Rambo: viimeiset lämmittelyt ennen helvettiä
Sylvester Stallonen odotettu Rambo on ensi-illassa Yhdysvalloissa 25.1. ja Suomessa 22.2. MTV Moviesin isännöimä tv-spotti (alla) jäänee viimeiseksi mainosvideoksi.
Stallone on ehtinyt vastailla muutamiin faniensa kysymyksiin, joista osa käsittelee Ramboa. Stallone lupaa, että Rambolla on kivekset tallella, kuten ensimmäinen traileri taannoin antoi ymmärtää. Studio pelkäsi aluksi väkivaltaisuutta ja yritti houkutella Stallonea luomaan jotain sen suuntaista, kun Rambo jahtaamassa korruptoitunutta CIA-agenttia, joka myy Burmassa plutonium-tankoja. Stallone kertoo vihaavansa syvästi tällaista hevonsontaa ja on iloinen, että studio lämpeni hänen visiolleen: elokuva kertoo "ihmisen epäinhimillisyydestä suhteessa ihmisiin ja Jumalan ajoittaisesta piittaamattomuudesta seuraajiaan kohtaan".
Neljännen Rambo-elokuvan voi odottaa esittelevän vuosikymmeniä viidakoissa asuneen tappokoneen, joka on enemmän sinut eläimellisten vaistojensa kuin oman inhimillisyytensä kanssa. Elokuvalla on Stallonen mukaan draamallisetkin ansionsa. Mainoskampanjan tarkoitus on kuitenkin houkutella teattereihin rankan toiminnan ystävät, joille Stallone lupaa kunnon ramboilut toimittaa.
Stallone on ehtinyt vastailla muutamiin faniensa kysymyksiin, joista osa käsittelee Ramboa. Stallone lupaa, että Rambolla on kivekset tallella, kuten ensimmäinen traileri taannoin antoi ymmärtää. Studio pelkäsi aluksi väkivaltaisuutta ja yritti houkutella Stallonea luomaan jotain sen suuntaista, kun Rambo jahtaamassa korruptoitunutta CIA-agenttia, joka myy Burmassa plutonium-tankoja. Stallone kertoo vihaavansa syvästi tällaista hevonsontaa ja on iloinen, että studio lämpeni hänen visiolleen: elokuva kertoo "ihmisen epäinhimillisyydestä suhteessa ihmisiin ja Jumalan ajoittaisesta piittaamattomuudesta seuraajiaan kohtaan".
Neljännen Rambo-elokuvan voi odottaa esittelevän vuosikymmeniä viidakoissa asuneen tappokoneen, joka on enemmän sinut eläimellisten vaistojensa kuin oman inhimillisyytensä kanssa. Elokuvalla on Stallonen mukaan draamallisetkin ansionsa. Mainoskampanjan tarkoitus on kuitenkin houkutella teattereihin rankan toiminnan ystävät, joille Stallone lupaa kunnon ramboilut toimittaa.
Keskustelut (8 viestiä)
16.01.2008 klo 17.14
Rekisteröitynyt 23.07.2007
16.01.2008 klo 18.14
Rekisteröitynyt 07.08.2007
16.01.2008 klo 19.24
16.01.2008 klo 22.26
Rekisteröitynyt 11.04.2007
16.01.2008 klo 22.32
Rekisteröitynyt 13.08.2007
16.01.2008 klo 22.35
Rekisteröitynyt 10.04.2007
16.01.2008 klo 23.26
17.01.2008 klo 08.36
sinä ja sinun avatar ja sun viesti on klisee
netissä ja maailmassa on enää vähän mitään uutta ja hyvää nykyään, kaikki on liian kieroutunutta