oli Salatut elämät. Myös Putous, Yökylässä Maria Veitola, Formula 1 ja Supernanny Suomi saivat huomattavan paljon katselua mtv- tai C More -palveluissa.
MTV-palvelussa käynnistysten määrä kasvoi helmikuusta noin 20 prosenttia ja vuodentakaisesta 12 prosenttia.
(Lähde MTV)
Putouksen 11:n kauden startti on nostanut sen alkuvuoden katsotuimmaksi viihdeohjelmaksi.
Kauden aloitusjakson eri esityskerrat tv:ssä ja katselu muilta päätelaitteilta sai keskikatsojamääräksi yhteensä lähes 1,2 miljoonaa. Kaikkiaan jakso tavoitti 1,7 miljoonaa suomalaista.
MTV3-kanava oli maaliskuussa eniten katsottu kanava 10–54-vuotiaiden keskuudessa ennen TV1:tä ja kanava tavoitti viikoittain enemmän katsojia kuin muut kotimaiset tv-kanavat.
Putouksen lisäksi Maajussille morsian -sarjan kevään esittelyjakso rikkoi miljoonan katsojan rajan.
Yökylässä Maria Veitolan maaliskuun jaksoista katsotuin oli vierailu muusikko Anna Puun luona. Jakson keskikatsojamäärä nousi lähes 800 000:een.
Päivittäissarja Salatut elämät puolestaan jatkoi maaliskuussa Suomen katsotuimpana kotimaisena kaupallisena draamana, kun Salkkarien menestyneimmät jaksot ylittivät selvästi 800 000 katsojan keskikatsojamäärän.
Online-palvelujen selvä ykkönen oli Salatut elämät. Myös Putous, Yökylässä Maria Veitola, Formula 1 ja Supernanny Suomi saivat huomattavan paljon katselua mtv- tai C More -palveluissa.
MTV-palvelussa käynnistysten määrä kasvoi helmikuusta noin 20 prosenttia ja vuodentakaisesta 12 prosenttia.
(Lähde MTV)
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.04.2019 klo 19.07
Rekisteröitynyt 18.01.2015
11.04.2019 klo 06.41