Tuorein sisältö

Katso kuvaa Mötley Crüen törkeän rahakkaasta diilistä

02.02.2012 klo 17.22 | Luettu: 4158 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Mötley Crüe todellakin ymmärtää rahan ja hyvän diilin merkityksen - mikäs sen hienompaa kuin näkyä Jenkkilän suurimman televisiotapahtuman mainostauolla.

Kyseessä on luonnollisesti jenkkifutiksen loppuottelu eli Super Bowl, jolla on amerikoissa 100 miljoonaa telkkarinkatsojaa. Kia Motors America aikoo mainostaa uutta Kia Optima Limited -malliaan 60-sekunnin pätkällä...ja Mötley Crüen suosiollisella avustuksella. Mötiköitä tarvitaan tuomaan pätkälle (ja autolle) "aitoa vaaran tunnnetta".

"Drive The Dream" -nimisessä mainoksessa soi Mötiköiden Kickstart My Heart ja vilahtaapa kuvissa myös huippukaunis Adriana Lima.

Voi vain kuvitella, mitä Mötiköille on maksettu kyseisestä mainospalasta...

Katso pätkä täältä.

V2.fi | J.A. Kaunisto
< Puukuorilla uutta tu... Bond-ohjaaja kertoo ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

julkisuudenVuoksi

02.02.2012 klo 23.52

Vakuuttava mainos. Sen rinnalla kuinka paljon KIA joutuu maksamaan Super Bowl -mainosajasta (parhaimmillaan 4-5 miljoonaa per 30 sekuntia) Mötley Crüelle maksettu palkkio on vain naurettavaa vaihtorahaa.

Todennäköisintä kuitenkin on, että Mötley Crüe ei saa mainoksessa esiintymisestä lanttiakaan, vaan tekee sen julkisuuden vuoksi ja päästäkseen 111 miljoonan kotikatsojan telkkareihin vieläpä nimen kera.
lainaa
saywhat

03.02.2012 klo 02.20

joo ihan hauska mainos oli ja näytti chuck liddelkin siellä pyörähtävän ;)
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova